
Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
За сега се придържам към оригиналния ъпгрейд, иначе мерси за предложенията 

- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
feniksgod написа:golf777 написа:morfei1 написа:ха-ха, подигравайте се, подигравайте се. Пилците се брояли на есен
Ако имаше ефект, оригинално шнорхела щеше да е там.
има тунинг кит,който филтъра (конусен) е там долу и струваше доста евра
Ахам аз съм с такъв кит, засега при дъжд никакви проблеми. Вярно филтъра става на мокро коте, ама колата си върви. Според мен бая вода трябва да влезе за да може двигателя хубаво да я засмуче нагоре. Пък съм го мислил, дори да засмуче малко, водата отива в турбото, което според мен не е студено, от там тъй като е горещо тая вода става на пара на бързо. Поне по моята теория.
Интересно ми е зимата дали ще може да се кара така.
@morfei1 Бая по-често трябва да го чистиш този филтър нали знаеш, че някой хора сме за нов дебитомер вече.
Колега, не знам от кога си с този ъпгрейд, но есента и зимата от това нещо има ли файда? Въобще не говоря за засмукване на вода, а въобще от влагата дали пропуска като обикновения филтър горе? А и въобще не се успокоявай, Че ако засмуче вода ще стане на пара през турбото. Тотална щета ще е
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Аз пък се съмнявам че вода ще засмуче , като гледам колко е голямо Фи то на тръбата , бая трябва да подърпва че да засмуче вода , или да я натопи до фаровете ... да не прейграваме все пак 

- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
С кое преиграваме, преди нали караше ТДИ. Преко сили ти е известно, че на празен ход дърпа като прахосмукачка. В движение в обороти не съм отварял капака да видя колко дърпа
. Конус и доле ниско...баси цирка

- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
На вр а го карах там филтъра , никакви проблеми освен боклука (и по слаб звук
)
А мисля че дърпа доста повече въздух
Варянт е съшо според мен и по голям кулер

А мисля че дърпа доста повече въздух

Варянт е съшо според мен и по голям кулер

- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Щот си 2.9 ли мислиш, че смучеш повече въздух? А замисли се каква е разликата между четирите бензинови такта и четирите дизелови 

- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Все пак ме разбра какво имам впредвид , няма нужда да оспамяме темата . Карал съм така изразих мнение !
Нямам и нищо против дизелите , все още имам ТДИ ... друг е въпроса разликата каква е
Нямам и нищо против дизелите , все още имам ТДИ ... друг е въпроса разликата каква е

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
judasss написа:Варянт е съшо според мен и по голям кулер
Вариант за кулер няма. Обмислял съм за АRL кулер преди време,но не излиза ценово рентабилно за мен.
в смисъл,съотношение пари постигната мощност. Никога съм нямал намерения за супер напомпено ТДИ. За мен по важно е пробег , надежност и максимално придържане към оригинала ,доколкото ми позволяват възможностите

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
R32 DSG шнорхела вече е инсталиран, прибрах си инсталацията на халогените, регулирах и левия фар.
Общо взето, шнорхела, стойката на която се прикрепя, капака на левия фар и малкия капак до него играят ролята на въздуховод, който смуче от пред в левия край на решетката и извежда въздуха до въздушната кутията. Тоест ако нямате капак, смуче въздух от мотора.
Наложи се лек мод на капака и стойката на акумулатора в дясната задна част към филтърната кутия, освен входа към филтърната кутия.
Направих няколко кръгчета, според мен колата е различна, по-нервна. Утре ще я покарам на извънградско на прогонен маршрут и ще стане ясно как се държи, поне според мен
.

Общо взето, шнорхела, стойката на която се прикрепя, капака на левия фар и малкия капак до него играят ролята на въздуховод, който смуче от пред в левия край на решетката и извежда въздуха до въздушната кутията. Тоест ако нямате капак, смуче въздух от мотора.
Наложи се лек мод на капака и стойката на акумулатора в дясната задна част към филтърната кутия, освен входа към филтърната кутия.
Направих няколко кръгчета, според мен колата е различна, по-нервна. Утре ще я покарам на извънградско на прогонен маршрут и ще стане ясно как се държи, поне според мен


- Tipsy
- Мнения: 1086
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Да ти е честито, малко ще ти е бегачка
внимавай да не минеш на Милен легендарния голф
Чакам да споделиш мнение, че се надъхах и аз/естествено и финансите играят тук, че пак съм в преразход/


Чакам да споделиш мнение, че се надъхах и аз/естествено и финансите играят тук, че пак съм в преразход/
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Или съм заредил няква извънземна нафта,или стария шнорхел си е смучел от където му падне, понеже имаше спуквания на места и недобре сложен в поставката към фара,или този шнорхел кара колата да върви чувствително по-добре.
В ниските обороти под 2000 поема предавките доста по лесно примерно 3-та с 30-40км, 4-та със 60-70км, 5-та с 80-90км. Ускорява без да се чуди с доста по-малко газ. Над 2000 оборота се усеща много, тръгва веднага без да се чуди. Ако и дам половината газ, на 2 и 3 та АSR почва да свети, ако и дам още повече газ, вече ASR направо започва да я спира, нещо което преди не го правише с тази газ искаше повече газ и имаше повече лаг. Имам чувството, че педала се надърви, малко да се подаде газ да и веднага усещаш как започва да ускорява чувствително. На 4 и 5та като и се даде половината газ след 2000 - 2500 тъгва да ускорява веднага доста по-леко от преди и мотора си сменя гласа, нещо което преди го нямаше.
Навремето като сложих спортния филтър не усетих чак такава разлика въпреки че съм убеден, че има ефект от него. Сега вече с по големия шнорхел, предполагам е още по-добре.
Изминах 250 километра с бързо каране до 140 средния ми разход с климатик беше 6.1, които иначе го постигам със спокоино каране до 120 и климатик на същите маршрути. Преди на това каране, разхода щеше да е от порядъка на 6.4 - 6.5. Това не е на магистрала.
В ниските обороти под 2000 поема предавките доста по лесно примерно 3-та с 30-40км, 4-та със 60-70км, 5-та с 80-90км. Ускорява без да се чуди с доста по-малко газ. Над 2000 оборота се усеща много, тръгва веднага без да се чуди. Ако и дам половината газ, на 2 и 3 та АSR почва да свети, ако и дам още повече газ, вече ASR направо започва да я спира, нещо което преди не го правише с тази газ искаше повече газ и имаше повече лаг. Имам чувството, че педала се надърви, малко да се подаде газ да и веднага усещаш как започва да ускорява чувствително. На 4 и 5та като и се даде половината газ след 2000 - 2500 тъгва да ускорява веднага доста по-леко от преди и мотора си сменя гласа, нещо което преди го нямаше.
Навремето като сложих спортния филтър не усетих чак такава разлика въпреки че съм убеден, че има ефект от него. Сега вече с по големия шнорхел, предполагам е още по-добре.
Изминах 250 километра с бързо каране до 140 средния ми разход с климатик беше 6.1, които иначе го постигам със спокоино каране до 120 и климатик на същите маршрути. Преди на това каране, разхода щеше да е от порядъка на 6.4 - 6.5. Това не е на магистрала.
Последна промяна от morfei1 на Сря 29 авг 2012 19:26, променено общо 5 пъти.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Изглежда по лесния достъп на въздух наистина смъква разхода,това го наблюдавам като сменям спортен с хартиен филтър,разликата е около литър,поне при мен,ама пък аз не виждам,чак толкова голяма разлика във вървенето...иначе morfei1 бих пробвал тези пластмаси на моята кола,предполагам и други биха пробвали,виж организирай нещо
.


- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Аз съм с панелен К&Н и разликата я има, не знам голяма или малка но я има
Оставих колата за обслужване и им казах ДА НЕ пипат филтъра защото не е сменяем, взимам колата и тръгвам за морето, абе бре тая кола нещо и стана, по малък респонс има гори повече викам си какво пък и стана като са сменяли нищо кой знае какво, масла и филтри помислих че си внушавам да обаче след 3-4 дни каране реших да предприема нещо разлгедах маркучи вакуми всичко ок, викам задръстил се е дебитомера сигурно отварям кутията и какво да видя вътре хартиен филтър манн
Добре че глупаците в сервиза не бяха хвърлили моя, сложих си го обратно и нещата заспаха. Когато си си свикнал с колата разликата се усеща много, но в интерес на истината май се усеща повече като си бил със спортен и го махнеш
Благодарение на тази история се убедих че к&н не е просто едно скъпо внушение а наистина си действа 

Оставих колата за обслужване и им казах ДА НЕ пипат филтъра защото не е сменяем, взимам колата и тръгвам за морето, абе бре тая кола нещо и стана, по малък респонс има гори повече викам си какво пък и стана като са сменяли нищо кой знае какво, масла и филтри помислих че си внушавам да обаче след 3-4 дни каране реших да предприема нещо разлгедах маркучи вакуми всичко ок, викам задръстил се е дебитомера сигурно отварям кутията и какво да видя вътре хартиен филтър манн




- Tipsy
- Мнения: 1086
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Аз само чакам да чуя цената и начина на напасване и естествено да си прибера колата от бокса и съм навит да го инсталирам този шнорхел.
Ако си спомняш моя филтър последния път като го перах беше минал около 12-13к километра и след прането усетих звука и динамиката по-различни
Ако си спомняш моя филтър последния път като го перах беше минал около 12-13к километра и след прането усетих звука и динамиката по-различни

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Aprilia написа: Когато си си свикнал с колата разликата се усеща много, но в интерес на истината май се усеща повече като си бил със спортен и го махнешБлагодарение на тази история се убедих че к&н не е просто едно скъпо внушение а наистина си действа
Точно така. Аз първоначално не усетих разликата от К и Н, усетих я едва след първото измиване, няколко дена карах с хартиен

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта