

totopz написа:А ти как се реши на дизела? Ако е вярно това, което разправят колегите и наистина разликата в разхода е само 1 литър то тогава и двамата с теб сме се прецакали.
cHaunepucTa написа:
- Всичко, което съм чел за предишното поколение на 1.4 ТСИ ме плаши - вериги, нагари, т.н.
Нагари бяха характерни за атмосферния 1,6FSI който няма много общо, при 1,4тси няма такъв проблем. А междувременно всички са с ремък от края на 2013та.
- 1.4 ТСИ е нов мотор, който още не си е показал зъбките, докато 1.6 тди(дори и с леко сменен софт и вече 110 к.с.) го има от бая време.
1,4TSI 122кс CAXA дебютира в Голф 5 преди 9г. Това е мотора който се използва до края в Голф 6. По-стар е от 1,6ТДИ
- Реалния разход на 1.4 ТСИ не е само с литър отгоре и за това съм 100% сигурен след много четене по форуми и гледане на какви ли не ревюта, да не говорим какво ще се случва като го вкарваш във високи обороти.
Посочил съм статистиката си след 25 000км с 1,4ТСИ и 50 000км с 1,6ТДИ. Реалния СРЕДЕН разход е 1-1,5л. повече. По-голям става само в екстремни ситуации: много къси отсечки в града със задръствания, скорости над 160км/ч.
- Дизела по-лесно ще се продаде и може би за повече пари след някоя друга година :)
Това е точно така.
Пак казвам, не искам да сравнявам дизел и бензин. Просто от тия 2 мотора аз .
Ако избора беше 2.0 тди срещу 2.0 ТСИ - щях да взема бензина.
hooligan_sk написа:Независимо задно окачване се ползва при моторизациите над 120кс. и разбирасе 4motion.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта