








bace_go6o написа:raix - до колкото знам, лагера върви със съединителя и едва ли 6те мога да го сменя само него. Пък и не намирам логика. Иначе, не се страхувам да карам така, нямам проблеми някакви, просто е дразне6то като мина до някоя стена или кола и звука от лагера се отрази и влезне в купето и като чуя как дрънчи, ми буквално ми идва да се самообеся ..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Относно прага, той направо 6те се прави, но кога...?
не знам... Цялата кола е за кърпене, има доста люспи от ръжди, предния капак е чукнат .. Об6то взето по всеки детайл има забележки .. Надявам се зимата или началото на пролетта да влезне за цялостно кърпене и нова боя, поне това са плановете ..
iliankocov написа:За лагер преди 2 години дадох 19лв. И то УЖ беше от хубавите
Daniel Kuntov написа:Моя е голф 3 е от Италия,гледам отдолу е намазан с някакво черно като асфалт,и няма точка нито по прагове нито по нищо,само 1 калник съм сменял.Интересно ми е защо тия германски и австирийски вносове толкова гният
bace_go6o написа:iliankocov написа:За лагер преди 2 години дадох 19лв. И то УЖ беше от хубавите
И какво стана след това![]()
За сега лагера не е голям проблем, ще надувам музиката за да не го чувам и да не се дразня![]()
Относно купето, първо искам да проверя в какво състояние е, тогава ще се мислят варианти .. Ще се моля да не е тежко положението ...
stefan4o написа:Те жабарите маслото на колите си не сменят, ще ги мажат с битум отдолуВерваш ли си?
Иначе точно това е пълната и брутална истина ...raix написа:Заради зимите там пътната инфрастроктура трябва да е перфектна хвърлят всевъзможни за 90-те години химий и от там колите бом бок.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта