Историята на един обикновен Голф Тройка

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
MupoH4o
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот MupoH4o » Сря 19 сеп 2012 15:42


Като и сложих и едни 17-ки ще стане страшна !




Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Сря 19 сеп 2012 17:42


Ибах ... Преебах си чудния широк лип спойлер на една гърбица :) Утре ще купувам нов ...

Иначе Радо ми взе 1000 лева за цялото боядсване. Ще говоря с него да договоря отстъпка за колегите от форума.

И продължавам да благодаря за положителните отзиви.


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Exell » Сря 19 сеп 2012 19:03


Браво! Стила ти на писане е уникален и искрено се забавлявам да чета постовете ти. Колата ти изглежда доста добре и продължавай напред /да не я продадеш са/ :beer :beer :beer Поздравления :да:


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Чет 20 сеп 2012 7:37


Никакво продаване няма да има. Имаше мераклии и преди да започна да работя сериозно по колата и отказвах, въпреки, че гниеше месеци наред пред блока.

Вчера купих един чуден радар детектор, Стелт RG300 с вграден GPS. Има цялата база с данни на камерите, засадите, бус ленти под наблюдение и прочие и ако на половина е вярно това, дето го пишат за него, ще е едно малко чудо. Днес ще го тествам и ще дам ъптейт по темата. Купих го след като пак ме спряха шапкарите, че бързах за един смотан кмет и при ограничение от 80 ме спряха на 167 км в час ... Наложи се да разправям вицове и да консултирам единия как да не си плати сметката за парното, ама се измъкнах без да черпя :)


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Пет 21 сеп 2012 19:30


Колеги,

преди малко говорих с Радостин и му разказах за доста силния интерес към вълшебното му бояджийско ателие. До сега съм получил около 10 запитвания на частни съобщения за цени и прочие, та в крайна сметка договорих следното:

1. Отстъпка за членове на форума - 10 процента. Под членОВЕ разбирам и членКИ :063:

2. Отстъпката важи само ако можете да докажете, че сте членове на форума.

3. Доказва се с размяна на тайни пароли при следния сценарий:

3.1. Форумния член влиза в ателието с ДЕСНИЯ крак, като с дясната ръка опъва лявото си ухо и прошепва в дясното ухо на Радостин:

"Само Голф, сръбска музика, трета смяна в Кремиковци и тесни обувки"

3.2. Радостин отговаря:

"Черният мат дава шейсе коня", като се почесва по задника с розова пръчка, като така, от една страна, безспорно идентифицира самоличността на заявителя, а от друга страна волеизявява в гласна форма съгласието си да направи горецитираната отстъпка.

3.3. За всяка подобна сделка съм договорил посреднически комисион за мен под формата на средно дълго кафе с портокалов сок и късметче, дължими при поискване. Предпочитам кратки и ясни късметчета "Пари", "Щастие", "Благоденствие", "Голф 3" или "Яко бизнес".

Като изключим простотиите, това с отстъпката за форум членове е напълно сериозно.


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Пет 21 сеп 2012 19:47


Междувременно пропуснах да похваля онези пичове с кривата броня, дето ми я доставиха, дето стърчи с по три сантиметра в ляво и дясно. Днес ми се обади лично един от шефовете да ми каже, че сефте имат такъв случай и че много съжаляват за недоразумението. Ще ми доставят нова броня, напълно безплатно плюс бонус артикул до 50 лева заради причиненото неудобство. Мисля да си взема от там едни мигачи, че от другия сайт не ми ги доставиха.

Евала за отношението това е европейско обслужване. Викам да ги номинираме за сайт на годината, ама спирам да ги хваля, че да не стане и там 10 процента отстъпка :mrgreen:

Ей тва са героите дето ми оправиха деня.

http://www.avto.bim.bg

Като сложим новата броня ще пусна нови снимки.

Междувременно тествах радар детектора и ще развия темата и в тази посока. Изключително съм доволен, но искам да го аргументирам добре.


Потребителски аватар
valyo_v
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот valyo_v » Съб 22 сеп 2012 10:54


AVTO.BIM.BG , принципно си имат 10% отстъпка на всичко, за членове на форума с промокод VWCLUB.
Много неща съм взел от тях и винаги всичко е било ОК. По темата, голфа става добре, но има още какво да се желае.


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 22 сеп 2012 11:55


Винаги може още ;) Дай препоръки и съвет за другото, което може да се желае :)


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Div Selqnin » Съб 22 сеп 2012 12:48


аз лично веднага бих набил изчистена броня венто предницата със ето такива фарове http://prodavalnik.com/farove-za-vento- ... s-i7402741
някаква добра джанта 15-ка 16-ка все пак си дал 1000лв боя не ти пречи да отделиш едни 500-600лв за джанти с гуми
едно окачване да придобие позата вътре гледам си с кожено плитко рекаро във форума има добри оферти за кожено дълбоко :beer

Това е мое виждане не те задължава със него изказвам си личното мнение и в никакъв случай не го приемай като заяждане :beer :beer :beer


ПП Аз очаквам вече нещо по към двигателния отсег mhihi mhihi


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот vucata » Съб 22 сеп 2012 12:56


Точно това мисля, че му е приоритет....първо двигателния отсег, след това джанти окачване....така бих действал аз...за сега с този двигател, окачването и джантата са му добре


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Div Selqnin » Съб 22 сеп 2012 15:42


ми аз съм 1,6 69 коня на газ и си залепих първо окачване после сложих 15-ка 7J накрая сложих 256мм дискове с апаратите ми вървежа още си го има смисъл ддз за мен това разбиране че треа да имаш як двигател за да сложиш големи джанти и окачване е тъпо външния вид си е външен вид ;)


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 22 сеп 2012 18:14


Колата ще има хубава предна и задна броня, прагове и прочие, това е ясно, но в момента много сериозно мисля в посока на ХУБАВО окачване и ама много ХУБАВА спирачна система. Със сигурност ще разкарам задните барабанни спирачки и ще сложа дискови.

Момчето, което ми продаде кожения салон ще ми даде и задния мост с дисковите спирачки с всичките салтанати по него, както и едни убийствени джанти МОМО, които много ми харесаха. Джантите са като нови, без грам забележки.

По двигателя тепърва има да мисля, сега наистина искам да сменя окачването (което между другото е в перфектно състояние) и спирачките. Така, че давайте да мислим в тази посока и давайте предложения.

В момента се насирам от яд, защото жена ми трясна дяснята врата в едно колче и сега има одрано. Не е сериозно, но таман я бях измил и сега стои като Яне Янев на трибуна - кат лайно. Пак ще се ходи до Радостин, който и без друго има да слага новата броня и мигачи. Кат му кажа за вратата ще му стане лошо ..


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Div Selqnin » Съб 22 сеп 2012 18:17


колко хубаво окачване имаш в предвид? Огледай се за KW или Koni aма са бая хубави.. пари имам в предвид.

Най лесния вариант е да намериш вр6 блъснат или с проблем и само да прехвърляш спирачни системи абс-и двигател кутия всичко кот ти трябва (4х100 най големия ОЕМ вариант ако не се лъжа е 280мм ако те устройва като спирачки)

дай да ги видим тия джантета


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 22 сеп 2012 19:46


Пуснах отговор и изчезна. Както и да е.

В момента доколкото помня окачването ми е Закс. Нямам абсолютно никакви проблеми с него, но искам да го ъпгрейдна до нещо наистина добро. Може Кони. Може каквото кажете. Мислих в насока на регулеруемо окачване, но не знам дали опцията за регулиране на клиренса, просвета или както там се казва разстоянието между земята и подметките ми, не е за сметка на стабилност, здравина и прочие.

Спирачките ми са пълна трагедия. Колата спира едва едва /брембо дисковете отпред с нищо не помогнаха, когато си слагах преди около две години/. Всеки път като настисна спирачката се счува едно Скръъъц, което ме убива бавно. Така, че искам дискови спирачки отпред и отзад, с хубави апарати, хубави дискове и прочие. Каквото и да значи хубави. Скоро ще знам, защото започвам да проучвам сериозно темата. Сега просто знам, че искам нещо наистина добро, че парите да кажем, че не са проблем и че след месец ще знам доброто съотношене цена - качество със силно ударение на качество.

Така, че логиката ми е следната по приоритети:

1. Стабилно, хубаво, спортно окачване, защото от това зависи стабилността на колата;
2. Стабилна, здрава (спортна?) спирачна система, защото от нея зависи дали ще залепя като муха на лайно за гъза на някой автомобил или не;
3. Цялостна промяна на генерацията на автомобила, като имам предвид всички кюнци, а не само муфата или гърнето и да се лъжем, че сме с Ремуси;
4. Едва след като бъдат изпълнени горните условия мога да сменям двигателя, защото ако сега изакам едно VR6 на сегашната ситуация най-много да компресирам голфарата в ЗИП формат и след 40 дена да пиете по една жълта лимонада на помена ми :bishop

Ако бъркам - коригирайте ме.

Колкото до джантите - нямам снимки, но ще ходя да ги вземам скоро. Хубави са, МОМО, с черни лъчове и едни много яки капси по цялото протежение на гумата. Според мен стоят много агресивно и красиво, но ще си кажете мнението като ги сложа. Мисля да са ми за зимните гуми. За летните ще мисля.


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Div Selqnin » Съб 22 сеп 2012 19:55


спирачките според мен най лесен варинат ти е от абф или от vr6 да търсиш едното е 280мм друго 288 ако не се лъжа със все спирачния апарат гирлинг 54 мисля че е при 280мм който не е никак лош правиш му една ревизия от към гумички боядисваш ги нови хубави дискове накладки и си в джаза задни дискове пак от някой абф или вр6 ама и двата случая трябва да минеш на 5х100 така че не бързай с джантите ;) (даже хич не бързай ами се огледай за някоя джанта 16 на 7,5 9J ако искаш да си брутален на пътя)

по добре не пипай нищо свързано с двигателя щом мислиш да го сменяш освен ако не искаш да си хвърляш парите на вятъра де.

viewtopic.php?f=52&t=245479&hilit=%D0%B2%D1%81%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%BE+%D0%B7%D0%B0+%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B5



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта