Взехме го най-накрая .... :)

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Сря 04 юни 2008 21:48


При 1,4; 1,6 i 1,9 SDI често се чупат скоростите.




Потребителски аватар
theone
Мнения: 290
Регистриран на: Пет 16 май 2008 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theone » Чет 05 юни 2008 1:35


GOLF@ написа:При 1,4; 1,6 i 1,9 SDI често се чупат скоростите.


Айде бе!? :lol:

Не съм чел колегите с такива да са се хвалили групово с такава екстра :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 05 юни 2008 9:30


theone написа:
GOLF@ написа:При 1,4; 1,6 i 1,9 SDI често се чупат скоростите.


Айде бе!? :lol:

Не съм чел колегите с такива да са се хвалили групово с такава екстра :roll:

:shock -ти пък ме умря - най-немощните мотори да чупят скорости :lol:
P.S.За предпочитане 1.8 много ясно/1.6 е добър за Г2 и Поло/ ,но по-важното е ако зимаш 1.6 поне да е 16V.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Чет 05 юни 2008 9:42


да не говорим, че ако решиш и буташ газчица на 1.8цата и ем ще върви от бензинова 1.6 повече, ем ще спестиш от разхода


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Чет 05 юни 2008 13:06


Rabbit_TDI написа:
theone написа:
GOLF@ написа:При 1,4; 1,6 i 1,9 SDI често се чупат скоростите.


Айде бе!? :lol:

Не съм чел колегите с такива да са се хвалили групово с такава екстра :roll:

:shock -ти пък ме умря - най-немощните мотори да чупят скорости :lol:
P.S.За предпочитане 1.8 много ясно/1.6 е добър за Г2 и Поло/ ,но по-важното е ако зимаш 1.6 поне да е 16V.


Питай във VW там е познат този дефект. При тия мотори не знам точно какво не съм го виждал но е монтирано с нитове вместо с болтове нитове и след време нитовете се разбиват и се късат.

На един приятел му се случи и каза, че това му е последния VW и никога повече. Донякъде мога да го разбера 1700€ му струваше това удоволствие.

Една реномирана фирма не би трябвало да си позволява такива икономии на материали!!!!!

Ето го и текста на немски:

Getriebeschaden 02K-Getriebe
Beim Getriebe 02K, verbaut mit 1.4, 1.6 und 1.9 SDI in den Modelljahren 1999/2000 kann eine zu schwach ausgelegte Niete brechen und zu einem Getriebeschaden führen.
VW übernimmt bis zu einem km-Stand von 100.000km (lt. AutoBild 50/04 S.44) 70% der Reparaturkosten. Und das auch rückwirkend.

За тези които не разбират: касае се за скоростна кутия 02K монтирана 1999 и 2000 година.

Дано да е полезно, за да не се опари някой и дано да не се случва на никой!


А забравих на моя приятел беше точно 1.6 16V.


Потребителски аватар
theone
Мнения: 290
Регистриран на: Пет 16 май 2008 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theone » Чет 05 юни 2008 13:11


GOLF@ написа:

А забравих на моя приятел беше точно 1.6 16V.


А знаеш ли че модел 99/00та година не е имало 1.6 16V ;) :idea:


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Чет 05 юни 2008 14:22


theone написа:
GOLF@ написа:

А забравих на моя приятел беше точно 1.6 16V.


А знаеш ли че модел 99/00та година не е имало 1.6 16V ;) :idea:


Защо пишеш глупости!
Погледни тук:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=125
Може да не ти се иска, но и VW от излизат понякога боклуци. Боли, но е истина!


Потребителски аватар
theone
Мнения: 290
Регистриран на: Пет 16 май 2008 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theone » Чет 05 юни 2008 15:06


GOLF@ написа:
theone написа:
GOLF@ написа:

А забравих на моя приятел беше точно 1.6 16V.


А знаеш ли че модел 99/00та година не е имало 1.6 16V ;) :idea:


Защо пишеш глупости!
Погледни тук:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=125
Може да не ти се иска, но и VW от излизат понякога боклуци. Боли, но е истина!


не говоря глупости: http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?id=27174

нека ако има колега с голф преди модел 2001 с 1.6 16V да се обади ;)


Потребителски аватар
StefanDragnev
Мнения: 238
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас/София

Мнениеот StefanDragnev » Чет 05 юни 2008 16:01


Малко се отклонявате от темата , но иначе
и аз мисля като theone :arrow: 1.6 (101Hp) 1997 2003
1.6 16V (105Hp) 2000 2003
1.6i 16V FSI (110Hp) 2002 2003
Поне така мисля че са ..... :roll:


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Чет 05 юни 2008 16:04


Ти писа, че няма 1999 и 2000 година, а на тази страница е точно 2000 година!

За спарвка кодове на мотори и скоростни кутии също тук:

http://www.dieselschrauber.de/vw_zuord.html


Потребителски аватар
theone
Мнения: 290
Регистриран на: Пет 16 май 2008 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theone » Чет 05 юни 2008 17:25


GOLF@ написа:Ти писа, че няма 1999 и 2000 година, а на тази страница е точно 2000 година!

За спарвка кодове на мотори и скоростни кутии също тук:

http://www.dieselschrauber.de/vw_zuord.html


MOДЕЛ преди 2001 няма с 1.6 16V. Обръщай повече внимание какво пиша! Модел 2001 почва от Май 2000!!

Все още сме по темата, за да е наясно колегата какво да търси и какво въобще съществува и от кога.


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Чет 05 юни 2008 18:28


theone написа:
GOLF@ написа:Ти писа, че няма 1999 и 2000 година, а на тази страница е точно 2000 година!

За спарвка кодове на мотори и скоростни кутии също тук:

http://www.dieselschrauber.de/vw_zuord.html


MOДЕЛ преди 2001 няма с 1.6 16V. Обръщай повече внимание какво пиша! Модел 2001 почва от Май 2000!!

Все още сме по темата, за да е наясно колегата какво да търси и какво въобще съществува и от кога.


Спирам да пиша!!!!!! Мисля, че си мериме пишките, а не помагаме.
Както искаш го наричй модел ...............или искаш да кажеш година на производство. И все пак това което си написал не е 2001, а е 2000 година и точно това са проблемните скоростни.
Може и аз да не разбирам де, но в момента сме 5 май 2008 а не 2009, но това не е важно.
Важното е, че 1999 и 2000 година по документи са проблемни. Който обаче иска може да си купи, защото дефекта може да се появи, а може и не. Аз лично не бих играл тото.
Мисля, че е такива неща трябва да се знаят. Преди човек да си хвърли парите за боклуци е хубаво да се информира. Мисля, че това е целта на темата. Ако има късмет може да се случвало вече и да е оправена колата още преди години.


Потребителски аватар
theone
Мнения: 290
Регистриран на: Пет 16 май 2008 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theone » Пет 06 юни 2008 1:13


Да хубаво е да се знаят такива неща, както и че Голф произведен след Май дадена година е винаги модел следващата! И в тази връзка не е хубаво хора които не знаят този факт или не обръщат внимание на написаното да правят забележка на други ;)

Голф 4 1,6 16V почва от МОДЕЛ 2001 или по друг начин казано - от Май 2000та. Проблемът, който спомена ти:

1. Важи само за Голф 4 1,6 8V
2. Се проявява в 90% от случайте през първите 100 000км.

има доста писано из немските форуми по въпроса.

Така че няма нищо трашно... колегата едва ли ще купува кола под 100 000км ;)


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Пет 06 юни 2008 7:48


theone написа:Да хубаво е да се знаят такива неща, както и че Голф произведен след Май дадена година е винаги модел следващата! И в тази връзка не е хубаво хора които не знаят този факт или не обръщат внимание на написаното да правят забележка на други ;)

Голф 4 1,6 16V почва от МОДЕЛ 2001 или по друг начин казано - от Май 2000та. Проблемът, който спомена ти:

1. Важи само за Голф 4 1,6 8V
2. Се проявява в 90% от случайте през първите 100 000км.

има доста писано из немските форуми по въпроса.

Така че няма нищо трашно... колегата едва ли ще купува кола под 100 000км ;)


Напротив!
На немски означава, че ако се появи до 100 000 км VW ти поема до 70% от разходите по ремонта. След това си плащаш сам!
И отново:
1,4
1,6
1,6 16V
1,9 SDI
Тези модели ги има със скоростна кутия 02K + още букви отзад.

Нека не объркваме момчето ;)

Мисля, че темата не е за кой модел или коя година е колата, а за кой мотор е по-добър. Поради тази причина информирам, за да не се опари.
Предполагам, че ме разбираш погрешно. Аз не конкретизирам твоята кола. Просто е съвпадение, че имаш един от споменатите мотори. Дано на никой не случва този дефект. И аз ако знаех каква пикня е АБУ нямаше да го купя никога!

В текста на немски пише в кой брой и година на аутобилд е публикувано за този дефект при по-горе посочените мотори.
Мисля, че не е нужно да се коментира повече, това е факт и е хубаво да се знае, за да не се купуват скъпи боклуци, макар и скрити под марката на известни фирми. При такива спестявания и при няколко милиона произведени автомобила, фирмата си спестява също няколко милиона евро. Макар и разликата в цената между един нит и един болт да е няколко цента.

Малко информация:
Един бутален пръстен струва максимално 1€ в зависимост от материала и повърхностното покритие. При 12 сгмента в един 4 цилиндров мотор прави 12€. Само толкова са разходите за бутални пръстени в един 4 цилиндров чисто нов двигател.
За фирмите е важно да е евтино. Поради тази причина много често се позволяват умишлено или от финансова гледна точка "грешки". Такива мероприятия могат да доведат до фабрични дефекти и дърпане обратно от пазара, бесплатна подмяна или ремонт и т.н.
За един производител е важно да има конкурентно способен продукт на минимална цена. Поради тази причина понякога си блъскаме главата заради иконимисване на материали, а и гаранцията минава бзрзо и после трябва да се плаща.

Точно спестяването е предизвикало проблема с тези скоростни кутии, а не инжeнерна гершка.

Дано да е полезно ;)

Последна промяна от GOLF@ на Сря 18 юни 2008 13:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Сря 11 юни 2008 9:32


Колегата каза, че като вземе автомобила ще се похвали. Да не се е отказал в последния момент :roll: Ако го е взел да сподели впечатления за хубавата кола!



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта