kristian18t написа:
Стоков VR6 2.8 разполага с по-малко от 240Нм (235) на двигателя и 174 к.с. Моят автомобил разполага с 185 к.с. и 270Нм (доказано на дино). Ако ми сметнат конете, както Келеша си ги смята във Варна, излизат 193 на двигателя.
Стоков VR6 2.9 даже няма смисъл да говоря, защото при синхро има големи загуби до колелетата. На гонка просто ще ми вземе старта, а после ще си го догоня. Бия ги и на максимална скорост
П.П. Нямам намерение да се изтъквам или да се доказвам пред някого. Не искам и никой да се засяга по какъвто и да е начин. Просто представям технически характеристики, които не са измислени от мен.
стоков вр6 2.8 12в ще те отнесе като куцо пиле домат.
ти хубаво гледаш тия числа, ама си правиш грешни изводи от тях

ОК- извадил си по-голям максимален въртящ момент, но тоий е на около 3000 оборота. Гонки не се правят на 3000 оборота. Торка ти след 5000 почва сериозно да пада, след 6000 - много сериозно да го няма.
На вр6-цата момента е почти постоянен във целия диапазон от обороти.
Те и дизелите имат много висок максимален момент, а какво от това- държи го в диапазон от 1000-1500 оборота
с 3-ка вр6 сте на едни килограми
2.8 пълен сток дава ниска 15-ка до висока 14-ка.
2.9 сток на голф3 , но само на предно- средна 14-ка
2.8 стоков мотор на около 1000кг купе- много ниска 14-ка
дова са данни по апаратура, не г-теци и други чикии
ти колко даваш?