Историята на един обикновен Голф Тройка

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
orlin4ooo
Мнения: 388
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот orlin4ooo » Сря 28 авг 2013 15:47


Толкова е зарибяваща темата на колегата, че понякога му се сърдя че не пише всеки ден :D :beer :bowdown




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 28 авг 2013 16:43


Да се запиша и аз за тази интересна тема.
Макар, че първоначалната идея за възстановяване на милия голф се изметна в правене на друг, все още е интересно.
Бе не можа ли шефче да купиш един голф готов за скрап и да го напръскаш черен мат с 2-3 спрея и да влачи онази!?


Потребителски аватар
Mario951
Мнения: 483
Регистриран на: Нед 30 дек 2012 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Mario951 » Сря 28 авг 2013 17:05


К.Одаджийски написа:Да се запиша и аз за тази интересна тема.
Макар, че първоначалната идея за възстановяване на милия голф се изметна в правене на друг, все още е интересно.
Бе не можа ли шефче да купиш един голф готов за скрап и да го напръскаш черен мат с 2-3 спрея и да влачи онази!?

Нали номера на шасито няма да отговаря не вярвам да е толкова глупава тая жена :mhihi


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Сря 28 авг 2013 23:01


Де да беше толкова проста работата и да се реши с няколко спрея черен мат :) Съжалявам, колеги, че няма редовни ъпдейти по темата, но за сега проектченцето е в стадий на почивка. Ваканцува, един вид. Но започвам да изпитвам онова специфично сърбене между плешките от една две седмици, което обикновено води до тЮнинг на голфарата. Ще я начешем крастата ;)


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Вто 24 сеп 2013 14:40


Здравейте, колеги,

вече има с какво съществено да ъпдейтна темата на голфа, само дето съм във варианта на "щастлив в нещастието си". От една страна съм 1 200 лева назад, от друга страна съм с на практика нов двигател. Ето как започна всичко.

Една красива съботна сутрин отидох при един майстор в Стара Загора да си сменя най-предното гърне, което замества катализаторното. Старото, завалията, беше сдало багажа, защото след 2000 километра за една седмица из дупките на видинските и околовидинските пътъща направо се сцепи и от пред и отзад. Ефектът беше едно гнусно припърдяване и дрънчене, което някак не отива на масата усилия, вложени в обезшумяване на возилото. Така и така бях набрал инерция с предното гърне, смених и накладките. И отпред и отзад.

Доволен и щастлив, с нови накладки, ново гърне и нови надежди в сърцето паля, значи, към Казанлък и си бича с едни стабилни 160 и тооочно на около 2 километра от града чух едно зловещо потракване някъде от към двигателя. Едновременно със зловещото потракване ми се счу и още по-зловещо припърдяване и загуба на мощност. Имах късмета първо да се добера до където бях тръгнал и второ да се паркирам пред клиенти, които имат доста добри технически познания.

Още с паркирането единият от моите клиенти вика "Абе, Венцо, нещо ти се губи поне един цилиндър".

Ебах му и майката.

Вдигнахме капака и започнахме от най-елементарното. Свещи. Една по една започнахме да ги вадим. Тц. Трети и четвърти блок на АЕЦ Голф 3 ги нема.

Стъпка 2 - дистрибуторна капачка. Отваряме ние капачката и какво да видим. Металните пинчета, отговорни за трети и четвърти цилиндър ги НЯМА. Изпарили са се някъде през изминалите 250 000 километра. Започна едно диво въртене на телефони и в 6:30 в събота успях да намеря единствената нова дистрибуторна капачка и палец в Казанлък.

Монтираме, значи, капачката и си викаме "Ей ся ще се реши проблема". Да ама не. Трети и четвърти още ги няма - като старите пари ги няма. До тук бяхме с надеждата, че ще се размина с малко. Издърпахме колицата при един майстор /Злати се казва, между другото/, закараха ме в Стара Загора и сутринта ме зарадваха, че имам скъсана гарнитура между трети и четвърти цилиндър и няма компресия. Ей на, снимков материал:

garnitura.JPG


Да ама то не е една беда. Покрай гарнитурката излезнаха и следните неща:

1. Четвъртото бутало взело дало. Прави някакви си луфтове и трябва да се смени;
2. Сегменти - за смяна;
3. Лагерченца - за смяна;
4. Гумички - за смяна;
5. Семеринги - за смяна;
6. Всякакви други гарнитурки и уплътнения освен гореприкачената - за смяна;
7. Маслото го сменихме и без друго;
8. Дистрибуторната капачка и палеца и без друго ги сменихме, както вече казах;
9. Смених свещите с хубави свещи на NGK /мисля, че така се пишат, произнася се ен-же-ка, а на казанлъшки - йен-жи-къ/. Старите бяха безумна колекция от триполюсни, еднополюсни, многополюсни, шампиони, мампиони и каквото се сетите. На цилиндър по различна свещ/;
10. Сега беше момента да се оттърва и от глупавия псевдо-спортен филтър, от който колата мучеше като недоебана крава за възхита на тюнинг маниаците по светофарите. Успях да се сдобия с оригинална кутия за въздушен филтър от един тип, който половин година упорито отказваше да ми я продаде и най-накрая кандиса, след като го заплаших, че ако и сега не ми я даде ще сваля правителството на Орешарски;
11. Стъргане на глава - това е неизбежно, щом се прави дисекция на двигател.

За щастие по блока нямаше никакви проблеми. Няма и други проблеми по двигателя освен гореописаните.

В крайна сметка равносметката е 1 200 лева демидж и се надявам, че:

1. Колата вече няма да гори масло;
2. Колата вече няма да пипа антифризец;
3. Колата ще върви като 500 коньова, но ще гори като Smart.

Сега за сега, след около 200 километра имаме следните положителни констатации:

1. Значително по-тиха. Кравешкото мучене вече го няма и има приятно ръмжене на тигър, който драпаш за мъдете;
2. Върви повече;
3. Май гори повече. Бордовия компютър взе да отчита моментния разход с много по-бързо опресняване. Преди ми даваше някакви нереални стойности от средно 8.3, които опресняваше когато си иска. Повечето горене го отдавам на предното псевдо-катализаторно гърне, но може и да бъркам. А може и колата да не гори повече, може би просто си показва колкото си гори. Причина за повечето горене може и да е счупената ми горна жабка. Приятелката ми я пипна само веднъж и й прееба дръжката за отваряне. Само това ще да е ...

Между другото, така и така влязох в цикъл на харчене, реших да махна и ултра - мега - гига спортния волан, с който я купих. Става дума за ето този стилен геврек:

old1.JPG


Реших, че вече съм голямо момче и нямам нужда от малък спортен волан от картинг. Според мен човек се осъзнава, че е порастнал, когато установи, че мама, баба и тати не му дават по 20 лева за рожденния ден и когато реши да замени малкото си тюнинг воланченце с голямо воланище.

Синхронизирах новоосъзнатата си зрялост с ето този голям геврек на Victor, за който легендата твърди, че е оригинален спортен волан на VW Golf 3. Състоянието на волана беше плачевно:

new1.JPG


new2.JPG


new3.JPG


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Вто 24 сеп 2013 14:44


new4.JPG


Нямаше как да го сложа в това състояние. Щяха да паднат поне 25 коня, да не говорим за душевните терзания, които щях да изпитвам при гледката на тези напуквания и нацепвания. За това се обърнах към един пишман кожар в Стара Загора, който за 40 лева свърши работа като за 40 лева:

new5.JPG


new6.JPG


На сиромаха не му стигна перфорираната кожа, та в долната част го изпълни с гладка. Освен това много странно е решил облицоването на вътрешните три елемента към металните лъчи. Положени са дървено точно върху кожата на самия геврек. Сърцераздирателно е, просто. А конецът е точно 4 пъти по-тънък от нужното, ама нейсе. Това е временно решение.

Сега си имам голям волан, който отговаря на новоосъзнатата ми духовна и сексуална зрялост и се чувствам в ритъм с вътрешната си нагласа.

Това е, за сега, колеги. Предстоят още много трансформации на Чичко ви Голф, за които ще ви информирам своевременно.

Поздрави!


Потребителски аватар
zzzzzzz
Мнения: 1031
Регистриран на: Чет 24 юли 2008 13:31
Автомобил: Golf Mk3
Двигател: ADD
Местоположение: Димитровград

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот zzzzzzz » Сря 25 сеп 2013 22:12


Та като си тръгнал пак да се харчиш .. Преди време (може би година) бях си писал с една фирма, която възстановява оригиналното покритие на воланите и дава някаква гаранция. Не помня заглавието, но съм сигурен, че чичо Гугъл ще я намери лесно. Искаха ми 60 кинта за услугата. Мисълта ми е, че ако ти е много износен (от снимките не мога да видя точно) волана и да го облицоваш ще си личат местата, където липсват части от покритието. А можеш да го възстановиш и пак да го облицоваш. Така мислех аз да направя, но наскоро ми изскочи чудесен волан като моя и сега остава само да мине кожодер


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 18 яну 2014 23:00


Драги колеги, налага се да се разделя с голфа поради лични причини. Колата е в перфектно техническо състояние. При интерес, моля за ЛС или обаждане на 0889993601.

Поздрави!


Потребителски аватар
zzzzzzz
Мнения: 1031
Регистриран на: Чет 24 юли 2008 13:31
Автомобил: Golf Mk3
Двигател: ADD
Местоположение: Димитровград

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот zzzzzzz » Пон 20 яну 2014 17:30


Кофти. Ще ми липсват писанията ти :th_up


Потребителски аватар
Dragon
Мнения: 880
Регистриран на: Сря 05 окт 2005 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Dragon » Пон 20 яну 2014 20:08


И на мен.
Успех с каквото и да се захванеш!


Потребителски аватар
zzzzzzz
Мнения: 1031
Регистриран на: Чет 24 юли 2008 13:31
Автомобил: Golf Mk3
Двигател: ADD
Местоположение: Димитровград

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот zzzzzzz » Пон 20 яну 2014 20:09


Дано е някой друг Голф :mhihi


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Пет 24 яну 2014 22:51


:) Няма да е голф, колеги. Проблемът е, че карането на сивото животно ми създава затруднения да обяснявам защо карам такава кола на тези години с тази професия. Тъпа снобария. Адски ми се иска тази кола да попадне в ценител, защото само аз си знам колко пари съм потрошил в нея.

Иначе това, с което съм се захванал в момента, е една уникална 605-ца. Но не онази старата, взех една нова. Там няма да има изхвърляне кой знае колко. За сега й намерих прекрасен кожен салон и другата седмица започваме работа по музиката.

По някое време ще я пребоядисам, защото в момента е в много красиво бордо, но аз не харесвам червени коли. Ще се прави сив графит мат, но има време.

Просто ми трябва нещо голямо и тежко. Тежкарско не, с 605 не можеш да се правиш на тежкар, това е параход за ценители и разбирачи.


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот CoZmO » Съб 25 яну 2014 13:27


Бих казал, че и сивото животно е за ценители. Винаги съм ги обичал тези въпроси. Даже един клиент с присмех ми каза, че не ми отивал пасата на имиджа. Аз пък му отвърнах, че не съм улегнал старец и колата ми хваща много повече око от неговата Х5-ца и със сигурност ми доставя много повече удоволствие. Въпреки че наистина има разни снобари, дето като видят стара кола и си казват че си бездарник и не можеш да изкараш пари за нова, но те не заслужават вниманието ми, както и труда ми. Пък и в крайна сметка не пречи да си имаш една по-лукс кола за пред снобарите и един звяр за собствен кеф. ;)


Потребителски аватар
Ico_kj
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 25 окт 2011 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Ico_kj » Съб 25 яну 2014 13:40


CoZmO написа:Бих казал, че и сивото животно е за ценители. Винаги съм ги обичал тези въпроси. Даже един клиент с присмех ми каза, че не ми отивал пасата на имиджа. Аз пък му отвърнах, че не съм улегнал старец и колата ми хваща много повече око от неговата Х5-ца и със сигурност ми доставя много повече удоволствие. Въпреки че наистина има разни снобари, дето като видят стара кола и си казват че си бездарник и не можеш да изкараш пари за нова, но те не заслужават вниманието ми, както и труда ми. Пък и в крайна сметка не пречи да си имаш една по-лукс кола за пред снобарите и един звяр за собствен кеф. ;)

Абсолютно съм съгласен с колегата за двете коли, една по луксозна да кажем и една дето да е за собствен кеф дето само да сте си двамата с колата, като ти трябва адреналин и кеф хващаш спортната а като ти трябва малко вид за пред другите и за жената и децата изкарваш другата :)



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта