

Чакаща пред КАТ с по-гоелмия и зелен батко


Вече на излзане от Враца-та :JC_boogie:

И същата вечер решени на 10градуса да се гъзареем малко


И от това изкарване имаше сигурно 1 месец ,в който си стоя мирно и на топло в гаража. За този един месец закупих повечето консумативи които трябва да сменям като се постопли(ремък,ролка ,филтри и масло - взех Mobil 10w40).
В един отново студен ноемвриийски месец решихме да изкараме Голфи с Дидо ,като това беше и повод да почистиме с него дебитомера и дросела(има лоши спомени той от тая операция). Чистихме го с спрей за чистене на карбуратори и Shell Start Gas и се усети веднага ефект. Беше се наслоило доста масло по клапата ,маркучите и дебитомера. Малко изчезна замислянето при подаване на газта.
След това колата отново престоя в гаража около 1 месец ,като замислях ъпгрейд на аудиото в кабриото. Като го купих имаше неработещ плеър Tevion и оригиналните mid-ове


Свиреше приятно с mid-овете ,но винаги може още. След коледа направихме един лек trip отново с didoriginal до Лом. От там се върнахме със усилвател Hi-Fonics Centurion X - 1x320w на 4ома ,Pioneer D257D2 и захранващи кабели 8квадрата.

Mислех да оставя сглабането и правенето на кутяи за пролет ,но още след 2дена откакто ги взех ,един приятел(Сашко) почна да ме навива да я правим и така навръх нова година бяхме готови с касата ,кабелите прекарани и свиреше яката в кабриото :bp: В началото на януари я тапицирахме също с филц за колони и стана перфектна.
Също за предна линия избрах Hertz DT16:

Също реших да затъмня с тъмно фолио предните и страничните мигачи.Предните станаха добре ,но на страничните малко се изложих ,но ме задоволява за сега







След това понаправих някои неща по външния и вътрешния вид на колата:
1.Купих си лайстни за всички панели (хромовите) ,както и сложих хромовите подложки на дръжките(да са в тон) 2.Накрайник за задното гърне 3.Оправихме задния капак ,предния капак(отвътре беше кипело и беше много зле ),задните вежди(имаше точки от камъчета) и ги боядисаха. 4.Цялостно пастиране на цялата кола 5.Направих си кори за багажника ,тапицирах си ги и лека циганийка за осветление






След това дойде и реда на събора в Крушун. Mного приятно си прекарахме ,времето беше тотално с нас(тен хванах ,глава ме болеше от слънце :laugh1: ). Бях с много смесени чувства като тръгнах и в Оряхово валеше ,но към Плевен слънцето зарадва очите ми и веднага имаше roof down из ПлИевен ,където се чакахме да пътуваме с плевенската група :gamer4: Нямаше по-мръсна кола при тях от моята


От там газ към Крушуна ,едвам намерихме място на поляната (мнооого коли имаше тази година ,догодина не ми се мисли






Да добавя и някои дребни нещица свършени от мен:
1.Оправих си вратите ,сега се затварят като хладилник

2.Почистих колектора и маркучите на всмукателя ,както и дросела много старателно.
3.Изведох маслените пари в околната среда и вече не трябва да се цапат маркучите.
4.Сложих компютър от PF 107 кончета, след като изгорих един от PB


5.Сложих си джантите от мк3-ката ,15" Mille Miglia 7J Et35
Кабриото обра точките и по баловете :JC_boogie: Карахме един приятел на бал





и моя милост:

Двете палатки мк1 & mk3:

След това дойде и ред на нови джанти ,защото петолъчките са за по-модерна кола според мен и не тичат на мк1-то. Бартеросах ги с един пич от форума. Марката им е MiM ,реплика на BBS са ,15ки 7J Et38. Сложих им 5мм фланци закупени от колегата dinkonikolaev . Ето вече монтираните джанти




Мисля да им направя емблемите на капачките като на BBS-ите ,защото така не мога да ги възприема

Скромно от мен ,това е за сега

