
Jazz Blue TDI-MKIII VOTEX Headlights
- jelevbg
- Мнения: 497
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:42
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
Re: Jazz Blue TDI-MKIII
Радвам се, че ти харесва 

- jelevbg
- Мнения: 497
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:42
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
Re: Jazz Blue TDI-MKIII
Един детайл който не се среща често в черен цвят 

Остават средните, задните колонки и сенниците да станат черни


Остават средните, задните колонки и сенниците да станат черни

- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Jazz Blue TDI-MKIII
И аз така съм чувал.....па моя е черен.....на абсолютно базовия ми CL 

- jelevbg
- Мнения: 497
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:42
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
Re: Jazz Blue TDI-MKIII
Интересното беше, че и тоя беше на базов модел с бял таван всичко бяло и и с нищо не се връзваше 

-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Jazz Blue TDI-MKIII
Днеска за малко да ми спука тъпанчетата Голфа с тази музика 

- jelevbg
- Мнения: 497
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:42
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
Re: Jazz Blue TDI-MKIII


- PeshoVW
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 12:26
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: EZ
- Местоположение: Карнобат/Бургас/Варна
- Контакти:
Re: Jazz Blue TDI-MKIII
Малко да отупаме прахта от темата, че се занемари, ама то в този зимен сезон с какво да се захване да право човек...
Та днес времето беше се постоплило иии... по време на моя/та закуска/обядване... получавам обаждане от господин Желев с думите "Къде си е? Аре слизай идвам да те взимам, да правим ел. стъкла..."
И му казвам окей идвай до 10мин. съм готов ( в случая даже бяха 5..
)
Та така дойде той вземе и отидохме пред тях да му правим ел. стъклото на шофьорската врата. Както знаете г-н. Желев беше споменал, че от "ръчки" е преминал към ел. стъкла, но шофьорската му се развали ( оказа се, че е скъсал жило... ) и си върна отново ръчката, но само на нея врата и си остави копчетата за да управлява другата врата, защото тя си остана ел.
И така преди известно време ( скоро беше ) си намери нова (втора ръка) ел. пакет за шофьорската врата ( всичко необходимо ). Този път го сложи без мен, но мина се не мина малко време и машинката пак взе да му прави бела. На моменти взе да му отказва да работи. И така идваме до днешния ден.

Тук вече сме свалили кората и започваме да сваляме и механизма.


След като свалихме машинката се оказа, че жилото е излязло от единия край и стърже на самия механизъм. Сложихме го отново на мястото му и пробвахме дали всичко работи добре. След като разбрахме, че вече всичко е наред върнахме машинката отново във вратата, затегнахме всичко, центровахме стъклото. Обаче като пробвахме как работи като е сложено на мястото си жилото пак излезе.
Свалихме всичко отново наместихме жилото и хайде пак обратно на мястото си. Решаваме да пробваме как се движи, но то не иска да тръгне...
Стоим и не можем да разберем какъв му е проблема. Тръгна за малко и спря...Помислихме си, че е нещо от кабелите или копчето и взехме Мултицет-а да проверим, но всичко си беше наред, проблема явно беше другаде.
Добре, че имаме резервни части.. взехме старата машинка, свързахме я, но не тръгна и тя. И решихме да я отворим и да видим какво има вътре.
И какво да видим старото скъсано жило се нагънало и заплело.. а ние искаме да тръгне.


Свързахме старата машинка без "ролката със жилото" и тя си тръгна. Оказа се, че не е от кабелите и копчето, а нещо в "новата машинка". Решихме да я отворим и нея и да разменим платките.





Сложихме платката от "новия механизъм" на стария и моторчето тръгна да върти, въртеше и с двете платки, но "новото" не искаше да тръгне с нито една от платките.
И се решихме, че ще слагаме стария механизъм (платка+моторче) на "новата шина".
Изкарахме жилото както беше навъртяно на "ролката си" и го прехвърлихме на старата пластмаса, понеже беше по здрава, макар и леко изядена от скъсаното жило, но "новата" пък беше счупена в единия край от който излиза жилото.

Затегнахме болтовете и я свързахме, както очаквахме всичко работеше много добре. и почнахме да сглобяваме всичко отначало.
Скобата която държеше жилата да стоят кръстосани и която ги захваща за вратата се счупи, но взехме една от стария механизъм... Хубаво е да имаш резервни части..
Тук вече всичко сглобено и готово за монтиране.

Сложихме го нагласихме стъклото, тауш всичко беше наред, но пак взеха да се чуват странни звуци.. оказа се, че жилото пак е излязло...
Отвихме механизма и го сложихме, но то пак излезе..но междувременно и планката в която ляга стъклото се счупи. И взехме от старата релса. Накрая се ядосахме и понеже това колелце в горния край на релсата имаше по голям луфт от всички други решихме да свалим релсата и да я посвием на менгемето с помощта на чук... понеже тя очевидно беше се изнизала от задния си край. Всичко беше наред сложихме я, но глупавото жило не спря да си излиза.. колелцето явно се беше изяло и трябваше да се смени. Та след всичкото слагане и сваляне вече ни омръзна и направо решихме да сложим цялата стара релса. Откачихме жилото закачихме го, сложихме планката в която влиза стъклото, монтирахме всичко регулирахме стъклото и вече всичко изглеждаше наред, жилото не излизаше машинката работеше добре, в началото се чуваше някакво суркане и и сложихме малко грес на релсата която сменихме, понамали се шума. Обаче стъклото леко се мъчеше и намазахме уплътненията на вратата по които минава с течен парафин, че бяха много сухи, след което всичко приключи. Стъклото се движи много леко и безшумно.
А ето и "новото" моторче на което сложихме старата платка и го сглобихме към другите механизми да не се загуби.


Надяваме се вече да няма проблеми с ел. стъклата, дано не ни се налага да ги правим повече.
Надявам се, че добре описах цялата процедура която ни отне голяма част от деня днес. А и да е било интересно и може би и полезно за някои. Благодаря
Ако Живко има да допълни нещо нека го сподели...
Та днес времето беше се постоплило иии... по време на моя/та закуска/обядване... получавам обаждане от господин Желев с думите "Къде си е? Аре слизай идвам да те взимам, да правим ел. стъкла..."


Та така дойде той вземе и отидохме пред тях да му правим ел. стъклото на шофьорската врата. Както знаете г-н. Желев беше споменал, че от "ръчки" е преминал към ел. стъкла, но шофьорската му се развали ( оказа се, че е скъсал жило... ) и си върна отново ръчката, но само на нея врата и си остави копчетата за да управлява другата врата, защото тя си остана ел.
И така преди известно време ( скоро беше ) си намери нова (втора ръка) ел. пакет за шофьорската врата ( всичко необходимо ). Този път го сложи без мен, но мина се не мина малко време и машинката пак взе да му прави бела. На моменти взе да му отказва да работи. И така идваме до днешния ден.

Тук вече сме свалили кората и започваме да сваляме и механизма.


След като свалихме машинката се оказа, че жилото е излязло от единия край и стърже на самия механизъм. Сложихме го отново на мястото му и пробвахме дали всичко работи добре. След като разбрахме, че вече всичко е наред върнахме машинката отново във вратата, затегнахме всичко, центровахме стъклото. Обаче като пробвахме как работи като е сложено на мястото си жилото пак излезе.


Добре, че имаме резервни части.. взехме старата машинка, свързахме я, но не тръгна и тя. И решихме да я отворим и да видим какво има вътре.
И какво да видим старото скъсано жило се нагънало и заплело.. а ние искаме да тръгне.



Свързахме старата машинка без "ролката със жилото" и тя си тръгна. Оказа се, че не е от кабелите и копчето, а нещо в "новата машинка". Решихме да я отворим и нея и да разменим платките.





Сложихме платката от "новия механизъм" на стария и моторчето тръгна да върти, въртеше и с двете платки, но "новото" не искаше да тръгне с нито една от платките.
И се решихме, че ще слагаме стария механизъм (платка+моторче) на "новата шина".
Изкарахме жилото както беше навъртяно на "ролката си" и го прехвърлихме на старата пластмаса, понеже беше по здрава, макар и леко изядена от скъсаното жило, но "новата" пък беше счупена в единия край от който излиза жилото.

Затегнахме болтовете и я свързахме, както очаквахме всичко работеше много добре. и почнахме да сглобяваме всичко отначало.
Скобата която държеше жилата да стоят кръстосани и която ги захваща за вратата се счупи, но взехме една от стария механизъм... Хубаво е да имаш резервни части..

Тук вече всичко сглобено и готово за монтиране.

Сложихме го нагласихме стъклото, тауш всичко беше наред, но пак взеха да се чуват странни звуци.. оказа се, че жилото пак е излязло...

А ето и "новото" моторче на което сложихме старата платка и го сглобихме към другите механизми да не се загуби.


Надяваме се вече да няма проблеми с ел. стъклата, дано не ни се налага да ги правим повече.


Надявам се, че добре описах цялата процедура която ни отне голяма част от деня днес. А и да е било интересно и може би и полезно за някои. Благодаря

Ако Живко има да допълни нещо нека го сподели...

- jelevbg
- Мнения: 497
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:42
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
Re: Jazz Blue TDI-MKIII
Е по-подробно от това няма на къде :D и със снимките си си поиграл :)
Дано по-скоро се пооправи времето, че има още работа :)трябва да се пръснат някои елементи от интериора в черно и да се сложат едни други филтри на аудиото :) :P
Дано по-скоро се пооправи времето, че има още работа :)трябва да се пръснат някои елементи от интериора в черно и да се сложат едни други филтри на аудиото :) :P
- Ikov_VR
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 0:19
- Автомобил: Vw Passat b5.5
- Двигател: AVF
- Местоположение: В Р А Ц А
- Контакти:
Re: Jazz Blue TDI-MKIII
Най-лесния начин за черни сеници е да вземеш от Кабрио 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Jazz Blue TDI-MKIII
И аз на скоро имах същите премеждия с машинката..накрая направих от 3 машинки една здрава
Ако е много наранена ролката на която се навива жилото спокойно можете да "донарежете" каналите за жилото с малко ъглошлайфче с тънък диск.При мен стана доста добре,понеже жилото беше намачкало яко каналите и.
Евала за голфа

Ако е много наранена ролката на която се навива жилото спокойно можете да "донарежете" каналите за жилото с малко ъглошлайфче с тънък диск.При мен стана доста добре,понеже жилото беше намачкало яко каналите и.
Евала за голфа

- PeshoVW
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 12:26
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: EZ
- Местоположение: Карнобат/Бургас/Варна
- Контакти:
Re: Jazz Blue TDI-MKIII
Е Сандо знам за твоята ситуация с ел. машинката.... много кофти. Ама гледай ти си по голям майстор от нас, от 3 сглобяваш 1
,а ние от 2 правим 1...
Сега трябва да измислим какво има друго за правене, че ме сърбят ръцете...


Сега трябва да измислим какво има друго за правене, че ме сърбят ръцете...

- jelevbg
- Мнения: 497
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:42
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
Re: Jazz Blue TDI-MKIII
Трябва и филтри за предната линия да се сменят, ама първо място трябва да им намеря, че големи 

- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Jazz Blue TDI-MKIII
Не е ли време за широк нож, или идеите са други?

- jelevbg
- Мнения: 497
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:42
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
Re: Jazz Blue TDI-MKIII
Честно казано нещо не ми допада широкия нож на голфа
май по ми харесва от венто, ама още не му е дошъл реда :)

- PeshoVW
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 12:26
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: EZ
- Местоположение: Карнобат/Бургас/Варна
- Контакти:
Re: Jazz Blue TDI-MKIII
Без малко да ти намеря ей такъв нож...



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта