То не исках 1,8 ама не вярвах че имало и такива 1,8 които да ме радват.....
Сега сериозно
Почвам със снимките, като държа да отбележа, че не се изживявам като фотограф и никак не разполагам с някви ужасяващи фототехники....Напротив, никак не ме бива в снимането и на всичкото отгоре фотоапарата ми е най-обикновен, от най-евтините и сравнително старичък, същото се отнася и за компютъра..... Затова е редно да не очаквате някви уникални фотографии..
Голфа е с мотор 1,8ПБ, 1990година, дюзи(по големички), помпа на 6бара и бензинов регулатор, МFA-работещо, няма климатик(умишлено се стремях към това), има плитко рекаро(ако съм уцелил наименованието) четири пъти джам сарай и люк на ръчка(много ме радва), хидравлика, провиснал таван(който ще му се прави ребилд, като дойде момента за озвучаването) и един купен кусури козметични и всякакви, но целта беше да е здраво купето и това е факт. Общо взето сега опознавам колата и нейните голфо-странности. Ще се радвам ако някой ме светка за неща които изпускам в описанието, но досега съм нямал голф и тепърва му свиквам....