



Един рядък автомобил Ибиза 021А
- pesho_910926
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: silistra
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Здравейте колеги, снощи започнах да китвам калниците и едно нещо ме мъчи цяла нощ. Притеснявам се след време ръждата да не избие и да се напука кита, на всякъде изтърках до блясък ламарината, но ако е останало и едно петънце след време ще избие предполагам. Един приятел ми разправя за някакъв "ръждопреубразовател" но бил мазен и после кита сигурно няма да залепне. Един приятел бояджия ми каза просто изтърквам до блясък и мажа с кита и да не се притеснявам, ако някой от тук има друга идея да я сподели докато е време не бързам да боядисвам и скоро няма и да стане, но все пак искам да го направя добре. 

- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Ръждопреобразувател на Wurth мажи 

- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
6669 написа:Ръждопреобразувател на Wurth мажи
За него знам, че трябва да се остави да изсъхне няколко часа и преди да се китоса да се измие с вода. Майстор ми го е казвал. Задния ми калник почти година изкара намазан само с Wurth и нищо му няма, тук там има точици ръжда където не е намазано както трябва
- pesho_910926
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: silistra
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Здравейте най после се радвам да съобщя че раздувките са довършени. След много забавяне, мъки и др. подобни най сетне ги довърших.
Който следи темата е видял малко по напред в нея как започна всичко от рязането до фиксирането на извивката, сега ще сложа малко снимки от продължението.




Тук в края на калника в последствие изрязах и огънах парче ламарина за да го завърша.

Парче се изряза и за тук където беше изгнило.

Тук вече леко беше опилено с ъглошлайфа, по време на работата разбрах доста тънкости за това пилене.Пилиш изчукваш и така докато придобие вид и неравностите долу горе се премахнат.

Вече нанесена 1 ръка кит и леко пришкурено(нямам много снимки от китването и шкуренето понеже се бачкаше здраво и нямах време да снимам)

Ето това е крайният резултат до момента, така ще карам на черен шприц, докато не събера някой лев да пребоядисам цялата кола.




Задните ми колела стояха разкрачени в долния край след като я снижих, което разбира се си беше нормално ,но аз не можех да ги гледам така а нямаше как да ги изправя и се наложи пак малко изобретателност и така на фреза горната дупка на амортисьора за захващането се удължи за да стане раздвижна.


Ето тук дясното не съм го изправил вече, на снимката не вижда колко е криво ,но в действителност беше доста, дори лявото беше по криво.

Лявото вече изправено.

Изправям ги като вдигам колата с крик подпрян на носача максимално навън към колелото така че като вдигна окачването да си е прибрано все едно колата е на земята а колелото да е във въздуха за да го регулирам с помощта на едни 14 инча нивелир който точно опира в двата края на джантата.Този начин за задницата специално на моята кола става, дори съм много доволен от резултата. Но трябва да мина стенд на предницата а в Силистра на половината места не мога изобщо да се кача на стенда, останалите или ги мързеше от което съм много учуден, не им се правеше защото шефа го няма и е било много топло, или колата е мн ниска и пак не искат и така, за сега нямам стенд на предницата.
Който следи темата е видял малко по напред в нея как започна всичко от рязането до фиксирането на извивката, сега ще сложа малко снимки от продължението.




Тук в края на калника в последствие изрязах и огънах парче ламарина за да го завърша.

Парче се изряза и за тук където беше изгнило.

Тук вече леко беше опилено с ъглошлайфа, по време на работата разбрах доста тънкости за това пилене.Пилиш изчукваш и така докато придобие вид и неравностите долу горе се премахнат.

Вече нанесена 1 ръка кит и леко пришкурено(нямам много снимки от китването и шкуренето понеже се бачкаше здраво и нямах време да снимам)

Ето това е крайният резултат до момента, така ще карам на черен шприц, докато не събера някой лев да пребоядисам цялата кола.




Задните ми колела стояха разкрачени в долния край след като я снижих, което разбира се си беше нормално ,но аз не можех да ги гледам така а нямаше как да ги изправя и се наложи пак малко изобретателност и така на фреза горната дупка на амортисьора за захващането се удължи за да стане раздвижна.


Ето тук дясното не съм го изправил вече, на снимката не вижда колко е криво ,но в действителност беше доста, дори лявото беше по криво.

Лявото вече изправено.

Изправям ги като вдигам колата с крик подпрян на носача максимално навън към колелото така че като вдигна окачването да си е прибрано все едно колата е на земята а колелото да е във въздуха за да го регулирам с помощта на едни 14 инча нивелир който точно опира в двата края на джантата.Този начин за задницата специално на моята кола става, дори съм много доволен от резултата. Но трябва да мина стенд на предницата а в Силистра на половината места не мога изобщо да се кача на стенда, останалите или ги мързеше от което съм много учуден, не им се правеше защото шефа го няма и е било много топло, или колата е мн ниска и пак не искат и така, за сега нямам стенд на предницата.
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Ако не си я здървил достатъчно отзад мисля, че ще имаш проблем 

- pesho_910926
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: silistra
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
За сега съм доволен от резултата никъде не ми е опряло във веждите, колкото и крив да е бил терена и това и беше целта на занятието. Онзи ден минах преглед успешно без да ми направят забележка, за калниците, но пък си беше голямо приключение да се кача на валяците
При смяната на гарнитурата на картера нямаше гумена и сложих коркова не минах и 100 километра и протече и то здраво. Като смъкнах корка направо беше раздробен от маслото. Почистих добре изрязах една гарнитура от клингирид и отново намазах със силиконче и сега е супер.



При смяната на гарнитурата на картера нямаше гумена и сложих коркова не минах и 100 километра и протече и то здраво. Като смъкнах корка направо беше раздробен от маслото. Почистих добре изрязах една гарнитура от клингирид и отново намазах със силиконче и сега е супер.
- pesho_910926
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: silistra
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Здравейте колеги, с тъга съобщавам, че кутията на сеатчето се счупи, на всички предавки се чува едно тракане при малка газ(поддържане на скоростта). В движение ,изключено от скорост или на натиснат съединител тракането изчезва. Синхронизатора на трета вече въобще го няма и скоростите започнаха да влизат не много трудно но не и като преди. Съединителя също отделя горе.
Ще помоля малко за помощ, ако някой види количка като моята за части нека пише тук, търсих къде ли не, но уви нямам късмет.
За предпочитане е да е поне 1.5 мотора, че от 1.2 кутията е предполагам много къса. Намерих няколко из нета но единствено една има 1.5 със новата маска, която е мигача до фара като моята и с две врати, но мотора е кажи речи разглобен и спряна от движение и чак от София. Това ми е крайния вариант. Идеята мие да взема цяла за да си имам части, затова гледам да е колкото се може идентична до моята(Две врати ,новата маска, 1.5 мотора)
Пиша тук с надежда някой да е зърнал някъде такава кола изоставена или нещо подобно, ако е по близо до Силистра още по добре.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !!!

Ще помоля малко за помощ, ако някой види количка като моята за части нека пише тук, търсих къде ли не, но уви нямам късмет.
За предпочитане е да е поне 1.5 мотора, че от 1.2 кутията е предполагам много къса. Намерих няколко из нета но единствено една има 1.5 със новата маска, която е мигача до фара като моята и с две врати, но мотора е кажи речи разглобен и спряна от движение и чак от София. Това ми е крайния вариант. Идеята мие да взема цяла за да си имам части, затова гледам да е колкото се може идентична до моята(Две врати ,новата маска, 1.5 мотора)
Пиша тук с надежда някой да е зърнал някъде такава кола изоставена или нещо подобно, ако е по близо до Силистра още по добре.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !!!


- pesho_910926
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: silistra
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
!!!ПОМОЩ!!!
Така вчера и днес с един приятел се занимавахме за пореден път с гарнитурата на картера ми, за трети път го смъквам.
Първия път сложих коркова със силикон протече, втория сложих клингирит със силикон протече, сега сложих само силикон и пак протече веднага, какво да правя ???
Казаха ми че на корковата не се слагало силикон ако ОТНОВО го смъкна и сложа коркова без силикон по добър вариант ли е ??? Само леко ще я намажа със грес и я слагам, давайте някакви идеи, гумена гарнитура в цяла България не мога да намеря по магазините, така че без този вариант.

Така вчера и днес с един приятел се занимавахме за пореден път с гарнитурата на картера ми, за трети път го смъквам.
Първия път сложих коркова със силикон протече, втория сложих клингирит със силикон протече, сега сложих само силикон и пак протече веднага, какво да правя ???
Казаха ми че на корковата не се слагало силикон ако ОТНОВО го смъкна и сложа коркова без силикон по добър вариант ли е ??? Само леко ще я намажа със грес и я слагам, давайте някакви идеи, гумена гарнитура в цяла България не мога да намеря по магазините, така че без този вариант.



-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Според мен не мажи с нищо корковата.Просто обезмасли добре и я монтирай.
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
golfmk1 написа:Според мен не мажи с нищо корковата.Просто обезмасли добре и я монтирай.
Обезмасляването е много важно, разбрах го от капака на клапаните на моя кош
- pesho_910926
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: silistra
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
До сега всичко се е обезмаслявало и почиствало до блясък.
Вчера след старателно почистване на блока от натрупаното масло през годните, съмненията ми че хвърля мало нагоря от картера по блока, например през болчеатата на картера изчезнаха след като запалих, забелязах че се стича маслото от нивела(щеката), точно където влиза в блока има една гумичка която е нанизана на тръбичката на щеката и от гумичка през годините се е превърнала в мластмаса и на магазина освен комплект със щека със всичко друго не излиза в каталога и няма в наличност такива неща. Така че ще се "буха" яко силикон.
Ще се помъча да го заменя с нещо но ако не успея, ще сложа силикон.
В моя случай където няма части, дори гарнитура силикона много ми помага. 
Вчера след старателно почистване на блока от натрупаното масло през годните, съмненията ми че хвърля мало нагоря от картера по блока, например през болчеатата на картера изчезнаха след като запалих, забелязах че се стича маслото от нивела(щеката), точно където влиза в блока има една гумичка която е нанизана на тръбичката на щеката и от гумичка през годините се е превърнала в мластмаса и на магазина освен комплект със щека със всичко друго не излиза в каталога и няма в наличност такива неща. Така че ще се "буха" яко силикон.
Ще се помъча да го заменя с нещо но ако не успея, ще сложа силикон.


- pesho_910926
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: silistra
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Здравейте течовете на масло са отстранени.
Днес се сдобих с нови гуми, YOKOHAMA 185/50/14 на 7.5 мм грайфер, взех ги на добра цена и съм много доволен.
Имам един въпрос към специалистите.
Искам да си заменя дюзите с по големи моите са с номер 0 280 150 750
Ето какво ми изкарва по каталога на БОШ
LBS/HR CC/MIN GRAMS PSI BAR
13.15 138.2 99.46 - -
С какви мога да ги заместя така че да си карам с оригиналния комп. Дебита на въздух ще е почти двойно по голям.
Идеята ми е да увелича двойно въздуха понеже главата го позволява и разбира се моите дюзи ще идват малки затова искам да сложа малко по големи.
За сега ще е така ако не тръгне с този комп. ще се мисли нещо.
Днес се сдобих с нови гуми, YOKOHAMA 185/50/14 на 7.5 мм грайфер, взех ги на добра цена и съм много доволен.
Имам един въпрос към специалистите.
Искам да си заменя дюзите с по големи моите са с номер 0 280 150 750
Ето какво ми изкарва по каталога на БОШ
LBS/HR CC/MIN GRAMS PSI BAR
13.15 138.2 99.46 - -
С какви мога да ги заместя така че да си карам с оригиналния комп. Дебита на въздух ще е почти двойно по голям.
Идеята ми е да увелича двойно въздуха понеже главата го позволява и разбира се моите дюзи ще идват малки затова искам да сложа малко по големи.
За сега ще е така ако не тръгне с този комп. ще се мисли нещо.

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
В Плевен една такава си гние кротко вече десетина години, мога да питам собственика какво мисли за продажба на части.
- pesho_910926
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: silistra
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Здравейте колеги.
Отдавна премислям да правя нещо по мотора, бях писал и в темата но никой не се отзова с идеи след дълго премисляне и пресмятане , като по лесен вариант, по евтин и на мен по ми харесва понеже ще предаде един класически "тунинг" на двигателя на тази кола избрах карбураторите пред инжекциона. Обаче въпроса е какви, на такива от мотор не се спирам. Та Dellorto, Weber или Solex.
Преди малко попаднах на едни Solex ADDHE 40 на много изгодна цена и надявам се в отлично състояние.
Единствено моля за вашата помощ при избора на коя от трите марки понеже не съм познавач и не знам кои са по добри за обслужване центровки и други такива, абе плюсове и минуси общо казано.
Та моля за помощта ви в най скоро време че някой да не ги отнесе тия солекси че са на много хубава ценичка
Да ги вземам ли и после

Отдавна премислям да правя нещо по мотора, бях писал и в темата но никой не се отзова с идеи след дълго премисляне и пресмятане , като по лесен вариант, по евтин и на мен по ми харесва понеже ще предаде един класически "тунинг" на двигателя на тази кола избрах карбураторите пред инжекциона. Обаче въпроса е какви, на такива от мотор не се спирам. Та Dellorto, Weber или Solex.
Преди малко попаднах на едни Solex ADDHE 40 на много изгодна цена и надявам се в отлично състояние.
Единствено моля за вашата помощ при избора на коя от трите марки понеже не съм познавач и не знам кои са по добри за обслужване центровки и други такива, абе плюсове и минуси общо казано.
Та моля за помощта ви в най скоро време че някой да не ги отнесе тия солекси че са на много хубава ценичка

Да ги вземам ли и после


Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Колега,аз имах солекси,не съм имал проблеми със сервизирането,части има в ebay доста и не са някакви космически цифри.Като цяло бях доволен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта