Тъй като доста се пръсна темата и доста снимки станаха неактивни, ще се старая да поддържам този пост предимно със снимки.
Ето колата, така както ми я докараха от Италия (някъде през 2009-та):

Първата ми работа, беше да и сменя решетката и касетофона, защото бях beta. Естествено с изненада открих, че остават дупки по бронята и предния капак













За мое голямо съжаление започна да изхвърля масло през щеката и картерните газове, затова се наложи малко извращение:


Ходих при доста "добър" майстор в Орландовци, който главно прави BMW-та и твърдеше, че имам проблем със сегментите и трябва да дам 2000 лева за ремонт.
Оказа се, че не е прав и не след дълго по АМ Тракия, посока София гръмнах турбо... (Е пак излезна към 2000, поне цената беше познал)

И не след дълго от кофти поддръжка скъсах два тампона и 1 болт на двигателя и резултата беше повече от красив:




Сега като се загледах как дърпат колата, се сетих, че си бях откачил ножа на бронята. Интересното в случая беше, че разбрах, че каското го покрива като щета и си намерих ножа, който бях изхвърлил преди 2 години и ми дадоха нов

Дойде време и за малко цигания, взехме ксенон от Симеон (всъщност от Luxima):

Малко гавра:

Но лошите неща не свършиха до тук, едно хубаво алпинче си замина заедно със страничния прозорец:


Понеже скоростите не влизаха хубаво и по логиката "проба - грашка" сменихме горна и долна помпа на съединителя:


Е, в крайна сметка се оказа съединителя, та сменихме и него...
До тук си остана стоковица с решетка без емблема и ксенон от Симеон доста дълго време.
След известно време най-накрая събрах пари за един лош поглед. Определено останах доста доволен от работата на колегата @r_tuning

ЕМО...

Разни ръчни...

Както се вижда от снимките дойде зимата и започнаха проблемите с паленето, след което ги решихме:

Тъй като колонките на вратите започнаха да пращят, инвестирахме малко, но не стигна и за задните врати:

Сложихме и новото CD, тъй като старото страда в някоя заложна...

Малко по-късно сложихме и някво думкащо в багажника:

Ето, че и още една "детска" мечта се сбъдна:






Дай газ със джета, дай дай:

Едно трипче до VWaterfalls 2012:


Доста ме дразнеха оригиналните крушки в купето и се наложи корекция. И тук останах доста доволен от крайния резултат:



Бях спрял до някакъв Опел и се заразих:

За съжаление нямах пари за спортно, за да заспи както исках и стоеше като Golf Country. Нямах пари и за гуми и купувах само боклуци, който или правех на балони или ги разшивах в движение. Окачването и то не издържа на тежката реплика на Porsche и се наложи да ги продам. Забравих да добавя, че с любезното съдействие на каско от ДЗИ успях да пребоядисам за тяхна сметка цялата кола ЦЕЛИ два пъти през годините. Успях да спазаря и тавана да ми го направят черен:

Благодарение на @Vladko се сдобих с Full Fis табло без КАН шина




Отново влезнах във застой, но лека полека навлизам с дреболийки в час. Като за начало ще сменя предните рамена на чистачките, но си чакам перата:

Ето, че по ирония на съдбата, задната чистачка изпревари предната:

Въпреки, че ме дразни старата решетка, а този етап не влиза в проекта нова решетка, тъй като нейното "пристигане" трябва да стане с R32 броня, която пък сама по себе си трябва да донесе и смяна на цвета на автомобила. На този етап това е само идея в далечното бъдеще, тъй като има по-дребни и по-наложителни работи за корекция. Къде промяна, къде подмяна...