Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Доколкото знам си бензин? Аз говоря за дизели и по-конкретно прекъсване на регенерация.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
И при мен перките при прекъсната регенерация въртят по-дълго отколкото въртяха при 7цата.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Ясно, значи си е така. Да те питам нещо, твоя модул за старт стопа като е изгасен на изключена система , след това като запалиш нали се изключва след няколко секунди, след това ако решиш да активираш системата какво се случва? При мен натискам , системата се активира , двигателя гасне и след 2 секунди системата отново се деактивира и двигателя пали :)
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Карайте си колите, и не се вторачвайте толкова.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Моят помни последната позиция. Както го оставиш при загасване, така стои и след палене.
Ако натисна бутона (лампата изгасне), старт-стопа си работи нормално, докато не го деактивирам през бутона.
Както го описваш по-скоро на дефектен модул ми бие, отколкото настройка.
Ако натисна бутона (лампата изгасне), старт-стопа си работи нормално, докато не го деактивирам през бутона.
Както го описваш по-скоро на дефектен модул ми бие, отколкото настройка.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Оказа се, че трябва да го задържа малко и си се активира , явно много бързо съм го натиснал.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Дойде реда на ангренажа, на 192хил, ремъците изглеждаха в добро здраве, ролките също, но за да ми е мирна главата реших да го направя.
Семеринга на вала беше омаслен, но не беше някакъв фатален теч, заложих на ОЕ части, в момента се прави обезвъздушаване като процедурата през одис е около 2 часа пише майстора ми. Свалихме и цедката на маслената помпа да я измия, имаше 2-3 власинки от ремък и/или силикон от картера. Но всичко изглежда в добро състояние без отлагания и нагари.
Счупи се едното ушенце на бързата връзка на дюзата на уреята, снимал съм я, ако някой е сменял тръбичката заради теч ще съм благодарен да ми я продаде, че цяла тръбичка за една скобичка не ми се купува.
![Изображение](https://i.imgur.com/lS8ed1Il.jpg)
![Изображение](https://i.imgur.com/BCWxgEtl.jpg)
![Изображение](https://i.imgur.com/zoJiliWl.jpg)
![Изображение](https://i.imgur.com/SuvKDb6l.jpg)
![Изображение](https://i.imgur.com/enlrFd1l.jpg)
![Изображение](https://i.imgur.com/GNQuBw6l.jpg)
![Изображение](https://i.imgur.com/kAEI3ORl.jpg)
Семеринга на вала беше омаслен, но не беше някакъв фатален теч, заложих на ОЕ части, в момента се прави обезвъздушаване като процедурата през одис е около 2 часа пише майстора ми. Свалихме и цедката на маслената помпа да я измия, имаше 2-3 власинки от ремък и/или силикон от картера. Но всичко изглежда в добро състояние без отлагания и нагари.
Счупи се едното ушенце на бързата връзка на дюзата на уреята, снимал съм я, ако някой е сменял тръбичката заради теч ще съм благодарен да ми я продаде, че цяла тръбичка за една скобичка не ми се купува.
![Изображение](https://i.imgur.com/lS8ed1Il.jpg)
![Изображение](https://i.imgur.com/BCWxgEtl.jpg)
![Изображение](https://i.imgur.com/zoJiliWl.jpg)
![Изображение](https://i.imgur.com/SuvKDb6l.jpg)
![Изображение](https://i.imgur.com/enlrFd1l.jpg)
![Изображение](https://i.imgur.com/GNQuBw6l.jpg)
![Изображение](https://i.imgur.com/kAEI3ORl.jpg)
Последна промяна от DoH_KuXoT на Съб 13 яну 2024 16:42, променено общо 1 път.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Какво беше състоянието на прословутия ремък на маслената помпа?
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
В перфектно здраве беше, ще ги снимам през седмицата, в маслото и по цедката нямаше власинки от самия ремък. Имаше 2-3 малки боклучета, но те могат да дойдат от всякъде...
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
И това на 192 000, много добра новина, щото моя ангренажен комплект го смених доста рано превантивно (дочувах вече чуруликането на студено) и не пипнах въпросния ремък, който Будителя в автомобилния бранш препоръчва задължително да не пропуснем... ![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
На предния Пасат В7 не го смених и все имах чувството, че не съм направил нещата като хората... Тук реших да го направя и да не го мисля и него. Пък и семеринга беше oмаслен и щеше да е грехота да го пропусна.
Но този ремък , както и ангренажния трудно се определят по външни белези. Скъсания ангренаж на октавията , за която писах малко по - назад в темата също изглежда перфектно само дето е скъсан ...
Но този ремък , както и ангренажния трудно се определят по външни белези. Скъсания ангренаж на октавията , за която писах малко по - назад в темата също изглежда перфектно само дето е скъсан ...
Последна промяна от DoH_KuXoT на Съб 27 май 2023 14:12, променено общо 1 път.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9891
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Точно семеринга, си мисля, трябва да е водещ за смяната на този ремък. Ако не е тръгнал, не виждам смисъл и обратното.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Аз даже не знаех, че b7 имат ремък на маслена помпа, моят беше минал тази процедура (смяна ангренаж заради протекла водна помпа) в гаранция на 160 000 и изобщо този въпрос тогава беше решен. Добре си направил, да не го мислиш.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта