
1986 Jetta 16V
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: 1987 Jetta 16V
Има си с датчик и без.Цената му е до 20 лева.Лошото е, че е лют китаец 

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V
golfmk1 написа:Има си с датчик и без.Цената му е до 20 лева.Лошото е, че е лют китаец
Да това ме спира,незнам дали няма оригинални по специализираните сайтове или всичко е нa Topran.
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: 1987 Jetta 16V
Утре като отида на работа мога да проверя колко струва оригинално 

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V
golfmk1 написа:Утре като отида на работа мога да проверя колко струва оригинално
Супер,дано се намират все още

След приключването на моторния отсек,колата можеше да се изкарва навън и докато купето беше празно, реших че е време за реставрация на парното :
Всичко беше свалено и измито,радиаторчето подменено с ново,уплътняващите гъбички сменени,клапите претапицирани с алуминиево фолио и плат с дунапрен:











Смених и уплътненията на клапите на таблото:



- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V
Доста интересни неща има в сайта,засега ще карам с топранските палчета ако сдадат багажа ще се поръчват от тук 

- stefan4o
- Мнения: 19309
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1987 Jetta 16V
Не се притеснявай. Няма да го сдадат. Карам с такива вече втора година на 4те врати - никакви проблеми. Това с охлабването, дето го е споменал Миро, не съм го забелязал при мен
Относно снимките - те говорят достатъчно, мисля, че няма смисъл да ти казвам суперлативите, които заслужаваш действително. Давай в същия дух

Относно снимките - те говорят достатъчно, мисля, че няма смисъл да ти казвам суперлативите, които заслужаваш действително. Давай в същия дух

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V
Окачването имаше нужда от реставриране - разглобих го,единия пълнител беше сменен,ботушите минати на пясък и цинк,пружините и гайките на пясък и прахово боядисване:
Поцинковани,благодаряние на Ицо - Bose:

Пружините,прахово боядисани благодарение на Сашо - Sashobas





Поцинковани,благодаряние на Ицо - Bose:

Пружините,прахово боядисани благодарение на Сашо - Sashobas





Re: 1987 Jetta 16V
Това твоето си е направо изкуство,просто нямам думи.Ще я изкараш,ли на Узана или няма да е готова до тогава?
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V
Готова е,но няма да мога за Узана,поради други причини 

- koko_GTI
- Мнения: 1243
- Регистриран на: Вто 19 апр 2005 12:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1987 Jetta 16V
Жоре , следя темата с интерес и ти се възхищавам на качествената работа по колата! Готов си за Вьортерзее



- stanko_71
- Мнения: 186
- Регистриран на: Вто 25 мар 2008 19:42
- Автомобил: Jetta syncro
- Двигател:
- Местоположение: Мъглиж
Re: 1987 Jetta 16V
До кога тази Джета ще има нещо за правене ,до кога?





- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V
След окачването дойде реда на интериора:
-докато таблото беше свалено боядисах ламаринената му основа заради дребни ръжди:

- монтаж на дигиталното табло:

- изолациите под мокета - изперани и наредени:

- мокета добре почистен и монтиран:



- нови найлони на вратите:




CE2 бушониерата изискваше смяна на пласмасовата полица под волана:


-докато таблото беше свалено боядисах ламаринената му основа заради дребни ръжди:

- монтаж на дигиталното табло:

- изолациите под мокета - изперани и наредени:

- мокета добре почистен и монтиран:



- нови найлони на вратите:




CE2 бушониерата изискваше смяна на пласмасовата полица под волана:


- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V
Една от най-важните промени по интериора беше смяната на лигавата МК3 тапицерия,която изобщо не се вписваше в ретро стила на колата с нова оригинална МК1 GTI олд скул тапицерия на карета,тук искам специално да благодаря на yoan4o за помоща













Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: D1D00 и 38 госта