Мнениеот shagy » Съб 02 дек 2023 0:56
Та такаа, за съжаление се разделих с моя дядо, хората са казали, "ръжда и жена тръгнат ли няма спиране" миналото лято имаше леки интервенции относно ръждата но след т.нар. зима (която не беше баш такова ) се появиха нови и нови язвички с ръжда и реших, че няма да се занимавам, (няма да ми е първи или втори приоритет колата) и така преди да стане прекалено късно се разделих с моя така любим Пасатор. И след малко умуване и мислене за работна кола се сдобих с една друга любима, а именно Бора, само, че тоя път не се спрях на нафтата а пак газ бензин и то не който и да е агрегат а баш 1.8 20V, далечната 2013 имах Гоуф 4 с тоя ДВГ и беше фурия, НО бора та за съжаление не е баш това. Има доста външни забележки от, които градушка по тавана, изкривени/ожулени предни и задни калници и леко потънал праг, но поне за сега няма ръжда, а и да отбележа, че е 4х4. Днеска му смених предния нож, че 1/4 от него липсваше, масла филтри сменени, другата седмица отива за ангренаж и т.н. Но тъй като е работна ср чудя дали да не го водя при някой по-знаещ и можеш да ми каже що не е толкова пъргава и ако трябва да се отвори ДВГ и прочие? Иначе когато работи двигателя е много тих и без вибрации, когато работи на газ само се чуват газовите инжектори, а на бензин само леко свистене от ремъка на алтернатора.