Седалката ще почака да ме връхлети творческото ми вдъхновение, което трябва да връхлети началото на другия месец
Позатопли се, дадох окачването за ремонт. Ремонт, който представляваше отваряне на амортисьорите, подмяна на всичко счупено и износено, подмяна на маслото с високотемпературно, настройка на амортисьора (по мое желание, на по-мек вариант), нови маншони и тампони. Отделно си взех нови лемфьордер за макферсона, пружините вече бяха готови и чакаха.


Бях отделил средства за ъпгрейд на спирачките и той вече е факт.
Нови лагери FAG, главини Febi, предпазни ламарини, помпа от G60 (Meyle), нови спирачни маркучи. Дискове Zimmermann Sport 280mm, накладки АТЕ както и нова спирачна течност за цялата система. Апаратите са от mk3 ABF, почистени на пясък и поцинковани, сглобени с нови ремонтни комплекти и нови щуцери. Шенкели от пасат B3 също почистени на пясък и боядисани. Смених и шарнира заради този ъпгрейд както знаете преди 87'-ма шарнирите са със 17мм дебелина.












Окачването е точно това което искам, на височината и твърдостта, която го карам е неразличимо от заводско. Спирачките все още не ги ритам с всичка сила, но смятам, че няма нужда да казвам за разликата със заводските 239мм. Междувременно и нов стъпков мотор, защото изкупих на хората "напълно здравите" и "работещи" боклуци.
Поздрави.
