


Един Пасат 5 Highline RH AK
- Traytor
- Мнения: 1946
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Един Пасат 5 Highline
Може би си прав, мога да съм сигурен само ако измеря, но хич не ми се сваля фланеца.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Един Пасат 5 Highline
Ами най-елементарно е да си направиш броения колко врътки правиш при натягане на колелото. Грубо- едно завъртане е една резба.
Аз примерно имам няколко вида фланци 15, 22 и 8 мм фланци. На 8 мм фланци съм си с оригиналните болтове. На 15 мм съм с една дължина болтове, и на 22 мм. съм с друга дължина.
Аз примерно имам няколко вида фланци 15, 22 и 8 мм фланци. На 8 мм фланци съм си с оригиналните болтове. На 15 мм съм с една дължина болтове, и на 22 мм. съм с друга дължина.
- vanmukan
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 28 апр 2011 18:25
- Автомобил: VW Passat 5
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: stara zagora
Re: Един Пасат 5 Highline
Монтирах най-накрая джантите, няма по готино чувство от това да видиш колата си с новите джанти. На мен ми харесва много и с тези 17-ки за разлика от предните изобщо не усещам че съм със 17ки.



Бях скептичен към гумите 235/45, но ми хареса много возията с тях.



Бях скептичен към гумите 235/45, но ми хареса много возията с тях.
Последна промяна от vanmukan на Нед 23 авг 2015 15:41, променено общо 1 път.
- vanmukan
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 28 апр 2011 18:25
- Автомобил: VW Passat 5
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: stara zagora
Re: Един Пасат 5 Highline RH AK
Малко на монолог го избихме, междувременно сменхме една протекла гарнитура на картера и установихме теч от турбото, ами да ми е честито!!!
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Един Пасат 5 Highline RH AK
Следя темата с интерес! Просто гледам да не цапам :)
Колкото до турбото - дано е нещо дребно. Ако не - Apokaliptiko май продаваше турбина и то на добра цена. 3ти вариант е да се огледаш за по-голяма турбинка или хибридче и после чип ... :)
ПС: Съветче от мен - не поствай снимки от фейса, че бързо се губят линковете.
Колкото до турбото - дано е нещо дребно. Ако не - Apokaliptiko май продаваше турбина и то на добра цена. 3ти вариант е да се огледаш за по-голяма турбинка или хибридче и после чип ... :)
ПС: Съветче от мен - не поствай снимки от фейса, че бързо се губят линковете.
- vanmukan
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 28 апр 2011 18:25
- Автомобил: VW Passat 5
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: stara zagora
Re: Един Пасат 5 Highline RH AK
Почна ли с по голяма турбина, няма да спра, ще има дюзички, чипче, челен кулер и ред още неща. Може да се задоволя само с един чип след ремонта на турбината. Иначе ако някой има опит само с по голяма турбина или хибрид или каквото и да е да казва, така или иначе ще се дават пари. Аз знам за турбина от 131к.с., но какъв ще е ефекта незнам само с турбина.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Един Пасат 5 Highline RH AK
Стоковото турбо го продадох. Цената бе изключителна, даже и коментар направих на момчетата, не ми бе цел да забогатявам и никога не ми е било. Турбото оригиналното на 110 к.с. АФН е VNT15. Аз взех Gt1749VA от 131 к.с. проблема там, е че се сменя маркуча, който излиза от студения охлюв. Оригиналният не пасва понеже връзката вече е бърза. После последва отново Ремап и по-голям Мап сензор, и колата си върви. Турбото от 131 к.с. пасва директно без никакви преправяния. Ако ще търсиш такова турбо търсиш от Пасат Б5.5, или Ауди А4, А6 131 к.с. или Шкода Супърб 131 к.с. И моята кола и на Ярек колата ги караме на 1,5 бар налягане, и на мен ми е достатъчно.
И наистина с тия снимки от Facebook не знам вече, отказал съм се да следя толкова теми само зареди това. Ама, който както си реши.
За тая информация, глобата е две кебапчета и една бира на, който и да е Vw събор.
И наистина с тия снимки от Facebook не знам вече, отказал съм се да следя толкова теми само зареди това. Ама, който както си реши.
За тая информация, глобата е две кебапчета и една бира на, който и да е Vw събор.
- vanmukan
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 28 апр 2011 18:25
- Автомобил: VW Passat 5
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: stara zagora
Re: Един Пасат 5 Highline RH AK
Това за кой по-напред две кебапчета и една бира. Ще пробвам този ъпгрейд сигурно звучи ми добре и не много скъпо, а ефекта как е като цяло.
Махам снимките от фейсбук обшещавам.
Махам снимките от фейсбук обшещавам.
- vanmukan
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 28 апр 2011 18:25
- Автомобил: VW Passat 5
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: stara zagora
Re: Един Пасат 5 Highline RH AK
Смених ги, вече не са от фейсбук, ама какъв им е проблема да знам.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Един Пасат 5 Highline RH AK
Някой от колегите нямат Facebook и виждането на снимките е НЕВЪЗМОЖЕН.
- vanmukan
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 28 апр 2011 18:25
- Автомобил: VW Passat 5
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: stara zagora
Re: Един Пасат 5 Highline RH AK
Не го знаех това, за пръв път публикувах такива и май няма да завторя. Иначе ти благодаря за инфото относно турбината и интервенцията по смяната. Ако имам въпроси ще те питам направо на лично.
- Traytor
- Мнения: 1946
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Един Пасат 5 Highline RH AK
Колега с какви гуми си?
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Един Пасат 5 Highline RH AK
Apokaliptiko написа: Турбото оригиналното на 110 к.с. АФН е VNT15. Аз взех Gt1749VA от 131 к.с. проблема там, е че се сменя маркуча, който излиза от студения охлюв. Оригиналният не пасва понеже връзката вече е бърза. После последва отново Ремап и по-голям Мап сензор, и колата си върви. Турбото от 131 к.с. пасва директно без никакви преправяния. Ако ще търсиш такова турбо търсиш от Пасат Б5.5, или Ауди А4, А6 131 к.с. или Шкода Супърб 131 к.с. И моята кола и на Ярек колата ги караме на 1,5 бар налягане, и на мен ми е достатъчно.
Точно тези 5 реда чаках! Благодаря! Мисля че и на Ванката ще му е полезно инфото.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Един Пасат 5 Highline RH AK
Ами нали за това е форум, да кажеш, да помогнеш, а не да стоиш и да гледаш главоблъсканица на хората.
- vanmukan
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 28 апр 2011 18:25
- Автомобил: VW Passat 5
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: stara zagora
Re: Един Пасат 5 Highline RH AK
Гумите са 235 45 ама догодина ще взема 225/45 за отпред, много широки идват тези сякаш ама с тях взех джантите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта