
Историята на един обикновен Голф Тройка
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Голфара е прав....няма смисъл да чегърта кит и говна от тези врати....намери си 4 читави врати за 120-130 лева и да ги почва 

- wargod
- Мнения: 140
- Регистриран на: Съб 12 яну 2013 16:29
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: 1600 AKL - 2000
- Местоположение: Бургас <-> София
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Колега Endios, изчетох ти снощи цялата тема докато бях на работа и съм удивен от начина ти на писане - не просто, че е увлекателно и доста смешно на моменти, но и нещо много важно, което ярко контрастира на фона на маса други потребители из форума - пишеш вярно.
Поздравления за всичко, което си направил по голфа. След всички перипетии, през които си минал, просто ти се чудя как ти се занимава още ... Но това естествено е много хубаво и в голям плюс за самия Голф, който ще стане страхотен.
През последните няколко страници бях в очакване да видя снимки на интериора, ама не видях да си качил. Сподели по някое време да видим как е станал с новия салон :)
Успех и само да се радвате взаимно с Голфа :)
Поздравления за всичко, което си направил по голфа. След всички перипетии, през които си минал, просто ти се чудя как ти се занимава още ... Но това естествено е много хубаво и в голям плюс за самия Голф, който ще стане страхотен.
През последните няколко страници бях в очакване да видя снимки на интериора, ама не видях да си качил. Сподели по някое време да видим как е станал с новия салон :)
Успех и само да се радвате взаимно с Голфа :)
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Е браво. Докато четох темата няколко пъти ставах от стола да се търкалям от смях. Моля за извинение но колкото и драматични моменти да има в тази история, колегата ги представа по уникален начин. Някой спомена по горе, че темата е увлекателна.
АААА НЕ БЕ ХИЧ НЕ Е ....
Ама, да, може още снимки... Голфа е лудница.
Поздрави и много респект.
АААА НЕ БЕ ХИЧ НЕ Е ....
Ама, да, може още снимки... Голфа е лудница.
Поздрави и много респект.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Благодаря на колегите за положителните отзиви. Отговарям по ред на заявките:
1. Да, знам. В този голф е потънал еднин Голф 5 или едно беемве тройка от по-новите. Обаче има един ТЪНЪК мУМент - за налетите пари ще си купя стандартна петица. А аз искам да имам уникална тройка. Когато приключа с проекта /всъщност пичуви дай да не се лъжем - такива проекти нямат край, те са като трети женски оргазъм в полов акт, винаги може още, което значи, че няма свършена жена, само недое....такована де, жените ще ме разберат таквозинака/, та когато проектът достигне някаква си фаза ще е пълен уникум. Това няма цена.
Разберете, господа и госпожи. Целта на колата е да радва. Аз всеки път се хиля, когато го видя и се насирам,когато седна в него. Това е моята лична маструбация, доказателство за автономността ми от такива елементарни способи за извличане на екстаз като ... Абе автархия. Звучи като анархия, но не е.
2. Не, няма да сменя вратите. Това са вратите на този голф и ще ги правим докато не ги направим скапаните врати и тва е положението. Освен това в тия врати са вложени много скъпи материали за шумоизолация и термо изолация. На цената на стандартна голф тройка. Жална му майка на бат Радо бояджията, ще ги направи пИрфектни.
3. За интериора - извинявам се. Мой пропуск, но се дължи на това, че искам да нагажирам истински фотограф да снима истински снимки. Това ще стане слец месец два. Когато оправя купето. За пореден път. Освен това по интериора има работа - карбон, плазмен километраж по мой проект. В момента издирвам скоростен лост и волан на VW motorsport. Отделно ще се тапицитат гредите интериорните с плат и прочие неща.
Пак благодаря на онези, които се кефят на темата ми.
1. Да, знам. В този голф е потънал еднин Голф 5 или едно беемве тройка от по-новите. Обаче има един ТЪНЪК мУМент - за налетите пари ще си купя стандартна петица. А аз искам да имам уникална тройка. Когато приключа с проекта /всъщност пичуви дай да не се лъжем - такива проекти нямат край, те са като трети женски оргазъм в полов акт, винаги може още, което значи, че няма свършена жена, само недое....такована де, жените ще ме разберат таквозинака/, та когато проектът достигне някаква си фаза ще е пълен уникум. Това няма цена.
Разберете, господа и госпожи. Целта на колата е да радва. Аз всеки път се хиля, когато го видя и се насирам,когато седна в него. Това е моята лична маструбация, доказателство за автономността ми от такива елементарни способи за извличане на екстаз като ... Абе автархия. Звучи като анархия, но не е.
2. Не, няма да сменя вратите. Това са вратите на този голф и ще ги правим докато не ги направим скапаните врати и тва е положението. Освен това в тия врати са вложени много скъпи материали за шумоизолация и термо изолация. На цената на стандартна голф тройка. Жална му майка на бат Радо бояджията, ще ги направи пИрфектни.
3. За интериора - извинявам се. Мой пропуск, но се дължи на това, че искам да нагажирам истински фотограф да снима истински снимки. Това ще стане слец месец два. Когато оправя купето. За пореден път. Освен това по интериора има работа - карбон, плазмен километраж по мой проект. В момента издирвам скоростен лост и волан на VW motorsport. Отделно ще се тапицитат гредите интериорните с плат и прочие неща.
Пак благодаря на онези, които се кефят на темата ми.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Братле как да не се кефиме ти си човек който показва как се правят нещата с любов към возилото,доста пъти като ходя към мола на Стамболийски и колата ти е на паркинга ми идва да се разплача от кеф 

- Mario951
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 30 дек 2012 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Хехе не споменах в предишния си коментар а трябваше освен че голф-а си е наистина уникален (очакваме професионалните снимки да му се нарадваме на еИЧ-Ди) и стила ти на писане е много увличащ. Иначе темата си я прочетох на 1 дъх и найстина си е като приключенски роман
Определено ще си я следя с интерес темата до колкото до пежака не съм сигурен че искам да видя да му причиняваш това което му мислиш ама пък то не е лесно да си луда глава хаха 


- onazi
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Пет 27 апр 2012 1:53
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Speedy86 написа:..как да не се кефиме ти си човек който показва как се правят нещата с любов към возилото..
Абсолютно се съгласявам с теб

Много ми допада изчистената визия от дръжки, лайсни емблеми и прочие. Единственото нещо, което не ми хареса са пластмасите по прозорците, някак си не ми се връзва.
Определено това е автомобил, по който бих се загледала ако го видя на улицата.
п.п Една хубава фотосесия хич няма да му се отрази лошо

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Благодаря, колежке. Пластмасите по прозорците имат една съществена функция. Когато пуша в колата и леко отворя прозорците да се проветрява /до седем сантиментра, примерно/, много се намаля шума в купето. Ако вали - не влиза и вода. А и ми харесва как леко изменят формите на прозорците. Естетиката е субективно изживяване, така да се каже :)
Фотосесията и аз нямам търпение да я направя. Само да оправя купето на колата, че ми се гади като го гледам в момента :)
Фотосесията и аз нямам търпение да я направя. Само да оправя купето на колата, че ми се гади като го гледам в момента :)
- onazi
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Пет 27 апр 2012 1:53
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Така е!
Все пак важното е на теб да ти харесва!
Е, всичко с времето си, не само при теб е така, повярвай ми
Да щракнеш и някоя снимка на интериора
Все пак важното е на теб да ти харесва!
Е, всичко с времето си, не само при теб е така, повярвай ми

Да щракнеш и някоя снимка на интериора

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Хе хе, я да споделя едно вдъхновяващо преживяване от вчера вечерта. Значи с един мой приятел седем часа се разхождахме на Аязмото и избивахме фасове по баирите. Качвам се аз в голфа и тръгвам към офиса му да си довършим приказката и пътьом минавам през един магазин за цигари. Таман се паркирам и докато си намаля музиката и през десния прозорец се провира една русолява глава. Едва не ми откачи една от любимите на Onazi ветробранни пластмаси. Очите, прикачени към главата се ококориха и в купето един мутирал младежки глас изфъфли:
Младеж с пъпки: "Ааааа, извинети. Аз може ли да задам един въпрос? М?"
Аз, шокиран от това нахлуване в личното пространство на кожения ми салон: "Ъъъъъъ?"
Младеж с пъпки: "Ами, такова, аз да ва питам, ама ... колко ви излезна тюнинга на голфа"
Аз: "????!!!!"
Младеж с пъпки: "Щото след две години вземам книжка и много искам такъв голф да имам. И много ми харесва този"
Аз: "Ами според тебе колко ми излезна ... тунинга на голфа"
Младеж с пъпки: "Ами сигур къмту две иляди лева?"
Обясних му, че всъщност голфа не е ... тунингован все още, че в него са изсипани около седем хиляди пари, доста от тях в неща, невидими за пръв поглед. Като най-хубавите неща, всъщност, си мислих наум, докато гледах как фенчето се кокори и се опитва да смели една подобна сума, която някой малоумник дава за не толкова видими работи. Посъветвах навитака да се регне на форума, да чете много и като си вземе книжката да си купи голф тройка и да кара много внимателно, за да не го дават по новините като поредния кретен, утрепал момиченце на пешеходна пътека.
Завалията още не беше осмислил подобни сценарии. Дано не съм му утрепал мерака. Младини ...
Вдъхновяващо преживявяне. направо се почувствах като Бербатов - пръскащ положителни инспирации за младежта както Яне Янев пръска глупости - демек във всички посоки.
Купих цигарите и за една минута около голфа се бяха събрали още петима момчетии с гладен поглед. Единия ми се ухили криминогенно и тържествено ме уведоми, че това бил неговия голф. Питах го в кой смисъл - че иска да има такъв, или че го припознава като такъв пред трима свидетели. Юридически тикове, предполагам.
"А, мой си е, мой, мой", изцепи бъдещия джамбазин.
И така. The black golf. Inspiring the youth. Мисля, че е време да основа паралелно движение Орлов мост и да надъхвам младежта като Стоичков бледни студенти.
Айде, со здраве :)
Младеж с пъпки: "Ааааа, извинети. Аз може ли да задам един въпрос? М?"
Аз, шокиран от това нахлуване в личното пространство на кожения ми салон: "Ъъъъъъ?"
Младеж с пъпки: "Ами, такова, аз да ва питам, ама ... колко ви излезна тюнинга на голфа"
Аз: "????!!!!"
Младеж с пъпки: "Щото след две години вземам книжка и много искам такъв голф да имам. И много ми харесва този"
Аз: "Ами според тебе колко ми излезна ... тунинга на голфа"
Младеж с пъпки: "Ами сигур къмту две иляди лева?"
Обясних му, че всъщност голфа не е ... тунингован все още, че в него са изсипани около седем хиляди пари, доста от тях в неща, невидими за пръв поглед. Като най-хубавите неща, всъщност, си мислих наум, докато гледах как фенчето се кокори и се опитва да смели една подобна сума, която някой малоумник дава за не толкова видими работи. Посъветвах навитака да се регне на форума, да чете много и като си вземе книжката да си купи голф тройка и да кара много внимателно, за да не го дават по новините като поредния кретен, утрепал момиченце на пешеходна пътека.
Завалията още не беше осмислил подобни сценарии. Дано не съм му утрепал мерака. Младини ...
Вдъхновяващо преживявяне. направо се почувствах като Бербатов - пръскащ положителни инспирации за младежта както Яне Янев пръска глупости - демек във всички посоки.
Купих цигарите и за една минута около голфа се бяха събрали още петима момчетии с гладен поглед. Единия ми се ухили криминогенно и тържествено ме уведоми, че това бил неговия голф. Питах го в кой смисъл - че иска да има такъв, или че го припознава като такъв пред трима свидетели. Юридически тикове, предполагам.
"А, мой си е, мой, мой", изцепи бъдещия джамбазин.
И така. The black golf. Inspiring the youth. Мисля, че е време да основа паралелно движение Орлов мост и да надъхвам младежта като Стоичков бледни студенти.
Айде, со здраве :)
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Не знам човек все такива страни неща ти се случват на теб :)
Е няма как с колата която имаш нормално е да привличаш вниманието :)
Е няма как с колата която имаш нормално е да привличаш вниманието :)
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Толкова е гадно да имаш такъв красив гуолф ... Дали ще ми дадат звезда на Алеята на славата в Холивуд ...
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
За алеята не знам, ама тука у форума .... звездата я имащ, чоек.




Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Здравейте, колеги.
Историята на голфа взе толкова неочакван и драстичен обрат, че по принцип си плаче за отделна тема.
Седях, мислих, пак седях и пак мислих как да нарека новата тема.
„Прераждането“? Тц. Звучи фалшиво.
„Франкенщайн“? Йок. Много претенциозно.
„Е сега вече си еба мамата“ – и това не става. Модераторите ще го изтрият поради offensive речник, а и не върви да сложат червена точка само за мен. Не, че пълното порно, което се заформи покрай колата не заслужава 100 червени точки.
За това ще си пиша в старата тема. Някак логично е епосът да си продължи там, от където започна. Там и ще свърши. Някога.
Поредният цикъл в трансформациите на возилото започна един чуден понеделник.
След тая дълга зима него понеделник реши да пече слънце и птички да пеят в клоните на дърветата. Ако имаше листа, плаж, готина кака и Мохито идилията щеше да е пълна. В стил „I love long walks on the beach, Pina Koladas and sex with men”. Но и тоя облян от слънчеви лъчи булевард Стамболийски ми се струваше достатъчно красив – почти колкото мен, а светът прекрасен – почти колкото голфарата.
Чувствах една приятна лекота в гърдите, оптимистични вълни ме обливаха на талази – няма начин в тоя ден да ти се случи нещо кофти. Само хубави неща. Въпреки, че беше понеделник.Секретарката ми тъкмо ми врътна едно … кафе, стоя си в кабинета й и си мисля разни хубави работи, чакам офиса да се напълни с хора и да започнем да къртим кинти и на вратата се звъни. Викам си „Гальо идва на работа“ и отварям.
Не беше Гальо. Беше някаква лелка с плик в ръката. Писмо с обратна разписка. От Агенция по вписванията.
Малеееее, сърцето ми падна в гащите. Писма с обратна разписка от Агенцията не съдържат покани за танци, блага вест за печалба от тотото или някаква хубавня. Могат да съдържат само кофти вести.
С треперещи ръце отворих писмото:
„Уважаеми господин Стоевски, бла бла бла, имате запор върху дружествените дялове на представляваното от Вас дружество дрън дрън дрън по образувано изпълнително дело от МОЛЯЯЯЯЯЯЯЯ??????? От БИВШАТА МИ ШИБАНА ПРИЯТЕЛКА ?????????? КВОООООООООО??????????“
Е т‘ва вече беше капака на всичко. Малката кучка седем години я носих на ръце. Търпях и глупостите, търпях и доказаното психиатрично заболяване /биполярно разстройство на личността, лека форма на шизофренията, гарантирано се превръща в шизоидност/, търпях и симулативните опити за самоубийство и к‘во ли още не, а сега говедото тръгнало да ме съди.
Изстрелях се в кантората на ЧСИ-то да видя тоя кур от къде се одърви на средата на обления в слънчице Стамболийски и от къде се шурна тоя лайнян дъжд в това безоблачно понеделнишко синьо небе.
Като разбрах за какво става въпрос ми стана хем смешно, хем болно.
Лайното да вземе да отиде и да доизплати един мой кредит към една банка, по който ми е поръчител и да вземе да се суброгира /встъпи/ в правата на банката. И не само това, ами завела изпълнително дело срещу мен за цялата сума /10 000 лева/ при положение, че по сметка на ЧСИ-то и по нейна сметка съм върнал 7 000 лева.
Гледам и не вярвам на очите си. Абе тая все едно не знае с какво се занимавам по цял ден /събирам пари и си имам адвокатска кантора/, на мен тръгнала да ми върти тия скапани номера. Мигновено се взеха ответни правни мерки /ще ражда зайчета, както казва един мой приятел/, но дребната цвъкня си навила на пръста и да ми вземе ГОЛФА. И поискала да се изнесе на публична продан. И след това да го купи през трето лице /това в изпълнителното дело го няма, но ми обясниха общи познати каква била идеята/.
Вие представяте ли си? ГОЛФА !!! Черния изрод. Детенцето ми, неговата майка !!! Щото много добре знае колко пари съм набил в него и не можа да прежали факта, че след като ми го върна катастрофиран челно го направих такъв, какъвто винаги съм искал да бъде.
Стигнахме значи до култовата реплика на онова неперсонифицирано създание от „Минута е много“
„АМИ СЕГА?“
Вътрешния ми глас изкряска:
„Ми ся мноо просто, ве тъп. Купуваш нов голф и набиваш в него всичко, което си купил за стария“.
И аз нали все чувам гласове, взех, че го направих.
За малко да купя на Нейкича VR6-цата, но един приятел ме отказа. Много ревяла, много горяла и малко вървяла. Не неговата, а VR6-ците по принцип. То това ми беше единия вариант за силов тунинг на голфарата преди дребното курве от далечното ми минало да ми врътне тая чудна хубавня.
Тоя моя авер ми рече, че един от най-добрите двигатели на Тройките бил ABF, 16V, GTI. 150 коня, атмосферка. Много добро поведение, много потенциал, дрън дрън дрън.
Ми хубаво. АБФ – АБФ. Пускам значи тема на форума, че търся АБФ. На другия ден един колега ми писа, че имало едно момче от Стара Загора, имал бил АБФ, но не се знаело дали го продава. И праща линк към профила на колегата. Тътрих се да пиша нажален мейл, че „много ви са молим бате, ама продайте ми го тоя голф дето не искате да го продавате, защото ми се реве и сере едновременно“.
Freesoul /това е колегата/ върна отговор:
„По принцип няма пусната обява, защото не е евтина кола и няма да я дам подарък. Колата е на баща ми и му върши работа, ако някой я оцени може да се разделя с нея, ако ли не - ще се кара.Пазена и поддържана от мен и баща ми. Откакто е в него не е карана не повече от 2000км на година, тъй като има транспорт за работа си, аз си имам друга кола. Стои в гараж през повечето време.
Кратко инфо за колата:
Голф 3, 4 врати, 2.0 16V, ABF, ABS/EDS, климатик, 4 ел.стъкла, хидравлика, МФА, няма шибидах, не е имало газова уредба.
Допълнително поставени неща:
Кристални фарове с ксенон, кристални стопове, ОМП волан, конусен филтър, 16-ки джанти Брок, пружини "Eibach",
Дълбоко Реакаро от Юбилейка,черни пластмаси от Юбилейка, претапициран черен таван, решетка FK без емблема.
Документално е наред, може да се прехвърли.
Гражданска, преглед - трябва да проверя кое до кога.
Скоро сменени предни амортесьори, не е минат преден мост.
Ново масло 10-40 на около 100км., 4 нови свещи, рециклиран стартер, хубав акумулатор (взиман нов от мен мен).
Решетката и двете брони са пребоядисани скоро, поради драскотини.
Забележки:
Десният калник е бил сменян от предния собственик и е боядисан един нюанс по-различен.
Едната лайсна на прага липсва.
Климатика не е зареждан, но при покупка ще работи.
Горе долу, това е. Ако все още имаш интерес пиши. Цената с всичко от-до ще е около 3200лв. възможност за сваляне при сваляне на разни екстри.
Поздрави“
Бах мама му, викам си на акъла. Тоя луд. Наливал като мен, че и отгоре. Тоя голф трябва да се купи. Бием си ние на другия ден една среща с моя приятел. Симеон се казва авера, има си състезателен Голф 3, АБФ, печелил състезания и прочие. Чува какво му пее радиото и разбира много повече от мен. На всичкото отгоре 120 коли бил продал в България и можел да свали цената на всяка кола.
Отиваме ние да видим колата, Freesoul отваря гаража и вътре лъсва един ама разкошен Голф. Като от мейла. Качихме се да покараме, Симеон направи теста, върнахме се в гаража, а тоя мълчи кат гъз. И ми вика на ушенце:
„Абе извинявай, ама няма за к‘во да се хвана. Колата е много гледана“.
Тъъъъъъй. Значи ша са купува.
И се купи две седмици по-късно. На името на баба ми.
Превърнах баба си в голфаджийка. Ей тва е перверзия, дами и господа. Нотариуса се пукна да се бъзика с бедната женица и се подхилваше мазно, мазно, питайки с педалското си гласче:
„Абе, бабо Вълкано, 150 коня няма ли да ти дойдат множко хи хи хи“, „Абе, бабо, ще ходиш ли на море с голфа, хе хе хе“.
Смотльо.
И се започна поредния безумен цикъл от набиване в голфарата. По един изключително извратен начин – от стария ми, милия ми, непрежалимия чичко голф в новия лъскач на Freesoul.
В момента двете коли са разхвърляни на части на едно скрито покрито паркингченце и планът първоначално беше следния:
От стария голф се прехвърлят на новия вратите, калниците, задния капак, предния капак, джантите и всичко, което съм вложил в колата през последните няколко месеца. Оказа се, обаче, че вратите на стария голф не могат да бъдат направени като хората. Както помните лайсните бяха запушени от предишния майстор много некадърно, задния капак също, кита започна да се пука и да се отварят едни грозни рани. Тенекеджията – бояджия Радо Великолепний ми се закле в гъза на Искра Федосова, че от това няма как да станат нормални врати. Никога. При никакво положение. И за това запях друга песен.
1. От стария голф се прехвърляt в новия голф следните неща:
1.1. Фаровете;
1.2. Стоповете;
1.3. Климатроника;
1.4. Кожения салон;
1.5. Ел-пакета. Моя си ел. пакет, който съм си го купил скъпо и прескъпо. Другия си работи, но аз си искам моя;
1.6. Всички копченца, които светят в червено с едни чудни диодченца;
1.7. Тонираните задни стъкла;
1.8. Шумоизолацията от тавана;
1.9. Шумоизолацията от вратите;
1.10. Ветробраните;
1.11. Газовите ми амортисьори „Закс“;
1.12. Озвучаването с все кабелите, които също си платих скъпо и прескъпо;
1.13. Алармата;
1.14. Стартера;
1.15. Абсолютно всичко, което в момента пропускам и което съм влагал с толкова мерак в старата си кола.
2. Новата кола се прави матово черна като старата кола;
То хубаво, ама нещата никога не стават, както си ги мислиш в началото.
Първо се оказа, че шумоизолацията на вратите и тавана се сваля много, много трудно. Да, ама аз за тия неща съм дал около 1 200 лева в труд и материали и си ги искам. Свалих изолацията на тавана /250 лева в материал/ и около 60 процента от шумоизолацията на вратите. С нагряване залепва на новите врати като нова.
След това тотално изтрещях.
Така и така голфа го бяхме пръснали на части, защо пък да не му направим ЦЯЛОСТНО шумоизолиране. А? М?
Какво значи цялостно? Това значи да облепим всеки квадратен милиметър метал вътре в купето с шумоизолационен материал. Който би струвал около …. 1 500 лева неговата мама.
Добреееее. Само дето не ни се дават толкова пари. Разбира се, как да ни се дават? Това е половината цена на целия автомобил. Тогава нека анализираме внимателно от какво се състои този скъп материал. Състои се от едно нещо, което е като каучук, дъвка и сополи, покрито с алуминиево фолио. Шумоизолационният ефект идва от сополите, а алуминиевото фолио екранира срещу топлина и студ. Добре, а къде може да има нещо подобно, но да не струва 40 лева за лист 20 х 30, а примерно … 50 лева за 3 квадратни метра? Ами в Багирата в Стара Загора, разбира се. Там намерихме материала, който оригинално се използва в за други цели, но има абсолютно същите съставки като скъпите – прескъпи материали на Галин от Пайниъра. Разликата е, че професионалния материал е около милиметър по-дебел. Проблема се решава елементарно - блъскат се два слоя на чувствителните места - багажника, бомбетата и вратите.
Купихме значи 9 квадратни метра и се започна едно безумно облепяне на всяко милиметърче метал в купето, тавана, вратите, пода, багажника. Гледката е направо покъртителна. В момента колата от вътре прилича на хладилник, но с Миро /това е откаченото копеле, мой приятел, който ще прехвърли всичко от новия в стария голф и се забавлява с шумоизолирането/ лека полека напредваме. Между другото този Миро е адски голям специалист по кар аудио и електроника от всякакъв вид и няма нещо, което да не може да разглоби и сглоби.
Новия голф е с един ужасен пърдялник на гъза – Ремус и ме обозначава, че се приближавам от 3 километра. Кучета лаят, прозорци треперят, мазилка се пука – ужас някакъв. Представяте ли си как шумоизолираме колата както никой няма да го направи и тоя смотан Ремус Мемус ебава целия ефект. Защо хората си вземат такива пърдялници, заклевам се, не разбирам. Гнъсния Ремус ще се продава. Някой иска ли го?
В крайна сметка като приключим с трансформациите от стария голф ще остане едно купе, един двигател и едни гуми. Ще си стои кат паметник. Само боята не мога да му смъкна и да прехвърля на новия голф, въпреки, че мислих интензивно и в тая посока.
Ако изстържа боята от колата и след това я омешам с урина на коза в съотношение 90 към 10 ще се образува течност, с която мога да напиша по фасадата на къщата на кучката надпис с черникакви букви високи 90 сантиметра „ЕЛА НА МАЙНАТА СИ ДА МИ ВЗЕМЕШ ГОЛФА КУЧКО НИЕДНА“.
И така.
Обезшумяването и прехвърлянето на частите от стария на новия голф ще отнеме поне още седмица. Ще може да се боядисва най-рано след 7 май и ще се прави поне 2 седмици. Като стане в окончателен вид ще пусна снимки за смях и забавление на цялото човечество.
Сега изготвям опис на частите, които ще останат след трансформацията и които са за продаване. Ще си отворя една сергийка на форума и юруш на маслините.
Со здраве, колеги и колежки.
Историята на голфа взе толкова неочакван и драстичен обрат, че по принцип си плаче за отделна тема.
Седях, мислих, пак седях и пак мислих как да нарека новата тема.
„Прераждането“? Тц. Звучи фалшиво.
„Франкенщайн“? Йок. Много претенциозно.
„Е сега вече си еба мамата“ – и това не става. Модераторите ще го изтрият поради offensive речник, а и не върви да сложат червена точка само за мен. Не, че пълното порно, което се заформи покрай колата не заслужава 100 червени точки.
За това ще си пиша в старата тема. Някак логично е епосът да си продължи там, от където започна. Там и ще свърши. Някога.
Поредният цикъл в трансформациите на возилото започна един чуден понеделник.
След тая дълга зима него понеделник реши да пече слънце и птички да пеят в клоните на дърветата. Ако имаше листа, плаж, готина кака и Мохито идилията щеше да е пълна. В стил „I love long walks on the beach, Pina Koladas and sex with men”. Но и тоя облян от слънчеви лъчи булевард Стамболийски ми се струваше достатъчно красив – почти колкото мен, а светът прекрасен – почти колкото голфарата.
Чувствах една приятна лекота в гърдите, оптимистични вълни ме обливаха на талази – няма начин в тоя ден да ти се случи нещо кофти. Само хубави неща. Въпреки, че беше понеделник.Секретарката ми тъкмо ми врътна едно … кафе, стоя си в кабинета й и си мисля разни хубави работи, чакам офиса да се напълни с хора и да започнем да къртим кинти и на вратата се звъни. Викам си „Гальо идва на работа“ и отварям.
Не беше Гальо. Беше някаква лелка с плик в ръката. Писмо с обратна разписка. От Агенция по вписванията.
Малеееее, сърцето ми падна в гащите. Писма с обратна разписка от Агенцията не съдържат покани за танци, блага вест за печалба от тотото или някаква хубавня. Могат да съдържат само кофти вести.
С треперещи ръце отворих писмото:
„Уважаеми господин Стоевски, бла бла бла, имате запор върху дружествените дялове на представляваното от Вас дружество дрън дрън дрън по образувано изпълнително дело от МОЛЯЯЯЯЯЯЯЯ??????? От БИВШАТА МИ ШИБАНА ПРИЯТЕЛКА ?????????? КВОООООООООО??????????“
Е т‘ва вече беше капака на всичко. Малката кучка седем години я носих на ръце. Търпях и глупостите, търпях и доказаното психиатрично заболяване /биполярно разстройство на личността, лека форма на шизофренията, гарантирано се превръща в шизоидност/, търпях и симулативните опити за самоубийство и к‘во ли още не, а сега говедото тръгнало да ме съди.
Изстрелях се в кантората на ЧСИ-то да видя тоя кур от къде се одърви на средата на обления в слънчице Стамболийски и от къде се шурна тоя лайнян дъжд в това безоблачно понеделнишко синьо небе.
Като разбрах за какво става въпрос ми стана хем смешно, хем болно.
Лайното да вземе да отиде и да доизплати един мой кредит към една банка, по който ми е поръчител и да вземе да се суброгира /встъпи/ в правата на банката. И не само това, ами завела изпълнително дело срещу мен за цялата сума /10 000 лева/ при положение, че по сметка на ЧСИ-то и по нейна сметка съм върнал 7 000 лева.
Гледам и не вярвам на очите си. Абе тая все едно не знае с какво се занимавам по цял ден /събирам пари и си имам адвокатска кантора/, на мен тръгнала да ми върти тия скапани номера. Мигновено се взеха ответни правни мерки /ще ражда зайчета, както казва един мой приятел/, но дребната цвъкня си навила на пръста и да ми вземе ГОЛФА. И поискала да се изнесе на публична продан. И след това да го купи през трето лице /това в изпълнителното дело го няма, но ми обясниха общи познати каква била идеята/.
Вие представяте ли си? ГОЛФА !!! Черния изрод. Детенцето ми, неговата майка !!! Щото много добре знае колко пари съм набил в него и не можа да прежали факта, че след като ми го върна катастрофиран челно го направих такъв, какъвто винаги съм искал да бъде.
Стигнахме значи до култовата реплика на онова неперсонифицирано създание от „Минута е много“
„АМИ СЕГА?“
Вътрешния ми глас изкряска:
„Ми ся мноо просто, ве тъп. Купуваш нов голф и набиваш в него всичко, което си купил за стария“.
И аз нали все чувам гласове, взех, че го направих.
За малко да купя на Нейкича VR6-цата, но един приятел ме отказа. Много ревяла, много горяла и малко вървяла. Не неговата, а VR6-ците по принцип. То това ми беше единия вариант за силов тунинг на голфарата преди дребното курве от далечното ми минало да ми врътне тая чудна хубавня.
Тоя моя авер ми рече, че един от най-добрите двигатели на Тройките бил ABF, 16V, GTI. 150 коня, атмосферка. Много добро поведение, много потенциал, дрън дрън дрън.
Ми хубаво. АБФ – АБФ. Пускам значи тема на форума, че търся АБФ. На другия ден един колега ми писа, че имало едно момче от Стара Загора, имал бил АБФ, но не се знаело дали го продава. И праща линк към профила на колегата. Тътрих се да пиша нажален мейл, че „много ви са молим бате, ама продайте ми го тоя голф дето не искате да го продавате, защото ми се реве и сере едновременно“.
Freesoul /това е колегата/ върна отговор:
„По принцип няма пусната обява, защото не е евтина кола и няма да я дам подарък. Колата е на баща ми и му върши работа, ако някой я оцени може да се разделя с нея, ако ли не - ще се кара.Пазена и поддържана от мен и баща ми. Откакто е в него не е карана не повече от 2000км на година, тъй като има транспорт за работа си, аз си имам друга кола. Стои в гараж през повечето време.
Кратко инфо за колата:
Голф 3, 4 врати, 2.0 16V, ABF, ABS/EDS, климатик, 4 ел.стъкла, хидравлика, МФА, няма шибидах, не е имало газова уредба.
Допълнително поставени неща:
Кристални фарове с ксенон, кристални стопове, ОМП волан, конусен филтър, 16-ки джанти Брок, пружини "Eibach",
Дълбоко Реакаро от Юбилейка,черни пластмаси от Юбилейка, претапициран черен таван, решетка FK без емблема.
Документално е наред, може да се прехвърли.
Гражданска, преглед - трябва да проверя кое до кога.
Скоро сменени предни амортесьори, не е минат преден мост.
Ново масло 10-40 на около 100км., 4 нови свещи, рециклиран стартер, хубав акумулатор (взиман нов от мен мен).
Решетката и двете брони са пребоядисани скоро, поради драскотини.
Забележки:
Десният калник е бил сменян от предния собственик и е боядисан един нюанс по-различен.
Едната лайсна на прага липсва.
Климатика не е зареждан, но при покупка ще работи.
Горе долу, това е. Ако все още имаш интерес пиши. Цената с всичко от-до ще е около 3200лв. възможност за сваляне при сваляне на разни екстри.
Поздрави“
Бах мама му, викам си на акъла. Тоя луд. Наливал като мен, че и отгоре. Тоя голф трябва да се купи. Бием си ние на другия ден една среща с моя приятел. Симеон се казва авера, има си състезателен Голф 3, АБФ, печелил състезания и прочие. Чува какво му пее радиото и разбира много повече от мен. На всичкото отгоре 120 коли бил продал в България и можел да свали цената на всяка кола.
Отиваме ние да видим колата, Freesoul отваря гаража и вътре лъсва един ама разкошен Голф. Като от мейла. Качихме се да покараме, Симеон направи теста, върнахме се в гаража, а тоя мълчи кат гъз. И ми вика на ушенце:
„Абе извинявай, ама няма за к‘во да се хвана. Колата е много гледана“.
Тъъъъъъй. Значи ша са купува.
И се купи две седмици по-късно. На името на баба ми.
Превърнах баба си в голфаджийка. Ей тва е перверзия, дами и господа. Нотариуса се пукна да се бъзика с бедната женица и се подхилваше мазно, мазно, питайки с педалското си гласче:
„Абе, бабо Вълкано, 150 коня няма ли да ти дойдат множко хи хи хи“, „Абе, бабо, ще ходиш ли на море с голфа, хе хе хе“.
Смотльо.
И се започна поредния безумен цикъл от набиване в голфарата. По един изключително извратен начин – от стария ми, милия ми, непрежалимия чичко голф в новия лъскач на Freesoul.
В момента двете коли са разхвърляни на части на едно скрито покрито паркингченце и планът първоначално беше следния:
От стария голф се прехвърлят на новия вратите, калниците, задния капак, предния капак, джантите и всичко, което съм вложил в колата през последните няколко месеца. Оказа се, обаче, че вратите на стария голф не могат да бъдат направени като хората. Както помните лайсните бяха запушени от предишния майстор много некадърно, задния капак също, кита започна да се пука и да се отварят едни грозни рани. Тенекеджията – бояджия Радо Великолепний ми се закле в гъза на Искра Федосова, че от това няма как да станат нормални врати. Никога. При никакво положение. И за това запях друга песен.
1. От стария голф се прехвърляt в новия голф следните неща:
1.1. Фаровете;
1.2. Стоповете;
1.3. Климатроника;
1.4. Кожения салон;
1.5. Ел-пакета. Моя си ел. пакет, който съм си го купил скъпо и прескъпо. Другия си работи, но аз си искам моя;
1.6. Всички копченца, които светят в червено с едни чудни диодченца;
1.7. Тонираните задни стъкла;
1.8. Шумоизолацията от тавана;
1.9. Шумоизолацията от вратите;
1.10. Ветробраните;
1.11. Газовите ми амортисьори „Закс“;
1.12. Озвучаването с все кабелите, които също си платих скъпо и прескъпо;
1.13. Алармата;
1.14. Стартера;
1.15. Абсолютно всичко, което в момента пропускам и което съм влагал с толкова мерак в старата си кола.
2. Новата кола се прави матово черна като старата кола;
То хубаво, ама нещата никога не стават, както си ги мислиш в началото.
Първо се оказа, че шумоизолацията на вратите и тавана се сваля много, много трудно. Да, ама аз за тия неща съм дал около 1 200 лева в труд и материали и си ги искам. Свалих изолацията на тавана /250 лева в материал/ и около 60 процента от шумоизолацията на вратите. С нагряване залепва на новите врати като нова.
След това тотално изтрещях.
Така и така голфа го бяхме пръснали на части, защо пък да не му направим ЦЯЛОСТНО шумоизолиране. А? М?
Какво значи цялостно? Това значи да облепим всеки квадратен милиметър метал вътре в купето с шумоизолационен материал. Който би струвал около …. 1 500 лева неговата мама.
Добреееее. Само дето не ни се дават толкова пари. Разбира се, как да ни се дават? Това е половината цена на целия автомобил. Тогава нека анализираме внимателно от какво се състои този скъп материал. Състои се от едно нещо, което е като каучук, дъвка и сополи, покрито с алуминиево фолио. Шумоизолационният ефект идва от сополите, а алуминиевото фолио екранира срещу топлина и студ. Добре, а къде може да има нещо подобно, но да не струва 40 лева за лист 20 х 30, а примерно … 50 лева за 3 квадратни метра? Ами в Багирата в Стара Загора, разбира се. Там намерихме материала, който оригинално се използва в за други цели, но има абсолютно същите съставки като скъпите – прескъпи материали на Галин от Пайниъра. Разликата е, че професионалния материал е около милиметър по-дебел. Проблема се решава елементарно - блъскат се два слоя на чувствителните места - багажника, бомбетата и вратите.
Купихме значи 9 квадратни метра и се започна едно безумно облепяне на всяко милиметърче метал в купето, тавана, вратите, пода, багажника. Гледката е направо покъртителна. В момента колата от вътре прилича на хладилник, но с Миро /това е откаченото копеле, мой приятел, който ще прехвърли всичко от новия в стария голф и се забавлява с шумоизолирането/ лека полека напредваме. Между другото този Миро е адски голям специалист по кар аудио и електроника от всякакъв вид и няма нещо, което да не може да разглоби и сглоби.
Новия голф е с един ужасен пърдялник на гъза – Ремус и ме обозначава, че се приближавам от 3 километра. Кучета лаят, прозорци треперят, мазилка се пука – ужас някакъв. Представяте ли си как шумоизолираме колата както никой няма да го направи и тоя смотан Ремус Мемус ебава целия ефект. Защо хората си вземат такива пърдялници, заклевам се, не разбирам. Гнъсния Ремус ще се продава. Някой иска ли го?
В крайна сметка като приключим с трансформациите от стария голф ще остане едно купе, един двигател и едни гуми. Ще си стои кат паметник. Само боята не мога да му смъкна и да прехвърля на новия голф, въпреки, че мислих интензивно и в тая посока.
Ако изстържа боята от колата и след това я омешам с урина на коза в съотношение 90 към 10 ще се образува течност, с която мога да напиша по фасадата на къщата на кучката надпис с черникакви букви високи 90 сантиметра „ЕЛА НА МАЙНАТА СИ ДА МИ ВЗЕМЕШ ГОЛФА КУЧКО НИЕДНА“.
И така.
Обезшумяването и прехвърлянето на частите от стария на новия голф ще отнеме поне още седмица. Ще може да се боядисва най-рано след 7 май и ще се прави поне 2 седмици. Като стане в окончателен вид ще пусна снимки за смях и забавление на цялото човечество.
Сега изготвям опис на частите, които ще останат след трансформацията и които са за продаване. Ще си отворя една сергийка на форума и юруш на маслините.
Со здраве, колеги и колежки.
- Weezy
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
- Автомобил: VW Golf mk2 1987
- Двигател: JP
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Интересна история, и браво за мерака, който имаш! Личи си, че не жалиш средства, НО -няма ли да е по-добре, ако не запълваш вратите, капака на багажника и всичко де що си решил да запълваш (фарове,капачка на резервоара, дупки на главините и прочие) ?
Така както описа голфа на FreeSoul (вече твоя), е една перфектно поддържана стоковица, без нищо излишно, защо трябва да я "изглаждаш" все едно си дал на баба си да ти изглади любимата тениска на Металика, но водния знак се е преебал, заради високата температура? И все пак колата си е твоя, просто ми е жал, че хубавите коли се "прецакват" по този начин, замисли се.
Успех в начинанието, следя темата.
Така както описа голфа на FreeSoul (вече твоя), е една перфектно поддържана стоковица, без нищо излишно, защо трябва да я "изглаждаш" все едно си дал на баба си да ти изглади любимата тениска на Металика, но водния знак се е преебал, заради високата температура? И все пак колата си е твоя, просто ми е жал, че хубавите коли се "прецакват" по този начин, замисли се.
Успех в начинанието, следя темата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта