Golf mk2 project - "Black"
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Golf mk2 project - "Black"
Колега работиш много спретнато подредено и доста майстори ако те видят ще потънат в дън земя ! Всичко с чертежи и т.н направо много ти завиждам едно огромно ЕВАЛА от мене имаш колега .. :) Голфа си е паднал на "пъпа" с такъв собственик ;)
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Благодаря колега, но колата не е нещо чак кой знае колко особено. И все пак подобни коментари ме ентусиазират още повече и ме карат да работя с още по-голям мерак. Това е един от доста бавно развиващите се проекти поради куп причини, но се надявам някои от нещата, които правя да са полезни като информация и на други хора от форума 
И да не е без хич пускам една снимчица от "старите ленти"


И да не е без хич пускам една снимчица от "старите ленти"

-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Предната броня няма ли някви щипки от долу да не седи така отворена?
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Това е снимка от преди 4 години... Най-първата ми работа като взех колата беше да откача бронята и да я наместя във водачите. Пуснах снимката ей така да не е празен коментар
На 5-та страница можеш да срещнеш по-актуална снимка на бронята и то в НЕ-наместен, а просто леко прикрепен вариант да видиш колко се прибира до калника в долната си част, но по принцип предната броня с тези вежди не може да се прибере толкова и да прилича на задната!

Последна промяна от Rumbata_1 на Нед 23 мар 2014 9:44, променено общо 2 пъти.
- 10 Cent
- Мнения: 116
- Регистриран на: Съб 30 мар 2013 16:51
- Автомобил: Polo 9N 1.4 TDI
- Двигател: AMF 75hp
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf mk2 project - "Black"
Евала колега. С много мерак се грижиш за голфчето и затова ти пожелавам никога да не те предава :)
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Малко "арт"
Няма само чаркове да снимаме я...

Колеги, покрай замяната на барабаните с дискове реших да си сменя и спирачните тръбички, че бяха в плашещо състояние, а и имах една спукана... Отделно нямаше как да сваля барабаните без да отрежа тръбичките около щуцерите. Всичко беше спекло с годините и гайките, дори и със ключета за спирачки се замазаха, а и така или иначе бях решил да ги разкарам. Та големият ми въпрос е къде мога да намеря метални тръбички, че съм в леко задънена улица - обиколих половината град и ми дават само медни или ме пращат по автоморгите (да бе да, как пък не - 25 годишни тръбички да слагам, дето може да са по-зле и от моите...). Медните тръбички са ми като най-краен вариант, защото медта с времето се разширява и е възможно и да се счупи/спука някъде. Поне лично съм доста скептично настроен
Иначе вчера свалих тръбичките до задният мост, средното и крайното гърне и едната термо кора над средното гърне, за да се отвори достъп и до тръбичката за дясното колело, която беше спукана. Вече и накрайникът на гърнето е монтиран, както и доста други неща, но само тези спирачни тръбички и маркучи ме спират, отделно някой идиот е "заобиколил" кантара на задният мост директно със спирачни маркучи от тръбичка към тръбичка и с годините кантара е заминал на кино от корозия.
Та, въпросът ми е къде във Варна могат да се намерят метални тръбички или дали някой знае от морга - да речем от някой по-нов автомобил дали има някаква заменяемост на частите, че много не обичам преправени истории 


Колеги, покрай замяната на барабаните с дискове реших да си сменя и спирачните тръбички, че бяха в плашещо състояние, а и имах една спукана... Отделно нямаше как да сваля барабаните без да отрежа тръбичките около щуцерите. Всичко беше спекло с годините и гайките, дори и със ключета за спирачки се замазаха, а и така или иначе бях решил да ги разкарам. Та големият ми въпрос е къде мога да намеря метални тръбички, че съм в леко задънена улица - обиколих половината град и ми дават само медни или ме пращат по автоморгите (да бе да, как пък не - 25 годишни тръбички да слагам, дето може да са по-зле и от моите...). Медните тръбички са ми като най-краен вариант, защото медта с времето се разширява и е възможно и да се счупи/спука някъде. Поне лично съм доста скептично настроен



- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Здрасти колега, преди години можеше да се намери по магазините за руски авто части, имаше ги на метър прави и на кангал. Другото което може да се провери е, но не съм сигурен, тръбичките за метанови инсталации на коли. Мисля че те ползваха различни от медните, но не си спомниям алуминии или желязни.
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Това, което намирам по малките магазинчета, а и по магазините за руски автомобили са само медни тръбички и като им кажа че търся метални и ме гледат както аз гледам чук без дръжка - ТЪПО...
Ще поразпитам още насам-натам, така или иначе не бързам колата. Пуснал съм запитване и в тази фирма - http://www.pape-bg.com/products.php?cname=%D2%F0%FA%E1%E0+%F1%EF%E8%F0%E0%F7%ED%E0&cid=12 , както се вижда от линк-а предлагат различни тръбички за спирачки. Надявам се скоро да отговорят. Хем ще видим и разликата между трите, най-горните, тръбички и евентуално на линеен метър колко излизат. То както ги виждам около 10-тина метра ще заминат, че ако не и повече - две тръби до задният мост, две тръбички до ляво и дясно предно колело и още 2 тръбички отзад на моста... Маркучите хич не ги слагам, а сигурно ще се наложи да купувам и нов или втора употреба кантар.. Още ме е яд от гледката, на която вчера се натъкнах като свалях тръбичките до моста...
Дори и на части да взема тръбичките и щуцерите има от къде да намеря машинка и да си направя лещите... Междувременно издирвам някой колега, за предпочитане от Варна, който да продава спирачна помпа 22мм, както и следните щипки за задният мост:


Ще поразпитам още насам-натам, така или иначе не бързам колата. Пуснал съм запитване и в тази фирма - http://www.pape-bg.com/products.php?cname=%D2%F0%FA%E1%E0+%F1%EF%E8%F0%E0%F7%ED%E0&cid=12 , както се вижда от линк-а предлагат различни тръбички за спирачки. Надявам се скоро да отговорят. Хем ще видим и разликата между трите, най-горните, тръбички и евентуално на линеен метър колко излизат. То както ги виждам около 10-тина метра ще заминат, че ако не и повече - две тръби до задният мост, две тръбички до ляво и дясно предно колело и още 2 тръбички отзад на моста... Маркучите хич не ги слагам, а сигурно ще се наложи да купувам и нов или втора употреба кантар.. Още ме е яд от гледката, на която вчера се натъкнах като свалях тръбичките до моста...

- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Golf mk2 project - "Black"
Имам от Б3-та спирачни тръбички ако ги искаш "подарък".Имам и серво със спирачна помпа,но не помня дали е 22мм,утре ще погледна и него "подарък".Ако ги искаш естествено. 

- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Днес е добър ден за "Българската демокрация", както е лафа:




12м метална тръбичка с полиамидно покритие и 16 гайки с външна резба 10x1.0 за смешни пари, спрямо медни такива тръбички... До петък ще е хубаво ако намеря и конусна дъска за правене на тръбички и през уикенда да ги мятам, че много утече пак работата
Междувременно все още се търси спирачна помпа 22-милиметрова и евентуално ако някой има запазен кантар, ако не ще търся нов сигурно, а може на първо време и пак така както си беше само с маркучи...
И една High - teck преса за пружинките на апаратите

Само срещу 14 лева и 40 стотинки ама от старите...

Тук пък стругар ми направи ограничителните пръстени/втулки за палците на спирачните апарати, които също държат и пружинката... Такава част отделно от апарата не се продава или поне аз не намерих из магазините за авточасти:

Тука го играя "тръбогип"


Изцяло в творчески безпорядък както винаги..
А на тези снимки, макар и с лошо, телефонно, качество може да се види готовият комплект тръбички, с които съм подменил всичко от спирачната помпа до задните колелета, като на предницата по-натам ще се прави ъпгрейд с по-големи спирачки (280мм) и тогава ще сменя тръбите и отпред. Ако на някой му е интересно мога да направя 2-3 снимки покрай развалцовката на тръбите, но в нета има доста снимки, а и клипчета, от които се добива добра представа за начина на работа с тази т.нар. "конусна дъска".


Една снимчица и на кантара, който взех от колегата ogi.73 и съм много доволен като цяло. Ако търсите втора ръка такъв кантар може да вземете от пасат или от друг голф, като отворите за спирачните тръби трябва да са 4 на брой. Поне при голфа до задният мост стигат 2 тръби от спирачната помпа.

Ето и една схемичка, как точно трябва да бъдат свързани тръбичките и как се монтира кантара на задният мост:

Нови жила и маркучи "и те тава е"

Както споменах по-горе ще има ъпгрейд на 280мм и отпред скоро време, благодарение на колегата dessident



Диагнозата е ясна - колата ще спира, но по-натам. Първо ще ги рециклирам както направих и със спирачните апарати отзад




12м метална тръбичка с полиамидно покритие и 16 гайки с външна резба 10x1.0 за смешни пари, спрямо медни такива тръбички... До петък ще е хубаво ако намеря и конусна дъска за правене на тръбички и през уикенда да ги мятам, че много утече пак работата

И една High - teck преса за пружинките на апаратите


Само срещу 14 лева и 40 стотинки ама от старите...

Тук пък стругар ми направи ограничителните пръстени/втулки за палците на спирачните апарати, които също държат и пружинката... Такава част отделно от апарата не се продава или поне аз не намерих из магазините за авточасти:

Тука го играя "тръбогип"



Изцяло в творчески безпорядък както винаги..
А на тези снимки, макар и с лошо, телефонно, качество може да се види готовият комплект тръбички, с които съм подменил всичко от спирачната помпа до задните колелета, като на предницата по-натам ще се прави ъпгрейд с по-големи спирачки (280мм) и тогава ще сменя тръбите и отпред. Ако на някой му е интересно мога да направя 2-3 снимки покрай развалцовката на тръбите, но в нета има доста снимки, а и клипчета, от които се добива добра представа за начина на работа с тази т.нар. "конусна дъска".


Една снимчица и на кантара, който взех от колегата ogi.73 и съм много доволен като цяло. Ако търсите втора ръка такъв кантар може да вземете от пасат или от друг голф, като отворите за спирачните тръби трябва да са 4 на брой. Поне при голфа до задният мост стигат 2 тръби от спирачната помпа.

Ето и една схемичка, как точно трябва да бъдат свързани тръбичките и как се монтира кантара на задният мост:

Нови жила и маркучи "и те тава е"

Както споменах по-горе ще има ъпгрейд на 280мм и отпред скоро време, благодарение на колегата dessident



Диагнозата е ясна - колата ще спира, но по-натам. Първо ще ги рециклирам както направих и със спирачните апарати отзад

Последна промяна от Rumbata_1 на Пет 15 авг 2014 10:29, променено общо 5 пъти.
- zzzzzzz
- Мнения: 1031
- Регистриран на: Чет 24 юли 2008 13:31
- Автомобил: Golf Mk3
- Двигател: ADD
- Местоположение: Димитровград
Re: Golf mk2 project - "Black"
Колега, не знам как са ти спирачките сега без кантар, но горещо те съветвам да не го пренебрегваш 

- PeshoVW
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 12:26
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: EZ
- Местоположение: Карнобат/Бургас/Варна
- Контакти:
Re: Golf mk2 project - "Black"
Какво става колега, защо така искаш да заключиш темата. Мисля на всички ни е интересна работата по-колата и начина по-който я свършваш. 

- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Имаше "малък" застой по темата, но не и по колата
Малко car care
Започвам с измиването на двигателния отсек с обезмаслителя, който бях показал по-рано:

Държа да отбележа, че този препарат се оказа доста агресивен и е хубаво да избягвате да пръскате с него по незащитени алуминиеви детайли. Не съм забелязал да има проблем с уплътненията. Желателно е да се разреди с вода поне 1:1. Аз лично пръсках с пулверизатор, но ако Ви остане препарат в пулверизатора по-добре го върнете в оригиналната опаковка, защото разяжда пластмасата и после може да направи големи мизерии в зависимост от това къде е оставен. А като работите с водоструйката имайте едно на ум и не пръскайте продължително време над нивото на свещите, защото може да влезе вода и после да имате проблем с паленето. Крайният резултат не е върха на сладоледа, но сега е малко по-приятно за окото като се отвори капака.
Продължавам с една пастичка за връщане на блясъка по бордовете:

Някакви дреболии за под седалката...


На скоро обухме голфи и с нови патъци - Bridgestone Potenza RE002 195/50/15. За сега още не мога да дам кой знае какви впечатления за самата гума, защото са на има-няма 300 километра. Возията стана малко по-мека. Хубавото е, че имат протектор за борда на джантите, което на скоро ги спаси от едно по-близко паркиране до бордюр.


Сдобих се и с едно Thule за тавана, както се вижда от снимките. Универсално, но става за голфа. По-натам ще търся оригинално със заключващ механизъм, но на първо време това е добре.
Сега да пусна и някоя друга снимчица на колата, да не каже някой, че само се ремонтира и не се кара..












Малко car care

Започвам с измиването на двигателния отсек с обезмаслителя, който бях показал по-рано:

Държа да отбележа, че този препарат се оказа доста агресивен и е хубаво да избягвате да пръскате с него по незащитени алуминиеви детайли. Не съм забелязал да има проблем с уплътненията. Желателно е да се разреди с вода поне 1:1. Аз лично пръсках с пулверизатор, но ако Ви остане препарат в пулверизатора по-добре го върнете в оригиналната опаковка, защото разяжда пластмасата и после може да направи големи мизерии в зависимост от това къде е оставен. А като работите с водоструйката имайте едно на ум и не пръскайте продължително време над нивото на свещите, защото може да влезе вода и после да имате проблем с паленето. Крайният резултат не е върха на сладоледа, но сега е малко по-приятно за окото като се отвори капака.
Продължавам с една пастичка за връщане на блясъка по бордовете:


Някакви дреболии за под седалката...



На скоро обухме голфи и с нови патъци - Bridgestone Potenza RE002 195/50/15. За сега още не мога да дам кой знае какви впечатления за самата гума, защото са на има-няма 300 километра. Возията стана малко по-мека. Хубавото е, че имат протектор за борда на джантите, което на скоро ги спаси от едно по-близко паркиране до бордюр.


Сдобих се и с едно Thule за тавана, както се вижда от снимките. Универсално, но става за голфа. По-натам ще търся оригинално със заключващ механизъм, но на първо време това е добре.
Сега да пусна и някоя друга снимчица на колата, да не каже някой, че само се ремонтира и не се кара..












- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Golf mk2 project - "Black"
Супер е голфа,перфектен е отвсякъде.
Румба,нещо за окачване мислил ли си?
Румба,нещо за окачване мислил ли си?
- dr.atom
- Мнения: 0
- Регистриран на: Съб 27 апр 2013 0:47
- Автомобил: Golf MK2 GTI
- Двигател: KR 1990
- Местоположение: Carlisle
Re: Golf mk2 project - "Black"
Сега виждам темата и нямам думи.Много професионална работа с внимание към всеки деайл!Поздравления за страхотната кола,на пръсти се броят такива!
Поздрави
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ssssl и 28 госта