sasho_yamaha написа:Golf_Diesel_ написа:Явно твоя е бил доста сдухан, защото на мен АБД не може старта да ми вземе пък да не говорим по нагоре, ама айде да не цапаме темата на колегата.
Иии колата беше 1.6 16В 90 коня Фиат Типо.
За ABD не знам,но я кажи за ACV на двутонен бус как е,добре ли ускорява

Сложи един голям кулер и може пак да пробваме разликата на финала! ИИИ недей така с надсмешка да говориш за 1Z че и той ще те направи китарист на финала!!
Колега,добра кола си си избрал.Здрави мотори са това и при малко средства и желание вадят приличен вървеж.Прочетох коментарите относно вървежа и не съм съгласен,че толкова подценявате този мотор и че 1Z е направо самолет.Имам опит с такъв мотор -и с голяма и с малка турбина. С моя 1V (60 коня сток) с ККК14 ,работещо на 1.3бара и челен кулер 1Z си го биех приятно.След това колегата с 1Z го чипна,изолира ЕГР,смени някакви клапани и пак се пуснахме.Победих го пак,но вече не с 4 коли, а само с 1-2.Не знам колко от вас са имали опит с предкамерни дизели,но не мисля,че сте се опитали да ги напомпате както трябва.Колегата Голф Дизел -Пламен си каза нещата,такива каквито са и е доста по-обективен.С ККК24 съм сега и загубих пъргавината в ниските,но нагоре е много по-добре.
Към автора на темата-успех,безаварийни и знай,че това зверче може да върви страхотно за 1.6 :)