Един Пасат 5 Highline RH AK

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1946
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Един Пасат 5 Highline

Мнениеот Traytor » Вто 04 авг 2015 12:35


Може би си прав, мога да съм сигурен само ако измеря, но хич не ми се сваля фланеца.




Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Един Пасат 5 Highline

Мнениеот Apokaliptiko » Вто 04 авг 2015 14:07


Ами най-елементарно е да си направиш броения колко врътки правиш при натягане на колелото. Грубо- едно завъртане е една резба.

Аз примерно имам няколко вида фланци 15, 22 и 8 мм фланци. На 8 мм фланци съм си с оригиналните болтове. На 15 мм съм с една дължина болтове, и на 22 мм. съм с друга дължина.


Потребителски аватар
vanmukan
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 28 апр 2011 18:25
Автомобил: VW Passat 5
Двигател: AFN 1998
Местоположение: stara zagora

Re: Един Пасат 5 Highline

Мнениеот vanmukan » Вто 18 авг 2015 6:46


Монтирах най-накрая джантите, няма по готино чувство от това да видиш колата си с новите джанти. На мен ми харесва много и с тези 17-ки за разлика от предните изобщо не усещам че съм със 17ки.
Изображение
Изображение
Изображение
Бях скептичен към гумите 235/45, но ми хареса много возията с тях.

Последна промяна от vanmukan на Нед 23 авг 2015 15:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vanmukan
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 28 апр 2011 18:25
Автомобил: VW Passat 5
Двигател: AFN 1998
Местоположение: stara zagora

Re: Един Пасат 5 Highline RH AK

Мнениеот vanmukan » Нед 23 авг 2015 9:40


Малко на монолог го избихме, междувременно сменхме една протекла гарнитура на картера и установихме теч от турбото, ами да ми е честито!!!


Svetlix
Мнения: 1204
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Re: Един Пасат 5 Highline RH AK

Мнениеот Svetlix » Нед 23 авг 2015 10:24


Следя темата с интерес! Просто гледам да не цапам :)

Колкото до турбото - дано е нещо дребно. Ако не - Apokaliptiko май продаваше турбина и то на добра цена. 3ти вариант е да се огледаш за по-голяма турбинка или хибридче и после чип ... :)

ПС: Съветче от мен - не поствай снимки от фейса, че бързо се губят линковете.


Потребителски аватар
vanmukan
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 28 апр 2011 18:25
Автомобил: VW Passat 5
Двигател: AFN 1998
Местоположение: stara zagora

Re: Един Пасат 5 Highline RH AK

Мнениеот vanmukan » Нед 23 авг 2015 11:07


Почна ли с по голяма турбина, няма да спра, ще има дюзички, чипче, челен кулер и ред още неща. Може да се задоволя само с един чип след ремонта на турбината. Иначе ако някой има опит само с по голяма турбина или хибрид или каквото и да е да казва, така или иначе ще се дават пари. Аз знам за турбина от 131к.с., но какъв ще е ефекта незнам само с турбина.


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Един Пасат 5 Highline RH AK

Мнениеот Apokaliptiko » Нед 23 авг 2015 15:24


Стоковото турбо го продадох. Цената бе изключителна, даже и коментар направих на момчетата, не ми бе цел да забогатявам и никога не ми е било. Турбото оригиналното на 110 к.с. АФН е VNT15. Аз взех Gt1749VA от 131 к.с. проблема там, е че се сменя маркуча, който излиза от студения охлюв. Оригиналният не пасва понеже връзката вече е бърза. После последва отново Ремап и по-голям Мап сензор, и колата си върви. Турбото от 131 к.с. пасва директно без никакви преправяния. Ако ще търсиш такова турбо търсиш от Пасат Б5.5, или Ауди А4, А6 131 к.с. или Шкода Супърб 131 к.с. И моята кола и на Ярек колата ги караме на 1,5 бар налягане, и на мен ми е достатъчно.

И наистина с тия снимки от Facebook не знам вече, отказал съм се да следя толкова теми само зареди това. Ама, който както си реши.

За тая информация, глобата е две кебапчета и една бира на, който и да е Vw събор.


Потребителски аватар
vanmukan
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 28 апр 2011 18:25
Автомобил: VW Passat 5
Двигател: AFN 1998
Местоположение: stara zagora

Re: Един Пасат 5 Highline RH AK

Мнениеот vanmukan » Нед 23 авг 2015 15:35


Това за кой по-напред две кебапчета и една бира. Ще пробвам този ъпгрейд сигурно звучи ми добре и не много скъпо, а ефекта как е като цяло.
Махам снимките от фейсбук обшещавам.


Потребителски аватар
vanmukan
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 28 апр 2011 18:25
Автомобил: VW Passat 5
Двигател: AFN 1998
Местоположение: stara zagora

Re: Един Пасат 5 Highline RH AK

Мнениеот vanmukan » Нед 23 авг 2015 15:41


Смених ги, вече не са от фейсбук, ама какъв им е проблема да знам.


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Един Пасат 5 Highline RH AK

Мнениеот Apokaliptiko » Нед 23 авг 2015 15:50


Някой от колегите нямат Facebook и виждането на снимките е НЕВЪЗМОЖЕН.


Потребителски аватар
vanmukan
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 28 апр 2011 18:25
Автомобил: VW Passat 5
Двигател: AFN 1998
Местоположение: stara zagora

Re: Един Пасат 5 Highline RH AK

Мнениеот vanmukan » Нед 23 авг 2015 15:55


Не го знаех това, за пръв път публикувах такива и май няма да завторя. Иначе ти благодаря за инфото относно турбината и интервенцията по смяната. Ако имам въпроси ще те питам направо на лично.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1946
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Един Пасат 5 Highline RH AK

Мнениеот Traytor » Нед 23 авг 2015 18:58


Колега с какви гуми си?


Svetlix
Мнения: 1204
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Re: Един Пасат 5 Highline RH AK

Мнениеот Svetlix » Нед 23 авг 2015 18:59


Apokaliptiko написа: Турбото оригиналното на 110 к.с. АФН е VNT15. Аз взех Gt1749VA от 131 к.с. проблема там, е че се сменя маркуча, който излиза от студения охлюв. Оригиналният не пасва понеже връзката вече е бърза. После последва отново Ремап и по-голям Мап сензор, и колата си върви. Турбото от 131 к.с. пасва директно без никакви преправяния. Ако ще търсиш такова турбо търсиш от Пасат Б5.5, или Ауди А4, А6 131 к.с. или Шкода Супърб 131 к.с. И моята кола и на Ярек колата ги караме на 1,5 бар налягане, и на мен ми е достатъчно.


Точно тези 5 реда чаках! Благодаря! Мисля че и на Ванката ще му е полезно инфото.


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Един Пасат 5 Highline RH AK

Мнениеот Apokaliptiko » Нед 23 авг 2015 19:53


Ами нали за това е форум, да кажеш, да помогнеш, а не да стоиш и да гледаш главоблъсканица на хората.


Потребителски аватар
vanmukan
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 28 апр 2011 18:25
Автомобил: VW Passat 5
Двигател: AFN 1998
Местоположение: stara zagora

Re: Един Пасат 5 Highline RH AK

Мнениеот vanmukan » Нед 23 авг 2015 21:16


Гумите са 235 45 ама догодина ще взема 225/45 за отпред, много широки идват тези сякаш ама с тях взех джантите.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта