golfmk1 написа:Защо пипаш като не разбираш нищо
Никой не се е родил научен


Благодаря
golfmk1 написа:Защо пипаш като не разбираш нищо
Преди да започнеш да правиш каквото и да е по колата сам, е добре да имаш поне основна представа кое какво е в колата. Това, което си направил, прилича на синдрома ЕЖК - колата върви повече с конусен спортен филтър. Добавката "един "майстор" ми каза, че те били за намаляване на разхода" е също за бисерите. Ако няма да слушаш никого, троши си главата сам. Ако искаш помощ от форума, време е да се научиш да приемаш и негативните коментари. Като си осрал положението, недей да се оплакваш, когато те критикуват!Ivo.B написа:Никой не се е родил наученА на майстори доверие нямам след като ми прецакаха няколко пъти колата!!!
И колеги, ако обичате, задавам конкретни въпроси и не съм искал съвети за това какво да си слагам по колата и какво не!
Благодаря
snupeca написа:Начини има, въпроса е дали има смисъл. Щом искаш филтър моя съвет е един свестен панелен и си гледаш кефа.
myrshavija написа:Ще споделиш ли разхода на гориво след като засечеш?
krisaliks написа:Как го засичаш разхода:
-до капачката 100км и пак до капачката
-или от MFA-то
silas1 написа:Колега не ги слушай, ако филтъра е оригинален K&N Много добре. Дебитомера е първото оградено. В началото на тръбата точно след кутията на филтъра.
Все още на километри не съм го засякъл, но на компютъра падна от 26.5 на 11.9, но предполагам, че още ще падне, защото съм минал само 40 км, а той засича за последните 100 средния разход :)
Сипвам за 20 лева 7 литра на празен резервоар и засичам, че минавам 55-7 км докато изгасне,което е приблизително 13 на 100
didoriginal написа:Чудесен метод за засичане. Бензиновата помпа се чувства прекрасно когато остане без бензин. Приготви си едни 60-80лв. да се почерпиш за нейно здраве в магазина за авточасти скоро. :)
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта