Новите дръжки, които евентуално ще успея да завърша другата седмица. За да се впише новия волан, а и таблото и копчето за фаровете (който се надявам да няма проблеми този път), по-добре в обстановката

.
Дръжките ще бъдат R32 style. Основата ще бъде пръната с черна база и лак + мат 1 към 5, по начина по който ги бях боядисвал миналата есен. Махагона ще бъде боядисан в сребристо и ще бъде пръснат в изцяло матов лак, за да се постигне ефекта на алуминия. Имам познат с такъв интериор, тъй че ще се търси максимално най-близкият сив цвят като на оригинала. Дръжката на шофьора ще бъде черна, махагона и ще бъде сив, както и вътрешната част на дръжката, за разлика от оригинала, който е изцяло сив. Средната конзола за сега ще си остане черна, като ще боядисам вторият пепелник в сиво + мат лак, за да видя как ще стои по добре, дали с черен или със сив. Може и конзолата да стане сива, но трябва да реша дали ще се слага скоростен лост R-line

.
Видях на живо интериори на по нови коли като Хонда Акорд, БМВ Х5 и Форд К, та там беше използвана тази техника, сиво с матов лак и стоеше доста красиво и ефектно.
Доста добро компромисно решение според мен, спрямо оригиналния R32 интериор, който е уникален, но и е уникално скъп.
Дръжките са търкани за сега със суха шкурка 80, 120 и 240. След шприцоването ще бъдат минати с водна 1000. Махагона е търкан само с водна 1000. Болят ме пръстите
