Като стана дума я кажи реална разлика между АТЕ54 на 312 и АТЕ57 на 312 има ли?
Чудя се дали има смисъл да се занимавам или направо да слагам Brembo Junior....?

MK4 .:R Style
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: MK4 .:R Style
@morfei1
Точно цена, качество.
Парите дето ще дам за ATE57 или R32 спирачки са доста близо до 4 буталните. Е кое според теб е по-добре тогава да дам същите пари за по-голямо едно бутало или за 2 бутала ИЛИ за 4 бутала направо.
С един колега си говорихме онези дни следното, реално 4 буталните се слагат и за красота и то само някои модели.
Вие бихте ли си сложили 4 бутални от Ниссан, на които си пише Ниссан ???? Стой грозно.
За мен най-добрият апарат 4 бутален, е на BMW 7-дма серия ако не бъркам. С по 4 накладки на апарат, само дето доста солено ще излезе за подръжка
. Този апарат според мен обаче е един от най-добрите. Жалко, че не е красив колкото Brembo вариантите.
@MK4 Имам мнение по въпроса ти ама някак си като знам, че знаеш в пъти повече от мене. Ме е срам да споделя
. Иначе аз гласувам за 4 бутала 
Точно цена, качество.

Парите дето ще дам за ATE57 или R32 спирачки са доста близо до 4 буталните. Е кое според теб е по-добре тогава да дам същите пари за по-голямо едно бутало или за 2 бутала ИЛИ за 4 бутала направо.

С един колега си говорихме онези дни следното, реално 4 буталните се слагат и за красота и то само някои модели.
Вие бихте ли си сложили 4 бутални от Ниссан, на които си пише Ниссан ???? Стой грозно.
За мен най-добрият апарат 4 бутален, е на BMW 7-дма серия ако не бъркам. С по 4 накладки на апарат, само дето доста солено ще излезе за подръжка

@MK4 Имам мнение по въпроса ти ама някак си като знам, че знаеш в пъти повече от мене. Ме е срам да споделя


- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: MK4 .:R Style
Чак пък срам..., аз отдавна искам да мина на BMW, ама вече трета PQ34ка карам та им понаучих това онова 

-
- Low rider
- Мнения: 5572
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: MK4 .:R Style
На коя 7-ца точно е с 4 накладки на апарат че ги прерових всичките и не открих такава.
Между другото апаратите на Е38 735 са 4-бутално BREMBO 


Re: MK4 .:R Style
feniksgod, бе АТЕ57 върви за по 60-70лв комплекта, Брембота на тия пари не съм видял. Що се отнася, за Р32, в случая визирах на Вурал колата, щот той си ги има по дефалт иначе са скъпо удоволствие.
MK4, АТЕ57 се слагат на коли по тежки от Голф 4 с 200-250кг и оринтировъчно същите коне. оставам на теб да прецениш на теб защо и дали би имало ефект.
MK4, АТЕ57 се слагат на коли по тежки от Голф 4 с 200-250кг и оринтировъчно същите коне. оставам на теб да прецениш на теб защо и дали би имало ефект.
Последна промяна от morfei1 на Пет 12 юли 2013 20:29, променено общо 1 път.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: MK4 .:R Style
Абе това е относително, и мойта кола е 200 кг по-тежка от Голф 4 но си е с АТЕ54 - Също както и останалите 4motion - и от PQ34 платформата.
Аз специално си мисля че не би се усетило реална разлика от АТЕ54 то АТЕ57, но може и да не съм прав.
Аз специално си мисля че не би се усетило реална разлика от АТЕ54 то АТЕ57, но може и да не съм прав.
Re: MK4 .:R Style
Леона да е на килата на Пасат Б5.5 и А6 C5? Начи или има няква грешка или тези двето са дори по-тежки, килограмите ги пиша по спомен, не съм ги проверявал в момента 

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: MK4 .:R Style
Тежат си 4motion-те а имайки предвид че мойта е с повечкото екстри.... Мерих я на един кантар в квартала 1480кг празна. Не знам колко е верен.
Гюле си е, имайки предвид че и Audi S3 е там някъде предполагам е вярно. Моя Леон си е S3-ка с по-малко турбо само.
Гюле си е, имайки предвид че и Audi S3 е там някъде предполагам е вярно. Моя Леон си е S3-ка с по-малко турбо само.
Re: MK4 .:R Style
Ааа, ако сравняваш голф 4 на предно с Леон 4-моушън може, ако го сравниш с 4-моушън Пасат или C5, мисля разликата в килограмите ще се запази.
що се отнася до това, според мен докато бях 312мм с АТЕ57 отпред, а отзад на стоковите 232мм. Усещането при по интензивно спиране особено с бързо каране в завои, а и не само, беше, че колата спира на предни колела, което е кофти, обясних си го с промяната на съотношението на процентното разпределение предни към задни, което стандартно за голф 4 е 70/30, на базата на прочетеното от теста за който споменах. Преди време бях чел, че АТЕ57 осигурява около 10% повече усилие спряма АТЕ54, та определено процентно, предните колела са станали по-добри за сметка на задните, нещо което не се чувстваше с 312мм АТЕ54 и стоковите 232мм. Затова и сложих 256мм отзад и тогава нещата си дойдоха на мястото.
Сега съм доволен от спирането. Винаги може повече, въпроса е дали има нужда.
MK4 написа:Като стана дума я кажи реална разлика между АТЕ54 на 312 и АТЕ57 на 312 има ли?
Чудя се дали има смисъл да се занимавам или направо да слагам Brembo Junior....?
що се отнася до това, според мен докато бях 312мм с АТЕ57 отпред, а отзад на стоковите 232мм. Усещането при по интензивно спиране особено с бързо каране в завои, а и не само, беше, че колата спира на предни колела, което е кофти, обясних си го с промяната на съотношението на процентното разпределение предни към задни, което стандартно за голф 4 е 70/30, на базата на прочетеното от теста за който споменах. Преди време бях чел, че АТЕ57 осигурява около 10% повече усилие спряма АТЕ54, та определено процентно, предните колела са станали по-добри за сметка на задните, нещо което не се чувстваше с 312мм АТЕ54 и стоковите 232мм. Затова и сложих 256мм отзад и тогава нещата си дойдоха на мястото.
Сега съм доволен от спирането. Винаги може повече, въпроса е дали има нужда.
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: MK4 .:R Style
Абе а 4 бутални отпред и 232 отзад ??? Може ли да се настрои така, че да не носи задницата. 3-ката помня, че имаше кантар, дето регулираше спирачното усилие, 4-ворката сигурно има нещо подобно ?????
P.S Викторе сори, че спамим така, НО не се притеснявай, всеки пост носи по 0,2 коня
.
P.S Викторе сори, че спамим така, НО не се притеснявай, всеки пост носи по 0,2 коня

- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: MK4 .:R Style
Кантара го има при коли без АБС ;)
- Viktor Cankov
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: БГ
Re: MK4 .:R Style
Матовата емблема беше твърде постна и я пръснах с лак,докато не ми пристигне Шарановата 

- Viktor Cankov
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: БГ
Re: MK4 .:R Style
Някой да помага.Изпаднаха ми едни пружини Eibach предни - EW 1545001VA, задни- EW 154000HA.Собственика каза че колата му е ТДИ и сложил обикновени пружини и нямало почти никаква разлика отпред,само отзад... Моята кола е 116ПД,дали ще застанат добре..?
- microelement
- Мнения: 730
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 10:57
- Автомобил: Audi B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: MK4 .:R Style
Е те са точно за твоята кола,слагай ги и не се чуди 

- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: MK4 .:R Style
Слагай бе и мойте с от бензин и седи добре!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта