Взехме го най-накрая .... :)
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
theone написа:GOLF@ написа:При 1,4; 1,6 i 1,9 SDI често се чупат скоростите.
Айде бе!?![]()
Не съм чел колегите с такива да са се хвалили групово с такава екстра


P.S.За предпочитане 1.8 много ясно/1.6 е добър за Г2 и Поло/ ,но по-важното е ако зимаш 1.6 поне да е 16V.
Rabbit_TDI написа:theone написа:GOLF@ написа:При 1,4; 1,6 i 1,9 SDI често се чупат скоростите.
Айде бе!?![]()
Не съм чел колегите с такива да са се хвалили групово с такава екстра
-ти пък ме умря - най-немощните мотори да чупят скорости
P.S.За предпочитане 1.8 много ясно/1.6 е добър за Г2 и Поло/ ,но по-важното е ако зимаш 1.6 поне да е 16V.
Питай във VW там е познат този дефект. При тия мотори не знам точно какво не съм го виждал но е монтирано с нитове вместо с болтове нитове и след време нитовете се разбиват и се късат.
На един приятел му се случи и каза, че това му е последния VW и никога повече. Донякъде мога да го разбера 1700€ му струваше това удоволствие.
Една реномирана фирма не би трябвало да си позволява такива икономии на материали!!!!!
Ето го и текста на немски:
Getriebeschaden 02K-Getriebe
Beim Getriebe 02K, verbaut mit 1.4, 1.6 und 1.9 SDI in den Modelljahren 1999/2000 kann eine zu schwach ausgelegte Niete brechen und zu einem Getriebeschaden führen.
VW übernimmt bis zu einem km-Stand von 100.000km (lt. AutoBild 50/04 S.44) 70% der Reparaturkosten. Und das auch rückwirkend.
За тези които не разбират: касае се за скоростна кутия 02K монтирана 1999 и 2000 година.
Дано да е полезно, за да не се опари някой и дано да не се случва на никой!
А забравих на моя приятел беше точно 1.6 16V.
theone написа:GOLF@ написа:
А забравих на моя приятел беше точно 1.6 16V.
А знаеш ли че модел 99/00та година не е имало 1.6 16V![]()
Защо пишеш глупости!
Погледни тук:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=125
Може да не ти се иска, но и VW от излизат понякога боклуци. Боли, но е истина!
GOLF@ написа:theone написа:GOLF@ написа:
А забравих на моя приятел беше точно 1.6 16V.
А знаеш ли че модел 99/00та година не е имало 1.6 16V![]()
Защо пишеш глупости!
Погледни тук:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=125
Може да не ти се иска, но и VW от излизат понякога боклуци. Боли, но е истина!
не говоря глупости: http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?id=27174
нека ако има колега с голф преди модел 2001 с 1.6 16V да се обади

- StefanDragnev
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас/София
Ти писа, че няма 1999 и 2000 година, а на тази страница е точно 2000 година!
За спарвка кодове на мотори и скоростни кутии също тук:
http://www.dieselschrauber.de/vw_zuord.html
За спарвка кодове на мотори и скоростни кутии също тук:
http://www.dieselschrauber.de/vw_zuord.html
GOLF@ написа:Ти писа, че няма 1999 и 2000 година, а на тази страница е точно 2000 година!
За спарвка кодове на мотори и скоростни кутии също тук:
http://www.dieselschrauber.de/vw_zuord.html
MOДЕЛ преди 2001 няма с 1.6 16V. Обръщай повече внимание какво пиша! Модел 2001 почва от Май 2000!!
Все още сме по темата, за да е наясно колегата какво да търси и какво въобще съществува и от кога.
theone написа:GOLF@ написа:Ти писа, че няма 1999 и 2000 година, а на тази страница е точно 2000 година!
За спарвка кодове на мотори и скоростни кутии също тук:
http://www.dieselschrauber.de/vw_zuord.html
MOДЕЛ преди 2001 няма с 1.6 16V. Обръщай повече внимание какво пиша! Модел 2001 почва от Май 2000!!
Все още сме по темата, за да е наясно колегата какво да търси и какво въобще съществува и от кога.
Спирам да пиша!!!!!! Мисля, че си мериме пишките, а не помагаме.
Както искаш го наричй модел ...............или искаш да кажеш година на производство. И все пак това което си написал не е 2001, а е 2000 година и точно това са проблемните скоростни.
Може и аз да не разбирам де, но в момента сме 5 май 2008 а не 2009, но това не е важно.
Важното е, че 1999 и 2000 година по документи са проблемни. Който обаче иска може да си купи, защото дефекта може да се появи, а може и не. Аз лично не бих играл тото.
Мисля, че е такива неща трябва да се знаят. Преди човек да си хвърли парите за боклуци е хубаво да се информира. Мисля, че това е целта на темата. Ако има късмет може да се случвало вече и да е оправена колата още преди години.
Да хубаво е да се знаят такива неща, както и че Голф произведен след Май дадена година е винаги модел следващата! И в тази връзка не е хубаво хора които не знаят този факт или не обръщат внимание на написаното да правят забележка на други
Голф 4 1,6 16V почва от МОДЕЛ 2001 или по друг начин казано - от Май 2000та. Проблемът, който спомена ти:
1. Важи само за Голф 4 1,6 8V
2. Се проявява в 90% от случайте през първите 100 000км.
има доста писано из немските форуми по въпроса.
Така че няма нищо трашно... колегата едва ли ще купува кола под 100 000км

Голф 4 1,6 16V почва от МОДЕЛ 2001 или по друг начин казано - от Май 2000та. Проблемът, който спомена ти:
1. Важи само за Голф 4 1,6 8V
2. Се проявява в 90% от случайте през първите 100 000км.
има доста писано из немските форуми по въпроса.
Така че няма нищо трашно... колегата едва ли ще купува кола под 100 000км

theone написа:Да хубаво е да се знаят такива неща, както и че Голф произведен след Май дадена година е винаги модел следващата! И в тази връзка не е хубаво хора които не знаят този факт или не обръщат внимание на написаното да правят забележка на други
Голф 4 1,6 16V почва от МОДЕЛ 2001 или по друг начин казано - от Май 2000та. Проблемът, който спомена ти:
1. Важи само за Голф 4 1,6 8V
2. Се проявява в 90% от случайте през първите 100 000км.
има доста писано из немските форуми по въпроса.
Така че няма нищо трашно... колегата едва ли ще купува кола под 100 000км
Напротив!
На немски означава, че ако се появи до 100 000 км VW ти поема до 70% от разходите по ремонта. След това си плащаш сам!
И отново:
1,4
1,6
1,6 16V
1,9 SDI
Тези модели ги има със скоростна кутия 02K + още букви отзад.
Нека не объркваме момчето

Мисля, че темата не е за кой модел или коя година е колата, а за кой мотор е по-добър. Поради тази причина информирам, за да не се опари.
Предполагам, че ме разбираш погрешно. Аз не конкретизирам твоята кола. Просто е съвпадение, че имаш един от споменатите мотори. Дано на никой не случва този дефект. И аз ако знаех каква пикня е АБУ нямаше да го купя никога!
В текста на немски пише в кой брой и година на аутобилд е публикувано за този дефект при по-горе посочените мотори.
Мисля, че не е нужно да се коментира повече, това е факт и е хубаво да се знае, за да не се купуват скъпи боклуци, макар и скрити под марката на известни фирми. При такива спестявания и при няколко милиона произведени автомобила, фирмата си спестява също няколко милиона евро. Макар и разликата в цената между един нит и един болт да е няколко цента.
Малко информация:
Един бутален пръстен струва максимално 1€ в зависимост от материала и повърхностното покритие. При 12 сгмента в един 4 цилиндров мотор прави 12€. Само толкова са разходите за бутални пръстени в един 4 цилиндров чисто нов двигател.
За фирмите е важно да е евтино. Поради тази причина много често се позволяват умишлено или от финансова гледна точка "грешки". Такива мероприятия могат да доведат до фабрични дефекти и дърпане обратно от пазара, бесплатна подмяна или ремонт и т.н.
За един производител е важно да има конкурентно способен продукт на минимална цена. Поради тази причина понякога си блъскаме главата заради иконимисване на материали, а и гаранцията минава бзрзо и после трябва да се плаща.
Точно спестяването е предизвикало проблема с тези скоростни кутии, а не инжeнерна гершка.
Дано да е полезно

Последна промяна от GOLF@ на Сря 18 юни 2008 13:36, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта