Моят VW Golf Mk4 1.8Т - TD05-16g Turbo

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Моят Mk4 - Любов от пръв поглед

Мнениеот pe6kata » Чет 22 ное 2012 8:20


kristian18t написа:
Стоков VR6 2.8 разполага с по-малко от 240Нм (235) на двигателя и 174 к.с. Моят автомобил разполага с 185 к.с. и 270Нм (доказано на дино). Ако ми сметнат конете, както Келеша си ги смята във Варна, излизат 193 на двигателя.
Стоков VR6 2.9 даже няма смисъл да говоря, защото при синхро има големи загуби до колелетата. На гонка просто ще ми вземе старта, а после ще си го догоня. Бия ги и на максимална скорост :)

П.П. Нямам намерение да се изтъквам или да се доказвам пред някого. Не искам и никой да се засяга по какъвто и да е начин. Просто представям технически характеристики, които не са измислени от мен.


стоков вр6 2.8 12в ще те отнесе като куцо пиле домат.
ти хубаво гледаш тия числа, ама си правиш грешни изводи от тях :idea:
ОК- извадил си по-голям максимален въртящ момент, но тоий е на около 3000 оборота. Гонки не се правят на 3000 оборота. Торка ти след 5000 почва сериозно да пада, след 6000 - много сериозно да го няма.
На вр6-цата момента е почти постоянен във целия диапазон от обороти.
Те и дизелите имат много висок максимален момент, а какво от това- държи го в диапазон от 1000-1500 оборота

с 3-ка вр6 сте на едни килограми

2.8 пълен сток дава ниска 15-ка до висока 14-ка.
2.9 сток на голф3 , но само на предно- средна 14-ка
2.8 стоков мотор на около 1000кг купе- много ниска 14-ка
дова са данни по апаратура, не г-теци и други чикии

ти колко даваш?




Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моят Mk4 - Любов от пръв поглед

Мнениеот kristian18t » Чет 22 ное 2012 10:59


Леона с който се пуснах дава 14.8 на СЛИВЕН преди последните настройки (преди гонката). А ти къв си и що си, че се обаждаш ни в клин ни в ръкав? Не съм мерил време, защото VWCLUB не могат да си осигурят техника на съборите, следователно не ходя и на тях. Знаеш ли, че тия коне които съм ги дал, са мерени на 40 градуса температура? Не ме учи на графики и как се развива въртящия момент. Графики виждам всеки ден. А ти какво караш? На г-тека не гледай к'во дава

Последна промяна от kristian18t на Чет 22 ное 2012 13:36, променено общо 5 пъти.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот pe6kata » Чет 22 ное 2012 11:03


Моето момче, бъркаш и човека, бъркаш и тона :!:
Смятам че със нормално купе и стоков мотор с к03 няма да слезеш под 15.
Все пак си има апаратури за тая работа, не е важно какво мисля аз.

Последна промяна от pe6kata на Чет 22 ное 2012 11:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот kristian18t » Чет 22 ное 2012 11:06


:applause:

Последна промяна от kristian18t на Чет 22 ное 2012 11:27, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моят Mk4 - Любов от пръв поглед

Мнениеот kristian18t » Чет 22 ное 2012 11:17


2.8 пълен сток дава ниска 15-ка до висока 14-ка.
2.9 сток на голф3 , но само на предно- средна 14-ка
2.8 стоков мотор на около 1000кг купе- много ниска 14-ка
дова са данни по апаратура, не г-теци и други чикии

ти колко даваш?


Я ми покажи клип на който ГОЛФ 3 ВР6 2.8 сток дава чиста 15ка :D
Дай ми клип на този 2.8 ВР6 мотор на 1000 кг. купе, който давал много ниска 14-ка и аз да се образовам. Знаеш ли, че много ниска 14-ка са М-пауър и т.н.?

pe6kata написа:Смятам че със нормално купе и стоков мотор с к03 няма да слезеш под 15.
Все пак си има апаратури за тая работа, не е важно какво мисля аз.


Ехе.
Сивия леон, с който се пуснах дава 14.8
Червената 2.8ца с която се пуснах дава 14.7

Клипове ще ми дадеш ли на тези бесни ВР6-ци или не?
Аре да не ми серете в темата. Няма к'во да ми хвалиш мудния шестак. Ако беше по-добрия вариант щях да си купя него.

Последна промяна от kristian18t на Чет 22 ное 2012 13:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот pe6kata » Чет 22 ное 2012 11:31


Моето момче, тръгваш с рогата напред...
Казвам ти как стоят нещата, ти се дървиш.
Хубаво е да ходиш по състезания, по сбирки, събори... за да си запознат с реалността.
Отделно, че и там им е мястото на рейсинг изпълненията.

Във времето ще се увериш сам, щото гледам че сега се опитваш да иронизираш това което пиша. Успех.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот MK4 » Чет 22 ное 2012 11:39


pe6kata е прав. С К03ка трудно се влиза в 14ките освен ако не олекотяваш. Моя бивш Голф в Дупница даваше 15.3 сек с чип и downpipe на 63мм. Ти имаш цяла генерация така че според мен си около 15.0 на 400м според гумите и старта.

Иначе над VR6 нямам наблюдения. Там pe6kata е специалист :)


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот kristian18t » Чет 22 ное 2012 11:51


pe6kata написа:Моето момче, тръгваш с рогата напред...
Казвам ти как стоят нещата, ти се дървиш.
Хубаво е да ходиш по състезания, по сбирки, събори... за да си запознат с реалността.
Отделно, че и там им е мястото на рейсинг изпълненията.

Във времето ще се увериш сам, щото гледам че сега се опитваш да иронизираш това което пиша. Успех.


Е ти иронизираш моята теория и оприличаваш гонки на пилета с домати? Т'ва не ти е овощната градинка в Елхово. Аз ходя по-сбирки, но извън този форум :) Не виждам смисъл да ходя на ФВсъбор да си говоря с теб примерно. Поисках ти клипове ти не ми показа клипове. Не можа да ме обориш с нито един аргумент приложен с някакъв материал, било то клип, графика и т.н. Е няма проблеми аз ще постна някоя графика на ВР6 12v.

На колелетата:
http://farm2.static.flickr.com/1215/511 ... 1e62_b.jpg
Ето оше една:
http://www.3zero3motorsports.com/store/ ... yno1_1.gif


С такава графика ли даваш ниски 14ки, че не ми е ясно? Че аз не виждам никъде по-висок въртящ момент от моя до 6000 оборота? А аз не карам до лютеницата, нали се сещаш, че просто няма смисъл да го правя. Говориш за спад на въртящ момент? Тия 12 клапана май задушават колата на високите обороти...Ти пробвал ли си да дишаш през сламка?

MK4 написа:Моя бивш Голф в Дупница даваше 15.3 сек с чип и downpipe на 63мм. Ти имаш цяла генерация така че според мен си около 15.0 на 400м според гумите и старта.


Колега от чип до чип, от кола до кола, от 1.8Т до 1.8Т ако щеш, има разлика. Моя сток от 150 даде 154 ако не сте забелязали. И пак казвам колата ми е мерена на КОД ЧЕРВЕНО (40 градуса++++++++++++++) на 0.9 бууст. С повече гориво на 1.3 бара знаеш ли какво ще стане на хладно?

Последна промяна от kristian18t на Чет 22 ное 2012 12:58, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот kristian18t » Чет 22 ное 2012 12:11


pe6kata написа:Те и дизелите имат много висок максимален момент, а какво от това- държи го в диапазон от 1000-1500 оборота


А и ей тука се поизложи вече доста сериозно. Максималният въртящ момент на средностатистически турбо дизел (с малко турбо) е на около 2500-3000 оборота. Това, което ти си написал е смешно. Имам и ТД автомобил 2009 година.


Потребителски аватар
icotoooo
Мнения: 379
Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 15:52
Автомобил: VW Golf MKIV GT-TDI
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот icotoooo » Чет 22 ное 2012 14:03


Моя сток от 150 даде 154 ако не сте забелязали.

Колега,аз не съм толкова навътре в нещата ама ми се струва,че ще е добре да си замериш колата и на друго Дино.Sorry ама тая тема се превърна в поредната тема за "мерене на пи*ки".Ебахти бързото 1.8Т щом дава времена близки до стокова Астра с ХЕ


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот kristian18t » Чет 22 ное 2012 18:33


icotoooo написа:Моя сток от 150 даде 154 ако не сте забелязали.

Колега,аз не съм толкова навътре в нещата ама ми се струва,че ще е добре да си замериш колата и на друго Дино.Sorry ама тая тема се превърна в поредната тема за "мерене на пи*ки".Ебахти бързото 1.8Т щом дава времена близки до стокова Астра с ХЕ


Йе и къде е писано, че съм дал времена. Дай я тая стоковата Астра насам, ама дано е оборудвана с бинокъл. Пък ако нещо не ти харесва на диното, мога да те свържа с човека, който го държи.


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот snuupy93 » Чет 22 ное 2012 18:40


Абе, ако се пуснеш срещу едно G40 с Eaton M65: http://www.youtube.com/watch?v=MTJAh3pF ... plpp_video

И всичко приключва, остава те в точка. :shock :applause: :applause:

Шегата на страна, почнахте като колегите ми във университета, някъв с CRX 240 коня атмосферка давал ниски 9-ки... :talk: :063:


Потребителски аватар
hayabusa_gsxr
Мнения: 470
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
Автомобил: Opel Vectra B
Двигател: X20XEV
Местоположение: Бургас/Варна

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот hayabusa_gsxr » Чет 22 ное 2012 18:51


Колеги водите един напълно излишен и безсмислен спор. Така като гледам клиповете дже-те-и-то на колегата Кристиян, върви изключително добре. Потвърждавам, че от кола до кола има разлика (не веднъж съм се убеждавал). А моето скромно мнение е, че стоков VR6(AAA) ще бъде "наказан" от 1.8Т-то.


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: Моят Mk4 - Любов от пръв поглед

Мнениеот neiki4a » Чет 22 ное 2012 19:13


Клипове ще ми дадеш ли на тези бесни ВР6-ци или не?
Аре да не ми серете в темата. Няма к'во да ми хвалиш мудния шестак. Ако беше по-добрия вариант щях да си купя него.[/quote]

заповядай колега
http://vbox7.com/play:9782586109&ef=1


Потребителски аватар
VRPerformance
Мнения: 128
Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот VRPerformance » Чет 22 ное 2012 19:17


icotoooo написа:Моя сток от 150 даде 154 ако не сте забелязали.

Колега,аз не съм толкова навътре в нещата ама ми се струва,че ще е добре да си замериш колата и на друго Дино.Sorry ама тая тема се превърна в поредната тема за "мерене на пи*ки".Ебахти бързото 1.8Т щом дава времена близки до стокова Астра с ХЕ
Колега определено не си навътре в нещата,Диното в пловдив и моето е от един и същ производител,това е един от най-добрите стендове в света и си измерва абсолютно точно и реално...та леко с изказванията след като не си запознат :idea: много коли изкарват повече от това което е обявил завода,както и много коли НЕ изкарват обявените от завода коне...



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта