Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Пет 24 авг 2012 21:16


За сега се придържам към оригиналния ъпгрейд, иначе мерси за предложенията :да:




Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот 110afn » Пет 24 авг 2012 21:30


feniksgod написа:
golf777 написа:
morfei1 написа:ха-ха, подигравайте се, подигравайте се. Пилците се брояли на есен :Mr Green Fun

Ако имаше ефект, оригинално шнорхела щеше да е там.


има тунинг кит,който филтъра (конусен) е там долу и струваше доста евра


Ахам аз съм с такъв кит, засега при дъжд никакви проблеми. Вярно филтъра става на мокро коте, ама колата си върви. Според мен бая вода трябва да влезе за да може двигателя хубаво да я засмуче нагоре. Пък съм го мислил, дори да засмуче малко, водата отива в турбото, което според мен не е студено, от там тъй като е горещо тая вода става на пара на бързо. Поне по моята теория :screwy .
Интересно ми е зимата дали ще може да се кара така.
Изображение


@morfei1 Бая по-често трябва да го чистиш този филтър нали знаеш, че някой хора сме за нов дебитомер вече :banghead: .

Колега, не знам от кога си с този ъпгрейд, но есента и зимата от това нещо има ли файда? Въобще не говоря за засмукване на вода, а въобще от влагата дали пропуска като обикновения филтър горе? А и въобще не се успокоявай, Че ако засмуче вода ще стане на пара през турбото. Тотална щета ще е


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот judasss » Пет 24 авг 2012 22:00


Аз пък се съмнявам че вода ще засмуче , като гледам колко е голямо Фи то на тръбата , бая трябва да подърпва че да засмуче вода , или да я натопи до фаровете ... да не прейграваме все пак :lol:


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот 110afn » Пет 24 авг 2012 22:14


С кое преиграваме, преди нали караше ТДИ. Преко сили ти е известно, че на празен ход дърпа като прахосмукачка. В движение в обороти не съм отварял капака да видя колко дърпа mhihi . Конус и доле ниско...баси цирка


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот judasss » Пет 24 авг 2012 22:17


На вр а го карах там филтъра , никакви проблеми освен боклука (и по слаб звук :mrgreen: )

А мисля че дърпа доста повече въздух :oops:



Варянт е съшо според мен и по голям кулер :?:


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот 110afn » Пет 24 авг 2012 22:23


Щот си 2.9 ли мислиш, че смучеш повече въздух? А замисли се каква е разликата между четирите бензинови такта и четирите дизелови :beer


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот judasss » Пет 24 авг 2012 22:34


Все пак ме разбра какво имам впредвид , няма нужда да оспамяме темата . Карал съм така изразих мнение !

Нямам и нищо против дизелите , все още имам ТДИ ... друг е въпроса разликата каква е mhihi


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Пет 24 авг 2012 22:45


judasss написа:Варянт е съшо според мен и по голям кулер :?:


Вариант за кулер няма. Обмислял съм за АRL кулер преди време,но не излиза ценово рентабилно за мен.
в смисъл,съотношение пари постигната мощност. Никога съм нямал намерения за супер напомпено ТДИ. За мен по важно е пробег , надежност и максимално придържане към оригинала ,доколкото ми позволяват възможностите :)


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Вто 28 авг 2012 18:50


R32 DSG шнорхела вече е инсталиран, прибрах си инсталацията на халогените, регулирах и левия фар.

Общо взето, шнорхела, стойката на която се прикрепя, капака на левия фар и малкия капак до него играят ролята на въздуховод, който смуче от пред в левия край на решетката и извежда въздуха до въздушната кутията. Тоест ако нямате капак, смуче въздух от мотора.

Наложи се лек мод на капака и стойката на акумулатора в дясната задна част към филтърната кутия, освен входа към филтърната кутия.

Направих няколко кръгчета, според мен колата е различна, по-нервна. Утре ще я покарам на извънградско на прогонен маршрут и ще стане ясно как се държи, поне според мен :) .

Изображение


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1086
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот Tipsy » Сря 29 авг 2012 12:23


Да ти е честито, малко ще ти е бегачка :) внимавай да не минеш на Милен легендарния голф :063:
Чакам да споделиш мнение, че се надъхах и аз/естествено и финансите играят тук, че пак съм в преразход/


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Сря 29 авг 2012 18:36


Или съм заредил няква извънземна нафта,или стария шнорхел си е смучел от където му падне, понеже имаше спуквания на места и недобре сложен в поставката към фара,или този шнорхел кара колата да върви чувствително по-добре.

В ниските обороти под 2000 поема предавките доста по лесно примерно 3-та с 30-40км, 4-та със 60-70км, 5-та с 80-90км. Ускорява без да се чуди с доста по-малко газ. Над 2000 оборота се усеща много, тръгва веднага без да се чуди. Ако и дам половината газ, на 2 и 3 та АSR почва да свети, ако и дам още повече газ, вече ASR направо започва да я спира, нещо което преди не го правише с тази газ искаше повече газ и имаше повече лаг. Имам чувството, че педала се надърви, малко да се подаде газ да и веднага усещаш как започва да ускорява чувствително. На 4 и 5та като и се даде половината газ след 2000 - 2500 тъгва да ускорява веднага доста по-леко от преди и мотора си сменя гласа, нещо което преди го нямаше.

Навремето като сложих спортния филтър не усетих чак такава разлика въпреки че съм убеден, че има ефект от него. Сега вече с по големия шнорхел, предполагам е още по-добре.

Изминах 250 километра с бързо каране до 140 средния ми разход с климатик беше 6.1, които иначе го постигам със спокоино каране до 120 и климатик на същите маршрути. Преди на това каране, разхода щеше да е от порядъка на 6.4 - 6.5. Това не е на магистрала.

Последна промяна от morfei1 на Сря 29 авг 2012 19:26, променено общо 5 пъти.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот FELIPE » Сря 29 авг 2012 19:17


Изглежда по лесния достъп на въздух наистина смъква разхода,това го наблюдавам като сменям спортен с хартиен филтър,разликата е около литър,поне при мен,ама пък аз не виждам,чак толкова голяма разлика във вървенето...иначе morfei1 бих пробвал тези пластмаси на моята кола,предполагам и други биха пробвали,виж организирай нещо :D :да: .


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот Aprilia » Сря 29 авг 2012 19:35


Аз съм с панелен К&Н и разликата я има, не знам голяма или малка но я има :!:
Оставих колата за обслужване и им казах ДА НЕ пипат филтъра защото не е сменяем, взимам колата и тръгвам за морето, абе бре тая кола нещо и стана, по малък респонс има гори повече викам си какво пък и стана като са сменяли нищо кой знае какво, масла и филтри помислих че си внушавам да обаче след 3-4 дни каране реших да предприема нещо разлгедах маркучи вакуми всичко ок, викам задръстил се е дебитомера сигурно отварям кутията и какво да видя вътре хартиен филтър манн scare scare Добре че глупаците в сервиза не бяха хвърлили моя, сложих си го обратно и нещата заспаха. Когато си си свикнал с колата разликата се усеща много, но в интерес на истината май се усеща повече като си бил със спортен и го махнеш :roll: Благодарение на тази история се убедих че к&н не е просто едно скъпо внушение а наистина си действа :)


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1086
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот Tipsy » Сря 29 авг 2012 19:39


Аз само чакам да чуя цената и начина на напасване и естествено да си прибера колата от бокса и съм навит да го инсталирам този шнорхел.
Ако си спомняш моя филтър последния път като го перах беше минал около 12-13к километра и след прането усетих звука и динамиката по-различни :)


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Мнениеот morfei1 » Чет 30 авг 2012 1:22


Aprilia написа: Когато си си свикнал с колата разликата се усеща много, но в интерес на истината май се усеща повече като си бил със спортен и го махнеш :roll: Благодарение на тази история се убедих че к&н не е просто едно скъпо внушение а наистина си действа :)


Точно така. Аз първоначално не усетих разликата от К и Н, усетих я едва след първото измиване, няколко дена карах с хартиен :да:.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта