VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
На мен за предходен модел двигател и кутия ми казаха, че маховика се сменя комплект със съединителите, което аз не намирам за логично никак. Аз също съм за смяна на маховик, само.
- samo_pechka
- Мнения: 8974
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Извинявам се. Мислех, че става въпрос за РСкК , а то за ДСГ било.
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
... и ако има някакъв проблем с DSG-то, първо сменят мехатроника, а ако не се оправи - цялата кутия... :-)) /информация от официалния представител/
Когато търсихме оригинална резервна част (една от вилиците), се оказа, че сервизната им програма не пръска кутията; дава я като цял елемент за подмяна. Иначе на самата вилица има щампован оригиналния номер.
02Е DQ250
Когато търсихме оригинална резервна част (една от вилиците), се оказа, че сервизната им програма не пръска кутията; дава я като цял елемент за подмяна. Иначе на самата вилица има щампован оригиналния номер.
02Е DQ250
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
След проведени тестове по неволя върху лед и стръмен наклон (а после и по волята ми
), се убедих в предимствата на Offroad mode.
Не знам какво точно прави, освен повече момент към заден мост, но се усеща като бавни.
S на DSG помага доста, но тук нещата са за по-критични случаи.

Не знам какво точно прави, освен повече момент към заден мост, но се усеща като бавни.
S на DSG помага доста, но тук нещата са за по-критични случаи.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Ще споделя малко информация относно DPF, която поне за мен, като нов при дизелите, би била полезна.
При ремап на двигател и DSG, закачихме колата на стенд.
Там се разбра, че колата без ремап вади 175к.с. Диференциалното налягане на DPF-а достигна до 700hPa при максимално натоварване с новия софтуер (което не е добре).
Особено отражение има върху ниските обороти.
С ремапа достига към 205к.с., при търсени около 220к.с. (постигнати на същия мотор на netizen) и не добра графика в ниски.
Колата вече е на 200 000 км, като 180 000км е карана в Германия, основно на извънградско. При мен също се кара доста извънградско, а и се грижа за нея.
Няма никаква индикация за проблем с dpf.
Колата мина пълна диагностика в Порше преди дни и нямаше коментар за DPF.
Реално, ако не беше дино теста, никога нямаше да разбера, че тая гад ми яде 15 коня
Та моя съвет е максимум след 150 000км да започнете с пране на DPF!!! Обгрижване и следене. Тая гад може да донесе доста бели.
Ще линкна темата, която е по този въпрос - viewtopic.php?f=24&t=485203
Там ще пиша и какво съм направил с него. Тепърва ще трупам опит с него, явно. Само знам, че нов идва на 3980.00лв с отстъпка.
Иначе още е рано да коментирам ремапа. Все пак, разликата е осезаема. Специално DSG-то много ме радва. Най-якото е, че вече не включва 1ва при намаляване. Чак при 2км/ч. Смените са много бързи и много по-адекватни.
Повече ще пиша, когато оправя всичко, а специално за DSG ще пиша в тази тема - viewtopic.php?f=104&t=471700
При ремап на двигател и DSG, закачихме колата на стенд.
Там се разбра, че колата без ремап вади 175к.с. Диференциалното налягане на DPF-а достигна до 700hPa при максимално натоварване с новия софтуер (което не е добре).
Особено отражение има върху ниските обороти.
С ремапа достига към 205к.с., при търсени около 220к.с. (постигнати на същия мотор на netizen) и не добра графика в ниски.
Колата вече е на 200 000 км, като 180 000км е карана в Германия, основно на извънградско. При мен също се кара доста извънградско, а и се грижа за нея.
Няма никаква индикация за проблем с dpf.
Колата мина пълна диагностика в Порше преди дни и нямаше коментар за DPF.
Реално, ако не беше дино теста, никога нямаше да разбера, че тая гад ми яде 15 коня

Та моя съвет е максимум след 150 000км да започнете с пране на DPF!!! Обгрижване и следене. Тая гад може да донесе доста бели.
Ще линкна темата, която е по този въпрос - viewtopic.php?f=24&t=485203
Там ще пиша и какво съм направил с него. Тепърва ще трупам опит с него, явно. Само знам, че нов идва на 3980.00лв с отстъпка.
Иначе още е рано да коментирам ремапа. Все пак, разликата е осезаема. Специално DSG-то много ме радва. Най-якото е, че вече не включва 1ва при намаляване. Чак при 2км/ч. Смените са много бързи и много по-адекватни.
Повече ще пиша, когато оправя всичко, а специално за DSG ще пиша в тази тема - viewtopic.php?f=104&t=471700
Последна промяна от group® на Пон 08 мар 2021 11:34, променено общо 3 пъти.
- Sarafov_03
- Мнения: 427
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Моята е на 120 000- значи още 30 000 безгрижни ми предстоят. И аз предимно извънградско карам (Варна- София) и се надявам да нямам ядове с DPF както не съм имал с предишните два автомобила. Но това е полезно инфо, благодаря.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Много се чудех дали да продължавам да споделям информация относно поддръжката и ремонтите на тази кола. Оказва се, че някои хора само това чакат за да злорадстват и сеят подигравки. Това обяснява и защо една част от хората спряха да споделят знания и опит във форумите. И превес взимат коментарите с омраза към всичко. Няма страст към колите и ученето на нови неща за тях.... Масово хейт към политиците, към ближни и далечни, към всичко различно, към новото.
Все пак има и такива, за които информацията е полезна. Щеше ми се да има начин да се отсеят, но за съжаление злобата и дребното мислене са част от нещата.
Ще се постарая да обръщам повече внимание на даващите, отколкото на паразитния хейт!
Темите на Стуци, ДонКихот и много други даващи са заряд, от който имаме все повече нужда. (Споменах тези, защото са най-актуални към днешна дата).
Иначе форумът/форумите са чао!
А поне аз от фейсбук не мога да запълня автомобилните си нужди. Там мога да разбера кой какво е ял, къде е бил и подобни. Но по отношение на страстта към коли е ялов матряла.
Дано се запази този остров ...
.............
На темата:
Малък ми е опита с тази кола още, но като гледам и нета не знае много (вероятно е свързано с 1ва част на мнението ми). За всяка глупост колата се кара при дилър и там се случват някакви магии.
Е аз съм любопитен човек.
Оказва се, че тези 31 отделни модули по колата, с право ги хейтя. Вече съм на втори омазан от тъпотия.
За първия споделих в темата за DPF, където съм ронил кродилски сълзи*.
Накратко:
След разкачане на SCR системата (адблу), се омаза NOx сензора и изкарва грешка. По някакъв начин това е свързано с 'акустичния датчик' за нивото на адблу в резервоара. След наливане на адблу, грешката изчезва. Вероятно протича някаква адаптация в модула.
Самата грешка е Nitrogen Oxide Sensor Nox - P2209
Споделената информация в нета за тази грешка води до смяна на NOx сензор, който струва 1000лв за тази кола.
На едно място само намерих (сори ама не пазя линк), че след адаптация на въпросния акустичен сензор нещата се оправят (аз му викам акустичен, защото слуша как се плицика адблуто в резервоара и така определя нивото му).
Дали са сменени ненужно доста датчици, не знам и не смея да твърдя.
И идваме до втори омазан модул: (за него също ще лея точно кродилски сълзи*
)
Кормилна система и грешки (по-точно Steering assistance )B200FF0 и B200049
Та, паля си печката, загрява колата и тръгвам. Карам 15км и паркирам. Има, няма час се мотам и тръгвам да си ходя. Светва червената лампа с волан и знак !, колата пищи на умряло, а волана се движи на фитнес режим - няма въртене. Отварям и чета B200FF0
Бърз сърч - нещо с angle sensor на волана internal
malfunction.
Викам си, тея педали от Дунев още нещо са насрали (нали се сваля рейката за тъпия дпф).
Кво, кво - хващам да го адаптирам тоя сензор. Минава процедурата и нищо.
Чета, чета, а то нощ вече. Зарязвам колата, такси и преспивам.
Събуждам се с идеята за акумулатор.
На много места, за различни неща срещам инфо, че умиращия акумулатор на ea288 трепе различни модули - медия, багажник с автомат и т.н.
И действително попадам на инфо, че при точно определена смърт на акумулатора, при точно определена клетка Х, целия масраф от модули решава да убие точно рейката. Много харчи и спира тока там.
Купувам аз нов акумулатор и с надежда към колата.
Сменям. Адаптирам (че то не е болт оф, болт он).
И грешката я няма.
Ама ламБата свети и волан още на фитнес режим.
Тогава се появява вече грешка B200049.
Смъртна грешка
Няма триене, няма нищо. Нимож я пипна.
Връх на грешките - Control modul faulty
В повечето случаи завършва със смяна на рейка. Освен при руснаците
Видях с моите познания за софтуер на съвременен третокласник, че е свързано нещо с check sum на кода на модула и развях байрака.
Трябва преинсталиране на софтуера на модула за да се види дали няма и механична повееда в рейката. И дали дуневци не са омазали и там нещо. То дори и да няма - пак не се знае дали дали не е от тях, защото да разкачаш системи на тази кола с включен акумулатор си е хазарт и невежество.
Както и да е.
Вкарахме колата в Dbros. За момента съм впечатлен много!
Утре ще преинсталират софта и ще видим.
Може да се оправи, може и да не се оправи. Нова рейка е към 2-3 хил. лв. Да си знаем
Но накратко - акумулатора може да доведе до бели. 4 години явно си е максимум, както пише в някои теми тук. Затова е хубаво превантивно да се действа с него.
За момента е това. Ще продължавам да разкарвам сагата/сагите поне за сега. Дано има полза за другите.
За себе си знам вече със сигурност, че като необяснимо хейтя нещо, значи има защо
Тези 31 модула в колата ми са 31 бомби със закъснители.
Надявам се да не пиша за всеки от тях
Сега знаете защо съм фен на Тесла
*кродилски сълзи - хубаво е да знаем какво значат думите, когато ги ползваме
1ви резултат в гугъл
https://www.bgjargon.com/word/meaning/% ... 0%B7%D0%B8
Колега, не се радвам, че е станало така и се набих в Дунев.
Но много добре разбрах идеята на коментара ти и какво си мислиш, че означава изразът 'крокодилски сълзи'.
Ако теб те радва фактът, че се нахендрих и ти дава някакво спокойствие в оправдаването на твоята си ситуация, радвам се! Радвам се и, че можеш да се радваш на чужди неволи. Ама най-много се радвам, че не те познавам лично! Ще се радвам и да не ми пишеш в темата!
А аз, заради теб и твоята радост, ще се постарая да не пиша в други...
Все пак има и такива, за които информацията е полезна. Щеше ми се да има начин да се отсеят, но за съжаление злобата и дребното мислене са част от нещата.
Ще се постарая да обръщам повече внимание на даващите, отколкото на паразитния хейт!
Темите на Стуци, ДонКихот и много други даващи са заряд, от който имаме все повече нужда. (Споменах тези, защото са най-актуални към днешна дата).
Иначе форумът/форумите са чао!
А поне аз от фейсбук не мога да запълня автомобилните си нужди. Там мога да разбера кой какво е ял, къде е бил и подобни. Но по отношение на страстта към коли е ялов матряла.
Дано се запази този остров ...
.............
На темата:
Малък ми е опита с тази кола още, но като гледам и нета не знае много (вероятно е свързано с 1ва част на мнението ми). За всяка глупост колата се кара при дилър и там се случват някакви магии.
Е аз съм любопитен човек.
Оказва се, че тези 31 отделни модули по колата, с право ги хейтя. Вече съм на втори омазан от тъпотия.
За първия споделих в темата за DPF, където съм ронил кродилски сълзи*.
Накратко:
След разкачане на SCR системата (адблу), се омаза NOx сензора и изкарва грешка. По някакъв начин това е свързано с 'акустичния датчик' за нивото на адблу в резервоара. След наливане на адблу, грешката изчезва. Вероятно протича някаква адаптация в модула.
Самата грешка е Nitrogen Oxide Sensor Nox - P2209
Споделената информация в нета за тази грешка води до смяна на NOx сензор, който струва 1000лв за тази кола.
На едно място само намерих (сори ама не пазя линк), че след адаптация на въпросния акустичен сензор нещата се оправят (аз му викам акустичен, защото слуша как се плицика адблуто в резервоара и така определя нивото му).
Дали са сменени ненужно доста датчици, не знам и не смея да твърдя.
И идваме до втори омазан модул: (за него също ще лея точно кродилски сълзи*

Кормилна система и грешки (по-точно Steering assistance )B200FF0 и B200049
Та, паля си печката, загрява колата и тръгвам. Карам 15км и паркирам. Има, няма час се мотам и тръгвам да си ходя. Светва червената лампа с волан и знак !, колата пищи на умряло, а волана се движи на фитнес режим - няма въртене. Отварям и чета B200FF0
Бърз сърч - нещо с angle sensor на волана internal
malfunction.
Викам си, тея педали от Дунев още нещо са насрали (нали се сваля рейката за тъпия дпф).
Кво, кво - хващам да го адаптирам тоя сензор. Минава процедурата и нищо.
Чета, чета, а то нощ вече. Зарязвам колата, такси и преспивам.
Събуждам се с идеята за акумулатор.
На много места, за различни неща срещам инфо, че умиращия акумулатор на ea288 трепе различни модули - медия, багажник с автомат и т.н.
И действително попадам на инфо, че при точно определена смърт на акумулатора, при точно определена клетка Х, целия масраф от модули решава да убие точно рейката. Много харчи и спира тока там.
Купувам аз нов акумулатор и с надежда към колата.
Сменям. Адаптирам (че то не е болт оф, болт он).
И грешката я няма.
Ама ламБата свети и волан още на фитнес режим.
Тогава се появява вече грешка B200049.
Смъртна грешка

Няма триене, няма нищо. Нимож я пипна.
Връх на грешките - Control modul faulty
В повечето случаи завършва със смяна на рейка. Освен при руснаците

Видях с моите познания за софтуер на съвременен третокласник, че е свързано нещо с check sum на кода на модула и развях байрака.
Трябва преинсталиране на софтуера на модула за да се види дали няма и механична повееда в рейката. И дали дуневци не са омазали и там нещо. То дори и да няма - пак не се знае дали дали не е от тях, защото да разкачаш системи на тази кола с включен акумулатор си е хазарт и невежество.
Както и да е.
Вкарахме колата в Dbros. За момента съм впечатлен много!
Утре ще преинсталират софта и ще видим.
Може да се оправи, може и да не се оправи. Нова рейка е към 2-3 хил. лв. Да си знаем

Но накратко - акумулатора може да доведе до бели. 4 години явно си е максимум, както пише в някои теми тук. Затова е хубаво превантивно да се действа с него.
За момента е това. Ще продължавам да разкарвам сагата/сагите поне за сега. Дано има полза за другите.
За себе си знам вече със сигурност, че като необяснимо хейтя нещо, значи има защо

Тези 31 модула в колата ми са 31 бомби със закъснители.
Надявам се да не пиша за всеки от тях

Сега знаете защо съм фен на Тесла

*кродилски сълзи - хубаво е да знаем какво значат думите, когато ги ползваме

1ви резултат в гугъл
Когато се преструваш, че ти е мъчно, но всъщност дори се радваш, че (примерно) е станало така.
https://www.bgjargon.com/word/meaning/% ... 0%B7%D0%B8
Колега, не се радвам, че е станало така и се набих в Дунев.
Но много добре разбрах идеята на коментара ти и какво си мислиш, че означава изразът 'крокодилски сълзи'.
Ако теб те радва фактът, че се нахендрих и ти дава някакво спокойствие в оправдаването на твоята си ситуация, радвам се! Радвам се и, че можеш да се радваш на чужди неволи. Ама най-много се радвам, че не те познавам лично! Ще се радвам и да не ми пишеш в темата!
А аз, заради теб и твоята радост, ще се постарая да не пиша в други...

Последна промяна от group® на Вто 12 яну 2021 1:27, променено общо 4 пъти.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Отделно пускам една тема на братята австралийци, на която попаднах докато търся джанти (опитвам да определя идеалния офсет).
Интересна е, защото има малко инфо за лифт и как се набиват 16ки с гуми за австралийски приключения.
Жалко, че е изоставена тема и не се развива много.
Сметнете колко е ялов матряла и там ... Сигурно и там ГЕРБ ги съсипаа
https://www.vwwatercooled.com.au/forums ... 25557.html
Интересна е, защото има малко инфо за лифт и как се набиват 16ки с гуми за австралийски приключения.
Жалко, че е изоставена тема и не се развива много.
Сметнете колко е ялов матряла и там ... Сигурно и там ГЕРБ ги съсипаа

https://www.vwwatercooled.com.au/forums ... 25557.html
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Според мен след префлашване ще се оправят нещата 

- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
group® написа:....
To make the long story short: Не само предницата е взета от Фаетон, ами и модуса коледна елха при падане на акумулатора.
Не хейтя, а констатирам, за да не мислиш, че само на теб ти е (било) гадно.
- Bogdan88
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 17 окт 2020 15:17
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: CUAA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Тази тема продължава да е от най-полезните и интересни четива за хора като мен с подобни автомобили, благодаря за което.
Интересно какво ще се окаже, но акумулаторите определено избиват странно. Преди 2-3 месеца вкарах предишния ми b8 (06.2017, тогава 50000km) за ремонт на детайли по каско в Порше изток. Взимам го след 2 седмици, пали едвам, излезе до изхода и умря. Едвам го върнах до сервиза. На таблото светна EPC, тотална загуба на мощност едвам тръгва, а скоро и спря да пали. Интересното е, че бая го ръчкаха (3-4 часа) докато сменят акумулатора гаранционно и колата се оправи магически.
Интересно какво ще се окаже, но акумулаторите определено избиват странно. Преди 2-3 месеца вкарах предишния ми b8 (06.2017, тогава 50000km) за ремонт на детайли по каско в Порше изток. Взимам го след 2 седмици, пали едвам, излезе до изхода и умря. Едвам го върнах до сервиза. На таблото светна EPC, тотална загуба на мощност едвам тръгва, а скоро и спря да пали. Интересното е, че бая го ръчкаха (3-4 часа) докато сменят акумулатора гаранционно и колата се оправи магически.
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
На мен също темата ми е полезна. Мен силно ме интересуват проблемите на новите коли, защото съм с такава, а като цяло официалните дилъри в БГ нямат добра репутация. На предния ми Голф, пак нов, при смяна на челно стъкло след удър от камъче ми го върнаха с развален модул за дългите светлини и грешно монтирано челно стъкло... Та е много важно човек сам да си прави рисърч и се радвам, че го правиш и споделяш.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.


netizen написа:Според мен след префлашване ще се оправят нещата
За съжаление няма да минем с флаш.
Сега я свалят рейката.
С отстъпка цената е 2777лв
Ако одобрят замяна със стара - 2050лв.
Номер 5Q1423062K
п.с. чисто от любопитство звъннах да проверя втора ръка как вървят и искат 1200лв. Което е абсурдно упражнение, ако може да се ползва отстъпка. Без отстъпка е някъде към 3000лв със замяна.
п.с. май забравих да спомена, че гаранцията ми изтече преди 200км

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
А каква може да е причината за дефекта й ? Знам , че и при В7 има изненади с рейката и цените са солени. Много ти се насъбра... айде да е последното това и вече само да се возиш.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
А нещо такова не влиза ли в периметъра на търсене?
https://www.ebay.de/itm/Original-VW-Aud ... 4942870483
https://www.ebay.de/itm/Original-VW-Aud ... 4942870483
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта