:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Jett-li Историята завърши. ПРОДАДЕНА

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Jett-li Историята продължава 256mm +Girling54

Мнениеот iliankocov » Сря 05 сеп 2012 16:40


Div Selqnin написа:Айде да се обърка към вас с няколко въпроса
Първия откъде да купя нова никелирана емблема за маската

Втория да я направя ли с една чистачка и какво рамо да използвам че да е по красиво

Третия качих я на стенд за спирачки предните са бомба задния спирачки обаче почти нямам.. някой ми каза че могло да бъде заради това че нямам жила за ръчната и накладките били прибрани заради тва ама според мен са глупости мисля да отворя тия барабани да видя ккво става въптре да сложа на задна дясна новото цилиндърче ама не ми иска да хвърлям пари по барабаните мисля скоро да мина на дискове и отзад....


Аа да и не на последно място тия накладки са по малки от предишните и пак ми се струва че търкат в ръба на диска .....

по първия - мисля, че тук, във Враца, в един магазин имаше и беше по 5лв
по втория нямам мнение :mrgreen:
по третия - има едно петленце, което като се поизносят накладките доколкото знам отива по - надолу и така разширява челюстите. Ако ги нямаш тях няма да имаш ръчна... поне при мен така беше :)




Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: Jett-li Историята продължава 256mm +Girling54

Мнениеот Div Selqnin » Сря 05 сеп 2012 18:24


за ръчната ясно аз нямам и жила ма той ми обяснява че кат ги няма жилата и не държало накладките близко до барабана ми били мн прирбрани а за мен това е глупост защото цилиндърчето нали това му е работата да разтваря челюстите? Или аз съм в грешка?


Потребителски аватар
AFN_power
Мнения: 121
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 23:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Jett-li Историята продължава 256mm +Girling54

Мнениеот AFN_power » Сря 05 сеп 2012 21:12


Видях джетичката на узана, мнооооого яка колца.Двуврата класика.Само 1 забележка имам към теб, моля те вземи 1 шкурка ошкури кита и го пръсни поне с филер.Други забелжки нямам колата си е Класика.За напред ти пожелавам да я поддържаш както трябва. :headbang


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: Jett-li Историята продължава 256mm +Girling54

Мнениеот Div Selqnin » Сря 05 сеп 2012 21:17


Мерси много колега!

За кита не си първия който ми натяква един Малчуган русенски (Mалчо изобщо не си ти :D) ама все не остава време утре пак ми се налага да пътувам та засега го оставям за събота да го шкурна ио да ръсна със шприц кит или нещп подобно :beer :beer :beer


Едит 1 значи все пак някой е забелязал колата на Узана :banana :banana :beer :beer


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Jett-li Историята продължава 256mm +Girling54

Мнениеот iliankocov » Сря 05 сеп 2012 21:44


Div Selqnin написа:за ръчната ясно аз нямам и жила ма той ми обяснява че кат ги няма жилата и не държало накладките близко до барабана ми били мн прирбрани а за мен това е глупост защото цилиндърчето нали това му е работата да разтваря челюстите? Или аз съм в грешка?

Ами не мога да ти кажа каква е системата точно, но аз преди години на моя голф като реших да му сменя накладките, всичко беше на тор вътре и като махнах барабана всичко ми падна в краката... От там ремонтен комплект и наредих всичко без това "петленце" за което ти казвам. От тогава голфчето няма ръчна и колелото държи по - слабо... Ба ли му майката ква е системата :drinking:


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: Jett-li Историята продължава 256mm +Girling54

Мнениеот Div Selqnin » Пон 10 сеп 2012 15:44


Днес разглобих единия барабан еми какво да ви кажа то кой знае от колко време няма жила .. всичко е ново вътре mhihi mhihi mhihi

Гледахме с един приятел гледахме чудехме се и накрая решихме че наитина не работи както трябва защото няма жила смисъл натиксаш педала накладките се разтварят и едно чопче пада надолу като блокира един вид смисъл накладките не стържат постоянно ама не се отдалечават много и цилиндърчетата се връщат колкото да не натиксат накладките

Общо взето накратко без жила за ръчната пак работят спирачките обаче трябва да скча на тях няколко пъти че да почне да спира и отзад :beer :beer


И тъй като след Узана сме фалирали :kissy: сега си търся жила някой ако рече да ми подари няма да го върна че даже и предлагам бартер за нещо от темата дет съм пуснал за продаване на чаркалаци mhihi :beer :beer :beer


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: Jett-li Историята продължава 256mm +Girling54

Мнениеот batko_miro » Пон 10 сеп 2012 15:48


Помисли дали да не изчакаш финансов възход и да минеш на дискове отзад :idea:


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: Jett-li Историята продължава 256mm +Girling54

Мнениеот Div Selqnin » Пон 10 сеп 2012 16:18


Дисковете от зад ще са първото нещо което ще направя :да: просто колата трябва да мине преглед в КАТ за да мина на ВР номера :beer :beer


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: Jett-li Историята продължава 256mm +Girling54

Мнениеот Div Selqnin » Вто 11 сеп 2012 17:11


Специални благодарности на Gigabyte че ми осигури нова резерна гуменка :kissy: :beer :beer

Днес големи приключения с тия жила за ръчната :beat_butt2 накрая стана ясно ЧЕ JETTA COUPE E 150СМ ЖИЛО което се монтирва на някакви специални голфове произвеждани само 1990-1991 (гледаме по дебелите каталози) С незнам какви мъки да кажа откъде изкопахме жило за ръчната ама намерихме и на едното колело вече жилото е факт :Mr Green Fun в четвъртък идва и другото жило (е**си извънземната история) слагам натягам ръчната и отивам пак на валците да видим спираме ли отзад и ако не спираме не остана друго освен нови цилиндърчета ама ще трябва да сменявам и другите две тръби :screwy :screwy :screwy

ПП Никога повече кола от германия....


Потребителски аватар
adr3nalinchy
Мнения: 342
Регистриран на: Съб 26 мар 2011 10:52
Автомобил: Volkswagen Golf MK4
Двигател: AGU
Местоположение: Tърговище

Re: Jett-li Историята продължава 256mm +Girling54

Мнениеот adr3nalinchy » Сря 12 сеп 2012 16:15


Никога повече кола от германия


Е недей така, все пак това е форум за германски коли п.т VW и сме притежатели на германските коли. :roll:


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: Jett-li Историята продължава 256mm +Girling54

Мнениеот Div Selqnin » Сря 12 сеп 2012 16:31


Ъ имах предвид кола от Германия, а не немска кола ;)


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Jett-li Историята продължава 256mm +Girling54

Мнениеот iliankocov » Пет 14 сеп 2012 19:43


Що бе от кво не си доволен?


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: Jett-li Историята продължава 256mm +Girling54

Мнениеот Div Selqnin » Пет 14 сеп 2012 20:41


Ми има някои работи дето са ръждясали повечето отколкото трябва за 20 годишна кола някакси не си представям как 5 от възможни 4 тръби за спирачките са толкова ръждиви че трябва да се подменят с нови такива и някви такива неща радвам се че купето е добре засега ама има някви такива работи дето много ме очудват напоследък всичко става един вид със сила трудно мъчно
Сменявах на дядо ми на аудито (80 б3) тампоните на макферсона еми там нямаше такива работи няма ръжда по болтове всичко върви се едно преди 1 година е сглобено
Как ще да е това са бели кахъри
С две нови жила съм не съм ходил да мериме задницата спира ли не спира ли ама съм настроен позитивно засега .


И засега "проекта" се замразява дълбоко. На първи кат взема месечните почвам да се занимавам с документациите, че я карам с пълномощно, а искам да видя ВР табели на нея


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Jett-li Историята продължава 256mm +Girling54

Мнениеот snuupy93 » Нед 16 сеп 2012 10:29


Div Selqnin написа:ПП Никога повече кола от германия....

Те и много хора казват, никога повече кола от Италия ама.... Много е важно как е гледана колата. Нашето Polo го взехме от Италия и баща ми караше с акумулатора, който беше вътре 2 години... 2 години не пипна нищо по нея, изобщо перфектна кола... Много е важно как ще случиш, все пак са стари коли, важно е как са гледани. Както можеш да се прецакаш от Германия, така и от Италия или Таджикистан...


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: Jett-li Историята продължава 256mm +Girling54

Мнениеот Div Selqnin » Нед 16 сеп 2012 11:26


то не е само до гледането то си до климата как ще да е това са си мои виждания и не задължавам никой да ми обръща внимание :Mr Green Fun



ПП по горе съм написал че скоро по колата нищо няма да се пипа ама май скоро ще има изненади mhihi



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта