:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

MK4 .:R Style

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот MK4 » Пет 12 юли 2013 8:52


Като стана дума я кажи реална разлика между АТЕ54 на 312 и АТЕ57 на 312 има ли?
Чудя се дали има смисъл да се занимавам или направо да слагам Brembo Junior....?




Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот feniksgod » Пет 12 юли 2013 16:14


@morfei1
Точно цена, качество. :th_up
Парите дето ще дам за ATE57 или R32 спирачки са доста близо до 4 буталните. Е кое според теб е по-добре тогава да дам същите пари за по-голямо едно бутало или за 2 бутала ИЛИ за 4 бутала направо. :th_up
С един колега си говорихме онези дни следното, реално 4 буталните се слагат и за красота и то само някои модели.

Вие бихте ли си сложили 4 бутални от Ниссан, на които си пише Ниссан ???? Стой грозно.
За мен най-добрият апарат 4 бутален, е на BMW 7-дма серия ако не бъркам. С по 4 накладки на апарат, само дето доста солено ще излезе за подръжка :icon_lol . Този апарат според мен обаче е един от най-добрите. Жалко, че не е красив колкото Brembo вариантите.
@MK4 Имам мнение по въпроса ти ама някак си като знам, че знаеш в пъти повече от мене. Ме е срам да споделя :redface . Иначе аз гласувам за 4 бутала :th_up


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот MK4 » Пет 12 юли 2013 16:20


Чак пък срам..., аз отдавна искам да мина на BMW, ама вече трета PQ34ка карам та им понаучих това онова :mhihi


golfmk1
Low rider
Мнения: 5572
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот golfmk1 » Пет 12 юли 2013 16:25


На коя 7-ца точно е с 4 накладки на апарат че ги прерових всичките и не открих такава. :rolleyes Между другото апаратите на Е38 735 са 4-бутално BREMBO :wink


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот morfei1 » Пет 12 юли 2013 20:25


feniksgod, бе АТЕ57 върви за по 60-70лв комплекта, Брембота на тия пари не съм видял. Що се отнася, за Р32, в случая визирах на Вурал колата, щот той си ги има по дефалт иначе са скъпо удоволствие.

MK4, АТЕ57 се слагат на коли по тежки от Голф 4 с 200-250кг и оринтировъчно същите коне. оставам на теб да прецениш на теб защо и дали би имало ефект.

Последна промяна от morfei1 на Пет 12 юли 2013 20:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот MK4 » Пет 12 юли 2013 20:29


Абе това е относително, и мойта кола е 200 кг по-тежка от Голф 4 но си е с АТЕ54 - Също както и останалите 4motion - и от PQ34 платформата.

Аз специално си мисля че не би се усетило реална разлика от АТЕ54 то АТЕ57, но може и да не съм прав.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот morfei1 » Пет 12 юли 2013 20:32


Леона да е на килата на Пасат Б5.5 и А6 C5? Начи или има няква грешка или тези двето са дори по-тежки, килограмите ги пиша по спомен, не съм ги проверявал в момента :rolleyes


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот MK4 » Пет 12 юли 2013 20:35


Тежат си 4motion-те а имайки предвид че мойта е с повечкото екстри.... Мерих я на един кантар в квартала 1480кг празна. Не знам колко е верен.
Гюле си е, имайки предвид че и Audi S3 е там някъде предполагам е вярно. Моя Леон си е S3-ка с по-малко турбо само.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот morfei1 » Пет 12 юли 2013 20:43


Ааа, ако сравняваш голф 4 на предно с Леон 4-моушън може, ако го сравниш с 4-моушън Пасат или C5, мисля разликата в килограмите ще се запази.

MK4 написа:Като стана дума я кажи реална разлика между АТЕ54 на 312 и АТЕ57 на 312 има ли?
Чудя се дали има смисъл да се занимавам или направо да слагам Brembo Junior....?


що се отнася до това, според мен докато бях 312мм с АТЕ57 отпред, а отзад на стоковите 232мм. Усещането при по интензивно спиране особено с бързо каране в завои, а и не само, беше, че колата спира на предни колела, което е кофти, обясних си го с промяната на съотношението на процентното разпределение предни към задни, което стандартно за голф 4 е 70/30, на базата на прочетеното от теста за който споменах. Преди време бях чел, че АТЕ57 осигурява около 10% повече усилие спряма АТЕ54, та определено процентно, предните колела са станали по-добри за сметка на задните, нещо което не се чувстваше с 312мм АТЕ54 и стоковите 232мм. Затова и сложих 256мм отзад и тогава нещата си дойдоха на мястото.

Сега съм доволен от спирането. Винаги може повече, въпроса е дали има нужда.


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот feniksgod » Съб 13 юли 2013 0:02


Абе а 4 бутални отпред и 232 отзад ??? Може ли да се настрои така, че да не носи задницата. 3-ката помня, че имаше кантар, дето регулираше спирачното усилие, 4-ворката сигурно има нещо подобно ?????

P.S Викторе сори, че спамим така, НО не се притеснявай, всеки пост носи по 0,2 коня :mhihi .


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот RoadRunner » Съб 13 юли 2013 2:04


Кантара го има при коли без АБС ;)


Потребителски аватар
Viktor Cankov
Мнения: 582
Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот Viktor Cankov » Съб 13 юли 2013 16:52


Матовата емблема беше твърде постна и я пръснах с лак,докато не ми пристигне Шарановата :smile
130720131963.jpg


Потребителски аватар
Viktor Cankov
Мнения: 582
Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот Viktor Cankov » Вто 16 юли 2013 14:45


Някой да помага.Изпаднаха ми едни пружини Eibach предни - EW 1545001VA, задни- EW 154000HA.Собственика каза че колата му е ТДИ и сложил обикновени пружини и нямало почти никаква разлика отпред,само отзад... Моята кола е 116ПД,дали ще застанат добре..?
029478311.jpg


Потребителски аватар
microelement
Мнения: 730
Регистриран на: Сря 13 май 2009 10:57
Автомобил: Audi B5
Двигател: AFN
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот microelement » Вто 16 юли 2013 16:03


Е те са точно за твоята кола,слагай ги и не се чуди :th_up


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот Sashko_Trg » Вто 16 юли 2013 21:52


Слагай бе и мойте с от бензин и седи добре!!!



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта