Старо та старо.....
С пасата нещата бяха отчайващи от към ръждица, особено в моторния отсег- не случайно не беше направена явно снимка на мотора....
Та търсенето продължи адски дълго, до юни месец тази година. Гледах няколко фаувета в диапазона до 1500евра. Бях набелязал 5 обяви, комби, кабрио и хеч. Естествено 3 отпаднаха веднага, тъй като бяха продадени...особено ме беше яд най-много за едно кабрио 3.5 за 900евро. Както и да е, от комбито мк3 се отказах, тъй като беше 1.6 и си похапваше обилно масло. Поне продавача беше коректен и въпреки, че свали 200е се отказах.
От там взех драстичното решение, че ще търся VAG и се спрях на Ауди 100 C4...След като гледах няколко душегуби, попаднах на едно адски глезено и фулл бъкано от екстри, но отново изпуснах шанса си, и продавача ми се обади...колата беше купена.
От там нататък гнева ми се разгърна и всичко отиде съвсем в друга посока. Търсех ниско бюджетен автомобил, предимно за ходене до работа, просторен и задължително с много екстри. Изискванията бяха ел. пакет, подгреви по седалки, климатроник и други такива хубави нещица, които нямаше как да ми ги предложи VAG в този диапазон, тъй като нямах възможност да ходя на огледи по-далечни от 200км.
Така накрая след месец попаднах на едно Мондео мк2. 2000г, комби, 1.8ТД, Двия. Като екстри предлага ел. пакет, подгрев на предно стъкло, седалки и огледала, електрическа предна седалка, климатроник. Провлече ме, няма много ръжда все още. Разбира се на места е избила, но няма как. От обявена цена 650 се спазарихме на 400евро. Собственика не скри нито една болежка. Всички книжки за ремонти, ключове и 2ри комлект джанти със зимни гуми ми бяха предоставени. Първия талон и договор за покупкопродажба също. Продавача беше 2ри собственик, а аз 3ти. Последва дебело обслужване от 700 евро

. Биалетки, филтри, масла, ремъци, дискове и накладки. Радвах се на колата и комфорта докато не стигнах България...мъките започнаха. Малко дупки това онова и се наложи в бързината да сменим и един десен носач. Но като за толкова пари- толкова. За сега съм доволен 10 000км без никакви откази
Всичко работи безотказно и не ми създава дребни ядове....за сега
В бързината взех и предна броня от ST200. Хубавото е, че не само при VAG групата можеш да доработваш. И Форд имали интересни пакети
Та старата и грозна обла броня веднага беше заменена
Бях с някакви оригинални 16ски...естествено след като се прибрах вече официално в страната ни, бяха заменени за 17 цола. Те са още в процес на разработка

Остава да си покарам още малко, да махна черната боя от горните греди на багажника и да се покаже алуминия. Ще ги полирам след това. Обмислям и затъмняване на стоповете, за да се подобри отвратителната задница на тази кола...най-ме е яд на нея
Туй то....
