Между другото да ви дам информация за радар - детектора, който си купих, защото обещах ъпдейт по темата след няколкодевни тестове. Става дума за модела Stealth RG300.
Ето и линк към артикула:
http://stealth-radar.eu/view_product.php?pid=10
Можете да прочетете цялото рекламно говорене на Интернет - страницата им, но моето чисто потребителско мнение е следното:
1. Има огромно предимство пред всички останали радар - детектори, които нямат вграден GPS, защото знае къде се намират камерите, скритите полицейски засади, полицейските постове. Базата му с данни използва базата с данни на всички софтуери за навигация и се ъпдейтва непрекъснато. БЕЗПЛАТНО на всичкото отгоре. Аргументът "Ама аз си имам навигация и не ща да плащам 350 лева за тая хуйня" казвам следното: ползвам навигация от поне 6 години, през последните 3 години на телефона си. Не винаги я пускам, особено в градовете, а детектора си стои на предния джам непрекъснато и реве като ненормален като наближавам камера, бус лента под наблюдение, полицейски пост, полицейска засада и прочие. Освен това базата с данни е напълно актуална - всички камери, които знам и много, за които не съм и предполагал (като се сетя как съм минавал покрай доста от тях ми става лошо).
2. Не само знае къде са камерите и прочие СРС-та, но и ти показва колко е разстоянието до тях;
3. Ако случайно са пропуснали нещо винаги можеш с едно елементарно задържане на бутона да въведеш камера, засада, пост ръчно. Следващия път те предупреждава;
4. Можеш да си го настроиш да писука като надвишиш определени километри. Аз съм го настроил на 60 км. Следователно в градовете до 60 км не църка и си караш спокойно;
5. Много готино ти показва с колко точно караш. Това ми реши проблема с head-up дисплея, който мислих да купувам за колата;
6. Показва ти посоката, в която се движиш;
7. Говори с приятен секси женски глас. Оправя ми либидото.
Препоръчвам го на всеки.
Историята на един обикновен Голф Тройка
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
И много благодаря за ценния линк за спирачките. Утре почвам да чета подробно.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Вече 5-та страница само чета темата и се възхищавам на колегата,първо за начина по който пишеш(оправя ми насторението),второ не жали средства за колата и трето придържа се към изчистената визия на колата което ми харесва най много.
Евала и ще следя темата с огромен интерес

Евала и ще следя темата с огромен интерес

Последна промяна от Speedy86 на Пон 24 сеп 2012 18:49, променено общо 1 път.
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
:Колега:
Много ме кефи колата. Наистина, постарал си се като същевременно си събираш инфо и разсъждаваш над него.
Дотук добре, но ...."-...сигурното си е сигурно!-казала монахинята и сложила презерватив на краставицата"
В този ред на мисли, не е зле да помислиш, преди да набиеш ДВГ и прочее спортни работи, върху идеята за купето!
Според мен, каквото и силово представление да очакваш, няма да е никак зле да подсилиш купето, за да може наистина колата да отговори на очакванията ти. В противен случай, според мен, рискуваш - всичките готини неща, които мислиш и пишеш да се превърнат в описателно-иносказателен сарказъм отнесен към гибелта на гореопоменатите шукарийки.
Иначе, по-просто казано, не само Кони и KW правят окачване, напротив, това са по-масовите и евтини варианти, поинтересувай се за Билщайн, KAYABA, Sparco, EIBACH и прочее.
А по въпроса за подсилването на купето- ами от там трябва да започнеш-греди, страници, бумбета, кош ДВГ и прочее. Така ще имаш една доста здрава и издръжлива кола.
Всички знаем че в началото на всяка бегачка седи едно здраво и силно купе, апропо, по скоро вярваме като котета в топлото мляко-че от това зависи много!
В последствие всички ще ти се радваме кат пенсионери на екшън, като видим творението ти - подкрепено с качество и истина-кат съдия изпълнител с прокурорска заповед.
Много ме кефи колата. Наистина, постарал си се като същевременно си събираш инфо и разсъждаваш над него.
Дотук добре, но ...."-...сигурното си е сигурно!-казала монахинята и сложила презерватив на краставицата"
В този ред на мисли, не е зле да помислиш, преди да набиеш ДВГ и прочее спортни работи, върху идеята за купето!
Според мен, каквото и силово представление да очакваш, няма да е никак зле да подсилиш купето, за да може наистина колата да отговори на очакванията ти. В противен случай, според мен, рискуваш - всичките готини неща, които мислиш и пишеш да се превърнат в описателно-иносказателен сарказъм отнесен към гибелта на гореопоменатите шукарийки.
Иначе, по-просто казано, не само Кони и KW правят окачване, напротив, това са по-масовите и евтини варианти, поинтересувай се за Билщайн, KAYABA, Sparco, EIBACH и прочее.
А по въпроса за подсилването на купето- ами от там трябва да започнеш-греди, страници, бумбета, кош ДВГ и прочее. Така ще имаш една доста здрава и издръжлива кола.
Всички знаем че в началото на всяка бегачка седи едно здраво и силно купе, апропо, по скоро вярваме като котета в топлото мляко-че от това зависи много!
В последствие всички ще ти се радваме кат пенсионери на екшън, като видим творението ти - подкрепено с качество и истина-кат съдия изпълнител с прокурорска заповед.
- Div Selqnin
- Мнения: 346
- Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
"не само Кони и KW правят окачване, напротив, това са по-масовите и евтини варианти, поинтересувай се за Билщайн, KAYABA, Sparco, EIBACH и прочее."
Тва па ка измисли да сравняваш марки като KW и кони с Каяба?! Ми да слага ФК или Jom и да умира с него
Тва за подсилването на купето па не виждам абсолютно никакъв смисъл или може би не те разбирам? Ако имаш предвид дда се подсилват оригиналните заварки то тва е абсолютно ненужно да не кажа че повечето заварчици са и опасни
(
)
С окачването ясно че вървят и разпънки нали ама не виждам смисъл за кола под 500коня да набиваш кейджове да презаваряваш купета и т.н.
По-здрави
Тва па ка измисли да сравняваш марки като KW и кони с Каяба?! Ми да слага ФК или Jom и да умира с него




Тва за подсилването на купето па не виждам абсолютно никакъв смисъл или може би не те разбирам? Ако имаш предвид дда се подсилват оригиналните заварки то тва е абсолютно ненужно да не кажа че повечето заварчици са и опасни


С окачването ясно че вървят и разпънки нали ама не виждам смисъл за кола под 500коня да набиваш кейджове да презаваряваш купета и т.н.
По-здрави
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Никога не съм искал да правя колата ... бегачка в смисъл на кола за дърпане по улиците, заяждане с копилинца по светофарите и прочие.
Съзнателно бягам и визуално от натягане, въпреки, че верно по светофарите разни пишлемета като ме видят и започват да форсират и се изстрелват на зелено. В такива ситуации ми прави пълен кеф да тръгна баааавно бавно.
По принцип карам много бързо, защото винаги много бързам за някъде и покривам клиенти от цяла България и нямам време за глупости като "път време няма", "бързай бавно" дрън дрън. Помня когато ме спряха господа полицаите на път за Хасково, че срещата с оня кмет беше за 14:30, в 12:25 бях в центъра на Пловдив, звъннаха ми и ме изюркаха да съм в Хасково в 14:00 най-късно. Колата ми беше оставена в квартал Смирненски, което е точно в противоположна посока на пътя за Хасково. Успях да стигна навреме, но с цената на зверско юркане и преебана лява част на спойлера на предната броня. Така, че ми трябва не бегачка, а кола, която върви много и го прави максимално сигурно без да се набива много много на очи. Не обичам много да изпъквам а и при специфичния начин по който си упражнявам професията не е добра идея да си личи колко пари имам и как ги изкарвам.
Иначе много ти благодаря за съветите за укрепването на купето. Вчера видях една кола с ролбари и прочие, много яко стои, но не мога да си представя да карам нещо толкова очевадно.
Съзнателно бягам и визуално от натягане, въпреки, че верно по светофарите разни пишлемета като ме видят и започват да форсират и се изстрелват на зелено. В такива ситуации ми прави пълен кеф да тръгна баааавно бавно.
По принцип карам много бързо, защото винаги много бързам за някъде и покривам клиенти от цяла България и нямам време за глупости като "път време няма", "бързай бавно" дрън дрън. Помня когато ме спряха господа полицаите на път за Хасково, че срещата с оня кмет беше за 14:30, в 12:25 бях в центъра на Пловдив, звъннаха ми и ме изюркаха да съм в Хасково в 14:00 най-късно. Колата ми беше оставена в квартал Смирненски, което е точно в противоположна посока на пътя за Хасково. Успях да стигна навреме, но с цената на зверско юркане и преебана лява част на спойлера на предната броня. Така, че ми трябва не бегачка, а кола, която върви много и го прави максимално сигурно без да се набива много много на очи. Не обичам много да изпъквам а и при специфичния начин по който си упражнявам професията не е добра идея да си личи колко пари имам и как ги изкарвам.
Иначе много ти благодаря за съветите за укрепването на купето. Вчера видях една кола с ролбари и прочие, много яко стои, но не мога да си представя да карам нещо толкова очевадно.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Най-много вкарай една разпънка отпред на коша( след като смениш мотора) и една отзад. На спирачки и двигател наблягай 

- Sparco_stz
- Мнения: 229
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 1:13
- Автомобил: vw golf mk2
- Двигател: ez
- Местоположение: Стара Загора
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Според мен е добре първо преди смяната на мотор с по-голям е да бъде обезопасена колата.В това включвам спортно окачване или поне газови амортесьори с по корави пружини.Спирачки подходящ размер за мотора и отзад дискове задължително.А вече разпънките са по желание.И задължително проверки на всички тампони по окачването.Колата е станала супер успех 

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Окачването и в момента е газово и колата е доста стабилна с него, но за мен е просто добра основа. Като се замисля първо ще оправя спирачната система и след това окачването.
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Ама яяяяя!
Явно не сте ме разбрали-нямам предвид човека да слага ролкейдж и прочее от рали асортимента. Но виж, да обърне внимание, на всички !носещи елементи!, повечето от вас може и да не знаят но освен разпънките отпред и отгоре се слагат същите и отдолу и встрани, ведно с това, че така се предотвратява посукването но купето, подсилването на праговете и гредите на вратите също е много съществено и полезно дело-в много случаи спасява живот. Укрепването на заварки не, но пък подмяна или обработка на корозирали елементи също е смислено! Всичките тез подобрения отнемат не повече от един ден и максимално 200лв, ако го прави майстор. В никакъв случай нямам предвид някви ужасяващи клетки и гаври, напротив-дори повечето неща трудно, ама много трудно се забелязват, освен ако не разглоби или не каже някому-другия вариант е да го покаже на пътя...
И да, Каяба правят доста сносни окачвания, фактът че не са известни всекиму в детайли е съвсем друга ракия. И пак дА, Билщайн са доста добър и разумен вариант, за предпочитане е, поне според мен.
След правилна обработка и укрепване, здравото купе ще даде воля на силовите елементи да се представят от край до край на пътя, поднасяйки удоволствие от шофирането с висока скорост и все пак една елементарна сигурност на кола, която принципно ще се ползва за по екстремно шофиране!
И за да не ви се стори налудничаво но всичките тези неща ги говоря от опит, къде с мои, къде с други коли, и все съм стигал до гореопоменатите възгледи и убеждения.

Явно не сте ме разбрали-нямам предвид човека да слага ролкейдж и прочее от рали асортимента. Но виж, да обърне внимание, на всички !носещи елементи!, повечето от вас може и да не знаят но освен разпънките отпред и отгоре се слагат същите и отдолу и встрани, ведно с това, че така се предотвратява посукването но купето, подсилването на праговете и гредите на вратите също е много съществено и полезно дело-в много случаи спасява живот. Укрепването на заварки не, но пък подмяна или обработка на корозирали елементи също е смислено! Всичките тез подобрения отнемат не повече от един ден и максимално 200лв, ако го прави майстор. В никакъв случай нямам предвид някви ужасяващи клетки и гаври, напротив-дори повечето неща трудно, ама много трудно се забелязват, освен ако не разглоби или не каже някому-другия вариант е да го покаже на пътя...
И да, Каяба правят доста сносни окачвания, фактът че не са известни всекиму в детайли е съвсем друга ракия. И пак дА, Билщайн са доста добър и разумен вариант, за предпочитане е, поне според мен.
След правилна обработка и укрепване, здравото купе ще даде воля на силовите елементи да се представят от край до край на пътя, поднасяйки удоволствие от шофирането с висока скорост и все пак една елементарна сигурност на кола, която принципно ще се ползва за по екстремно шофиране!
И за да не ви се стори налудничаво но всичките тези неща ги говоря от опит, къде с мои, къде с други коли, и все съм стигал до гореопоменатите възгледи и убеждения.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Напълно си прав и съвсем разумно глаголиш. Слава богу по колата няма изгнивания и купето като цяло е в чудесно състояние. Всякакви гумички, тампони и прочие са напълно наред, но тръгна ли да сменям окачването ще сменя и без друго всичко останало да остарява равномерно. Радвам се, че съветваш в този смисъл, защото според мен не всеки се замисля за сигурността на колата, а се набива в силови изпълнения без да има основата за това. Така, че правилно си схванал, че искам да изградя добра основа и след това всичко останало.
Мерси за ценните съвети.
Мерси за ценните съвети.
- Ivo 1983
- Мнения: 502
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Враца
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Speedy86 написа:... начина по който пиеш...






Колега, браво за ентусиазма

- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Ivo 1983 написа:Speedy86 написа:... начина по който пиеш...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Колега, браво за ентусиазма
Объркал съм буквите колега


Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Да, благодаря на колегата за пикалата с подгрев. Ще свършат работа определено, само да намеря някой да ми ги върже. Днес поръчах новите мигачи ПАК, че от оня сайт ще ги забавят доста. Ще има снимки, само да ми върнат от Епъл нов айфон, че стария се прееба. Ако всичко е наред, към идния понеделник ще имам и нова броня, а вие - още снимки.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Апропо, дайте идея за сайт за хубави огледала. Искам ги с подгрев, автоматични, по възможност да се прибират и автоматично като се паркира колата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта