Един рядък автомобил Ибиза 021А

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Пет 09 авг 2013 7:42


Здравейте колеги, снощи започнах да китвам калниците и едно нещо ме мъчи цяла нощ. Притеснявам се след време ръждата да не избие и да се напука кита, на всякъде изтърках до блясък ламарината, но ако е останало и едно петънце след време ще избие предполагам. Един приятел ми разправя за някакъв "ръждопреубразовател" но бил мазен и после кита сигурно няма да залепне. Един приятел бояджия ми каза просто изтърквам до блясък и мажа с кита и да не се притеснявам, ако някой от тук има друга идея да я сподели докато е време не бързам да боядисвам и скоро няма и да стане, но все пак искам да го направя добре. :smile




Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот 6669 » Пет 09 авг 2013 9:01


Ръждопреобразувател на Wurth мажи icon_idea


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот chiki-riki » Пет 09 авг 2013 10:05


6669 написа:Ръждопреобразувател на Wurth мажи icon_idea

За него знам, че трябва да се остави да изсъхне няколко часа и преди да се китоса да се измие с вода. Майстор ми го е казвал. Задния ми калник почти година изкара намазан само с Wurth и нищо му няма, тук там има точици ръжда където не е намазано както трябва


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Пет 23 авг 2013 8:26


Здравейте най после се радвам да съобщя че раздувките са довършени. След много забавяне, мъки и др. подобни най сетне ги довърших.
Който следи темата е видял малко по напред в нея как започна всичко от рязането до фиксирането на извивката, сега ще сложа малко снимки от продължението.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Тук в края на калника в последствие изрязах и огънах парче ламарина за да го завърша.
Изображение

Парче се изряза и за тук където беше изгнило.
Изображение

Тук вече леко беше опилено с ъглошлайфа, по време на работата разбрах доста тънкости за това пилене.Пилиш изчукваш и така докато придобие вид и неравностите долу горе се премахнат.
Изображение

Вече нанесена 1 ръка кит и леко пришкурено(нямам много снимки от китването и шкуренето понеже се бачкаше здраво и нямах време да снимам)
Изображение

Ето това е крайният резултат до момента, така ще карам на черен шприц, докато не събера някой лев да пребоядисам цялата кола.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Задните ми колела стояха разкрачени в долния край след като я снижих, което разбира се си беше нормално ,но аз не можех да ги гледам така а нямаше как да ги изправя и се наложи пак малко изобретателност и така на фреза горната дупка на амортисьора за захващането се удължи за да стане раздвижна.
Изображение

Изображение

Ето тук дясното не съм го изправил вече, на снимката не вижда колко е криво ,но в действителност беше доста, дори лявото беше по криво.
Изображение

Лявото вече изправено.
Изображение

Изправям ги като вдигам колата с крик подпрян на носача максимално навън към колелото така че като вдигна окачването да си е прибрано все едно колата е на земята а колелото да е във въздуха за да го регулирам с помощта на едни 14 инча нивелир който точно опира в двата края на джантата.Този начин за задницата специално на моята кола става, дори съм много доволен от резултата. Но трябва да мина стенд на предницата а в Силистра на половината места не мога изобщо да се кача на стенда, останалите или ги мързеше от което съм много учуден, не им се правеше защото шефа го няма и е било много топло, или колата е мн ниска и пак не искат и така, за сега нямам стенд на предницата.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот golfmk1 » Пет 23 авг 2013 9:10


Ако не си я здървил достатъчно отзад мисля, че ще имаш проблем :wink


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Пон 26 авг 2013 7:20


За сега съм доволен от резултата никъде не ми е опряло във веждите, колкото и крив да е бил терена и това и беше целта на занятието. Онзи ден минах преглед успешно без да ми направят забележка, за калниците, но пък си беше голямо приключение да се кача на валяците :mhihi :mhihi :mhihi
При смяната на гарнитурата на картера нямаше гумена и сложих коркова не минах и 100 километра и протече и то здраво. Като смъкнах корка направо беше раздробен от маслото. Почистих добре изрязах една гарнитура от клингирид и отново намазах със силиконче и сега е супер.


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Пон 30 сеп 2013 10:52


Здравейте колеги, с тъга съобщавам, че кутията на сеатчето се счупи, на всички предавки се чува едно тракане при малка газ(поддържане на скоростта). В движение ,изключено от скорост или на натиснат съединител тракането изчезва. Синхронизатора на трета вече въобще го няма и скоростите започнаха да влизат не много трудно но не и като преди. Съединителя също отделя горе.

Ще помоля малко за помощ, ако някой види количка като моята за части нека пише тук, търсих къде ли не, но уви нямам късмет.
За предпочитане е да е поне 1.5 мотора, че от 1.2 кутията е предполагам много къса. Намерих няколко из нета но единствено една има 1.5 със новата маска, която е мигача до фара като моята и с две врати, но мотора е кажи речи разглобен и спряна от движение и чак от София. Това ми е крайния вариант. Идеята мие да взема цяла за да си имам части, затова гледам да е колкото се може идентична до моята(Две врати ,новата маска, 1.5 мотора)

Пиша тук с надежда някой да е зърнал някъде такава кола изоставена или нещо подобно, ако е по близо до Силистра още по добре.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !!! :bishop :smile


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Вто 08 окт 2013 15:53


!!!ПОМОЩ!!!

Така вчера и днес с един приятел се занимавахме за пореден път с гарнитурата на картера ми, за трети път го смъквам.
Първия път сложих коркова със силикон протече, втория сложих клингирит със силикон протече, сега сложих само силикон и пак протече веднага, какво да правя ???
Казаха ми че на корковата не се слагало силикон ако ОТНОВО го смъкна и сложа коркова без силикон по добър вариант ли е ??? Само леко ще я намажа със грес и я слагам, давайте някакви идеи, гумена гарнитура в цяла България не мога да намеря по магазините, така че без този вариант. :banghead :banghead :banghead


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот golfmk1 » Вто 08 окт 2013 15:57


Според мен не мажи с нищо корковата.Просто обезмасли добре и я монтирай.


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот ZeroCool » Сря 09 окт 2013 0:15


golfmk1 написа:Според мен не мажи с нищо корковата.Просто обезмасли добре и я монтирай.


Обезмасляването е много важно, разбрах го от капака на клапаните на моя кош


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Сря 09 окт 2013 8:41


До сега всичко се е обезмаслявало и почиствало до блясък.
Вчера след старателно почистване на блока от натрупаното масло през годните, съмненията ми че хвърля мало нагоря от картера по блока, например през болчеатата на картера изчезнаха след като запалих, забелязах че се стича маслото от нивела(щеката), точно където влиза в блока има една гумичка която е нанизана на тръбичката на щеката и от гумичка през годините се е превърнала в мластмаса и на магазина освен комплект със щека със всичко друго не излиза в каталога и няма в наличност такива неща. Така че ще се "буха" яко силикон.
Ще се помъча да го заменя с нещо но ако не успея, ще сложа силикон. :th_up В моя случай където няма части, дори гарнитура силикона много ми помага. :smile


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Чет 10 окт 2013 16:58


Здравейте течовете на масло са отстранени.
Днес се сдобих с нови гуми, YOKOHAMA 185/50/14 на 7.5 мм грайфер, взех ги на добра цена и съм много доволен.

Имам един въпрос към специалистите.
Искам да си заменя дюзите с по големи моите са с номер 0 280 150 750
Ето какво ми изкарва по каталога на БОШ

LBS/HR CC/MIN GRAMS PSI BAR
13.15 138.2 99.46 - -

С какви мога да ги заместя така че да си карам с оригиналния комп. Дебита на въздух ще е почти двойно по голям.
Идеята ми е да увелича двойно въздуха понеже главата го позволява и разбира се моите дюзи ще идват малки затова искам да сложа малко по големи.
За сега ще е така ако не тръгне с този комп. ще се мисли нещо. :mhihi


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот muns61 » Чет 10 окт 2013 17:52


В Плевен една такава си гние кротко вече десетина години, мога да питам собственика какво мисли за продажба на части.


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Пон 28 окт 2013 15:24


Здравейте колеги.
Отдавна премислям да правя нещо по мотора, бях писал и в темата но никой не се отзова с идеи след дълго премисляне и пресмятане , като по лесен вариант, по евтин и на мен по ми харесва понеже ще предаде един класически "тунинг" на двигателя на тази кола избрах карбураторите пред инжекциона. Обаче въпроса е какви, на такива от мотор не се спирам. Та Dellorto, Weber или Solex.
Преди малко попаднах на едни Solex ADDHE 40 на много изгодна цена и надявам се в отлично състояние.
Единствено моля за вашата помощ при избора на коя от трите марки понеже не съм познавач и не знам кои са по добри за обслужване центровки и други такива, абе плюсове и минуси общо казано.
Та моля за помощта ви в най скоро време че някой да не ги отнесе тия солекси че са на много хубава ценичка :icon_lol
Да ги вземам ли и после :mhihi :11


Потребителски аватар
dibo92
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот dibo92 » Сря 30 окт 2013 1:39


Колега,аз имах солекси,не съм имал проблеми със сервизирането,части има в ebay доста и не са някакви космически цифри.Като цяло бях доволен.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта