Обаче както винаги не мога да седя мирен, почнах да увисвам в гаража до късните часове че и на всичкото от горе ангажирам други хора да висят с мен обръщайки повече внимание на пасата, за което им голямо благодарско.
Така изглеждаше в начало.




Първо, старите фланци от голфа бяха пригодени за пасата

Мигачите в калника не ме кефиха и взех опушените, стелките и те бяха няква пародия, взех гумени на Schonek. Покарах малко махнах буквите от багажника и реших да взема парктроник, ксенони на къси светлини, след това диодни габарити, диодни ленти в багажника, в купето, под вратите, разни дреболии като писващи пластмаси в праговете, капачките на кората върху двигателя.
Дойде зима и взех още един чифт джанти и зимни гуми

Понеже джантите пристигнаха с тасове реших да сложа и тях обаче така сиви не ми харесваха и ги разкрасих,




През дългата зима по колата не се правеше почти нищо, само се набавяха някой части като темпомат


Поглезих го също с буст метъра


Боядисвах кафевите интериорни лайсни в черно, смених топка за скоростел лост

Понеже пръснах на 5 части оригиналната кора под двигателя се сдобих с алуминиева.

Дойде пролет и пак почнах да обръщам повече внимание на глезльото. Занитих подкалниците, видях колко излишен боклук разкарваме в кухини на колите си. Изчистихме ЕГРа, промихме всички турбо пътища, хубава профилактика се получи.



Пратих го на пастиране, върна се лъскав и хубав



Следваща муха в главата бе разширени железарки, за направенето им благодаря на колегата Лъвчо



Железарки още чакат да им дойде реда, за сега са на шприц кит, трябва да се изтъркат, някъде да се попълнят с алуминиев кит, и чак тогава ще заминават на бояджия. Последната глезотийка която му купих е това. Скоро време ще се слагат, да видим как седят 35\40

Прясна снимка от днес, язък че нямах фотоапарата в мен.
