Здравейте пичове. От както ме удариха не съм писал, нещата не бяха розови. Изплатиха ми след 7 дни прилична сума, но колата не е оправена. Сериозно обмислях продажба, в един момент нещата бяха на косъм да се стигне до обява със доста ниска цена, нямах никакво желание да шофирам, беше ми 2ро ПТП, в първото бях пасажер но беше по тежко. 1 месец колата не беше чистена, отвън беше тъмно сива, с много пясък кал и какво ли не, вътре горе долу ставаше, дори ароматизатори не и слагах, нещата вървяха на уволнение....

Преди няколко дни реших да погледна нещо под капака, и бутнах един вакум че ми седеше като х.у надръвчен, качвам се, колата реагира по живо от преди, абе не е същата, на другия ден силиконовите вакууми бяха на лице, смених ги, вече наистина беше доста по добре, но днес пак от някъде изпусна, утре ще го търся.

После смених две гумички на клапана за нафтата, пали с малко въртене, има въздух в системата, но почнах от него, тези дни ще сменя целия филтър с такъв без тяло.
Тук още е със старите гумички.

После смених и маркучите за излишната нафта, моите сълзяха а ги бях сменял, нищо, здраве да е..

Някой добър човек реши че му трябва решетка, ами взе си от 2 пасата, жалко че моята беше счупена, и вързана със свинска опашка

Изпрах си филтъра за първи път, падна доста боклук от него, другия път мисля да си купя и спрей за омасляване, за сега ще кара така.

На 8-ми декември със един добър приятел

Пуснах едно запитване за турбина, ей така да видя какво се продава.


Garrett 1749VA, дълго бленуваното по-голямо турбо. Избягвам да се усмихвам като идиот на снимките, но не можех, просто съм щастлив.

Погледнахме го със познат, каза че му се вижда добро с луфт в границите, платих го и си тръгнахме. Как да стои в кашона, в стаята ми, и аз да бездействам?

Взех маркуч за бързата връзка, и към 14 часа я започнах, към 20 часа запалих и покарах, има си разлика във вървежа, но си трябва гориво за да върви.
