Днес се възползвах от хубавото и слънчево време и монтирах койловете, които естествено развих докрай, като заедно с тях смених и тампоните на макферсона

Но нещо не съм доволен от резултата, очаквах повече, в момента височината е същата като със старото окачване...добре, че и возията не е същата

Четох по разни места за махане на малките пружини и снижаване с допълнителни 2 см., някой ще даде ли малко по-подробно инфо, който го е правил, какви са рисковете и струва ли си? Другото, което ми се завъртя в главата е махане на едната гайка, понеже аз съм с по 2 (една за контра), от там също може да се спечели малко надолу. Возията много ми харесва, супер стегнато и твърдо, в момента задницата малко подскача, но там все още съм само с вайтек пружини, че и рязани.
След като я измих, открих колко много забележки има :puke: След 2 минути вече бях в един сервиз и уговорих цена за цялостно пребоядисване и най-вероятно късна пролет или ранно лято ще се влиза за боя. Дори се замислям дали да не почакат джантите и задните койлове и най-напред да я пръсна цялостно, цвета ще остане същия.
Едни 15 мм. фланци ми се търкаляха от доста време из багажника от едно зелено астматическо поло, сложих ги отзад, харесва ми как застана, макар и с грозните 13-ки.



