Г4 R32 е прекалено колекционерска кола. Реално, тези които ме познават знаят, че и аз доста умувах дали да не сменя Аудито с нещо, снабдено с VR6.
Както казах Голф 4 в тази конфигурация нямаше да посмея да го карам за ежедневна. Това да трепериш да не стане беля, че няма части или ако има цените на оригиналните вече са по-високи от тези през периода на производство.
Гледах и голф 5. Ето от този тип - Примерна обява. Но толкова много пари за кола, само 3-4 години по-нова от А4-ката ми беше безумие.
После обмислях СС 2014-2015 г. с 3.6 VR6. И до ден днешен съм влюбен във визията на тази кола, когато е R Line. Даже бях намерил една на 19 000 км, първи собственик, 2014 г. Така да се каже всички екстри без навигация (беше с цветно радио) и нямаше вентилация на седалките. Цената по спомен беше 24 000€. Нещо подобно към днешна дата СС 3.6
Проблемът на тази конфигурация СС е, че ако човек тръгне да го продава в Бг ще бъде с огромна загуба на стойност. Няма търсене на тази комбинация. СС не успя да се наложи в сегмент "спортни" и с бензинов 300 кс мотор няма да има опашка от желаещи.
Възможността за последваща продажба на модел кола при моя избор тежи много.
Та така се стигна до тази синичка красавица.
