Усилвателя е красавец, интересно как се представя?
ПС
Би могъл на ЛС да ми драснеш модел и характеристики на горния, имам човек дето да го управи, без значение какво му е, само да не го е дъвчила каменотрошачка, иначе другото е поправимо.
Ако пък толкоз ти е писнал давай да се разберем на ЛС и да става мой.



Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
- microelement
- Мнения: 730
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 10:57
- Автомобил: Audi B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Е това се казва мерак за тази кола.Изчетох темата на един дъх
евала колега 


- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Да пораздвижа темата, че хвана прах. Доста време мина, но почти не съм правил нищо. Онзи ден успях да монтирам музиката. Сложихме тубата и новият усилвател, все пак проблема се оказа от старият усилвател, та ще го пращам на wishsalor да се бори с него. Купих и един стар модел ДВД на JVC на старо, но засега съм много доволен от звука на всичко в комплект. Беше ме срам да снимам тубата и усилвателя, че в багажника ми цари хаос в момента от части, чарколяци и т.н., затова снимах само ДВД-то с ДжиПиЕс-а. Бях видял на ДжиПиЕса, че има AVin, но се оказа че само го пише а на мястото на чинча е само дупка, та се разочаровах. Надявах се да го ползвам и за екран на ДВД-то, ще се мисли друг вариант за екранизиране:

В момента, пак е в бокса. Оправят ми парното и климатроника. Оказа се, че сладурите които са сваляли газовата уредба, са се изходили след себе си. Тръбите от радиаторчето, като са махнали изпарителя само са пъхнали една тапа, та антифриза си циркулира, ама не стига до радиаторчето, в резултат на което в момента се премахват тръбите, сменя се радиаторчето и се оправя цялата система. Нямам грам фреон, но това ще го оправяме като се затопли. Не работят и няколко датчика на климатроника, но това също ще е по-натам като се затопли. Сега важното ми е да почне да духа топло...
Открихме откъде "издиша" и централното, сега съм в процес на търсене на нова ключалка на капака на резервоара. Смених и задното моторче на чистачката, защото моето беше фира. Сложих и трети стоп, но още не съм оправил инсталацията му. Засега е това. Мисля да сменям и комплектите джанти. Събирам мнения. Направил съм модели на фотошоп. За лятото мисля да взема едни Борбетки Тип С 16 цола:

За зимата обмислям едни Борбетки Тип А 15 цола:

Също така обмислям регулируемо окачване. Иска ми се да легне по-корем, ама с нашите пътища... Иначе вида ще е още по-добър:

Ами засега толкова. Скоро ще има снимки на озвучението, може и едно клипче да сътворя. До скоро.

В момента, пак е в бокса. Оправят ми парното и климатроника. Оказа се, че сладурите които са сваляли газовата уредба, са се изходили след себе си. Тръбите от радиаторчето, като са махнали изпарителя само са пъхнали една тапа, та антифриза си циркулира, ама не стига до радиаторчето, в резултат на което в момента се премахват тръбите, сменя се радиаторчето и се оправя цялата система. Нямам грам фреон, но това ще го оправяме като се затопли. Не работят и няколко датчика на климатроника, но това също ще е по-натам като се затопли. Сега важното ми е да почне да духа топло...


За зимата обмислям едни Борбетки Тип А 15 цола:

Също така обмислям регулируемо окачване. Иска ми се да легне по-корем, ама с нашите пътища... Иначе вида ще е още по-добър:

Ами засега толкова. Скоро ще има снимки на озвучението, може и едно клипче да сътворя. До скоро.

- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Ухаааааааа
Това определено вече ще е мъжкото на пасата, идеята за джантите е страаашна, само дето, види ми се, борбет А ама 16-ки ще паснат като удома си, не че тез изкълчъчените са лоши ма ми се струват повече голфови. Пасата е мъжка кола за мъжки джанти-а борбет А определено са мъжки и масивни, придават класа и подчертават силата на дзверо..

- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Бе да ти кажа трудна работа е с тия Борбет А. Едвам съм намерил петнайски с еднакво ЕТ и Дж. А 90% от продаващите се 16-ки са 2x7.5j + 2x9j, а останалите 10% са 4х9j, за които ми се струва че ще трябва да раздувам калниците, а не ми се иска да се занимавам с това. Виж тук, мисля че тези 3 санта и малко ще ми дойдат в повече... :D А с пустото му синхро няма как да си позволя различно Джей. Иначе спор няма че седят убийствено:

С-ката седи простовато, но ако се позаиграя малко:

може и да придобият добър вид... Например черна среда с полиран борд... Ще видим. Чакам и други мнения пък ще го решавам...

С-ката седи простовато, но ако се позаиграя малко:

може и да придобият добър вид... Например черна среда с полиран борд... Ще видим. Чакам и други мнения пък ще го решавам...
Последна промяна от CoZmO на Чет 07 фев 2013 23:09, променено общо 1 път.
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Щтракниго малко, че само екстри показваш
,а пък ние ще ти дадем идея за джанти
.


- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Wrofeel_VR6 написа:Щтракниго малко, че само екстри показваш,а пък ние ще ти дадем идея за джанти
.
Ей сега в събота ще ходя до Триград и на триградското ждрело ще го нащракам... ;)
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Ето и обещаните снимки:
Баня преди тръгване

На път някъде между Батак и Доспат










От ждрелото са само две снимки и то в тунела, защото ни валеше дъжд. Но пък имам клипчета, само трябва да ги обработя и ще ги кача и тях. По снежният път за момент се почувствах като Ожие на рали Швеция. Жалко че не бях сам в колата... :D Невероятно доволен останах от представянето на зверчето върху лед и сняг. Не бях очаквал такъв кеф! Навлизах с 60-70 в острите завои, а той едва едва помръдваше доволно дупе.
Баня преди тръгване

На път някъде между Батак и Доспат










От ждрелото са само две снимки и то в тунела, защото ни валеше дъжд. Но пък имам клипчета, само трябва да ги обработя и ще ги кача и тях. По снежният път за момент се почувствах като Ожие на рали Швеция. Жалко че не бях сам в колата... :D Невероятно доволен останах от представянето на зверчето върху лед и сняг. Не бях очаквал такъв кеф! Навлизах с 60-70 в острите завои, а той едва едва помръдваше доволно дупе.

- Ник никишето
- Мнения: 759
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
страхотни снимки браточка 

Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Браво, хваща окото.
Бих ти препоръчал даже някои от снимките директно в "Снимка на месеца".

Бих ти препоръчал даже някои от снимките директно в "Снимка на месеца".

- ivchoforever
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
- Автомобил: Passat B3 1992
- Двигател: 2.0 115 ADY
- Местоположение: София
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Имах възможността да видя колата отблизо и да се запозная със собственика и.Мога да кажа,че това е един от малкото запазени и гледани Пасати G60!Много успехи в развитието на колата ти пожелавам и само хубави моменти с нея 

- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Благодаря колеги за хубавите думи. Пред мен все още седи въпроса с джантите, а никой освен wishsalor не иска да изрази мнение. Открих два доста редки модели според мен в продажба. И двата са 15-ки. Поиграх си да ги сложа на фотошопа:
Alumil made in Germany

Borbet не знам кой тип, продавача даже не е написал с колко дупки е, какво Джей е и какво ЕТ... Общо взето даже ми се струва че не знае че е Борбет:

За жалост любимите ми Борбет тип А, или са 4 броя 9Джей или 2х2 7,5 и 9 джей. 7.5 джей би трябвало да стане директно без преправяне, но 9-ките ще трябва да режа вежди и да слагам ругулируемо окачване, което засега не мисля да правя. 4 броя 7,5 джей има само 15-ки... В тези си твърдения не съм сигурен, но по-запознатите и патилите не искат да се изкажат. Ползвам един калкулатор/симулатор за джанти, но от там насетне са само догатки...
Alumil made in Germany

Borbet не знам кой тип, продавача даже не е написал с колко дупки е, какво Джей е и какво ЕТ... Общо взето даже ми се струва че не знае че е Борбет:

За жалост любимите ми Борбет тип А, или са 4 броя 9Джей или 2х2 7,5 и 9 джей. 7.5 джей би трябвало да стане директно без преправяне, но 9-ките ще трябва да режа вежди и да слагам ругулируемо окачване, което засега не мисля да правя. 4 броя 7,5 джей има само 15-ки... В тези си твърдения не съм сигурен, но по-запознатите и патилите не искат да се изкажат. Ползвам един калкулатор/симулатор за джанти, но от там насетне са само догатки...
- Mario951
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 30 дек 2012 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Тези 2-те са страхотни
Според мене трябва да избереш нещо такова по "консервативно" не някакви разчупени рейсърски 


- Ник никишето
- Мнения: 759
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Коле вс без еленовият рог са супер зле според мен
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
ООООООООООооо ДА! Тез немските Алумил, не ги знам що за джанти са но са ууникално пасващи. А иначе според мен на наште пасати най добре им седи 7J ET30-Най вече поради фактът че могат да се карат с 195/65/15-Което прави зимните гуми БОЛ и евтини..При 16-ките може и да има размер 195/55/16, което ще седи брутално пък и няма да е твърде ниска ..
Инак пък, тез еленови рога не ми се връзват на пасат, от Б4 нататък -може би, ама за Б3 или петолъчки или ........петолъчки. Всичките тез изкелефенчени рога и прочее плетки ми седят като изплюти върху колата.
Вторият модел пък е прекалено консервативен и някак си несъразмерен, може би ако се поиграе с цветовете ще добие вид но не съм убеден в което.
Cozmo-Виж в мойта тема, мойте са 7J ET30х15" и седят уникално предвид офсета, даже и не впират-и на тях стават 195/65 и пак не впира..
Моделът е Stilauto - PENTA, зверски здрави, много добро пасване с оригиналните болтове, което е плюс спрямо други...но всъщност едва ли ти харесват такива...идеята ми беше да си намериш подобни - тествал съм нема яд с високи гуми, не впират при пълен ляв/десен, няма конфликт с задните вежди-факт, сиреч би избегнал манипулациите по раздуване.
Инак пък, тез еленови рога не ми се връзват на пасат, от Б4 нататък -може би, ама за Б3 или петолъчки или ........петолъчки. Всичките тез изкелефенчени рога и прочее плетки ми седят като изплюти върху колата.
Вторият модел пък е прекалено консервативен и някак си несъразмерен, може би ако се поиграе с цветовете ще добие вид но не съм убеден в което.
Cozmo-Виж в мойта тема, мойте са 7J ET30х15" и седят уникално предвид офсета, даже и не впират-и на тях стават 195/65 и пак не впира..
Моделът е Stilauto - PENTA, зверски здрави, много добро пасване с оригиналните болтове, което е плюс спрямо други...но всъщност едва ли ти харесват такива...идеята ми беше да си намериш подобни - тествал съм нема яд с високи гуми, не впират при пълен ляв/десен, няма конфликт с задните вежди-факт, сиреч би избегнал манипулациите по раздуване.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта