 
 Утре ще взема капака,който е при бушоните,защото моя липсва.
 
 Скоро ще затъмня блендите и ще почвам да полирам джантите.Четох доста и все още се чудя дали да използвам REMOVAL ,за да сваля лака или да започна директно с шкурки? Мисля да започна със сухи - 60,120,240,320 и 400 и след това водни - 800,1000,2000,2500 и накрая разбира се паста. Според вас тази последователност на шкурките добра ли е? Ако почна с 60 дали няма да останат дълбоки деруги?
 ПОМОЩ!
 ПОМОЩ!  
Още като взех колата и се замислих дали ще се получи полирането на капака на всмукателните колектори.Мисля ,след като завърша джантите да ги започна тях.Искам да се получи нещо такова ,пък дано стане и по-добре.

Дано колегата не се сърди,че използвам неговата снимка,но няма други ,които да покажат какво имам впредвид!

 
			   



 
  
 .
 .   
  
 сложиш ли и фланци ще  опира яко
 сложиш ли и фланци ще  опира яко   трябва рязане на веждите или доста твърдо окачване
 трябва рязане на веждите или доста твърдо окачване 
  
 
 
 
 .. лайсните станаха като нови.Хванах се и изчистих всеки сантиметър от лайстните,докато станат чисто бели.Сега ми е още по-приятно да се возя в гуфи.
 .. лайсните станаха като нови.Хванах се и изчистих всеки сантиметър от лайстните,докато станат чисто бели.Сега ми е още по-приятно да се возя в гуфи.
 
   
 
 
 