Искам да ви представя един автомобил, който го имам от няколко години, като му разкажа и историята от-до.
Та..... зимата на 2006-та година си купих въпросното Поло, което беше от всякъде сток изпълнение. Моторчето (AFH) мъркаше, като току що родено, по километраж беше на 64000км, като съм склонен да твърдя, че бяха реални и нямаше капка забележка.
На снимката по-долу почти не се вижда, но тогава не знаех какво е това фотоапарат, та камо ли форум.

Имаше си оригиналните за модела джанти BBS 15' само дето някой беше махнал надписа 16V от зад.
Бях студент в Ботевград и всеки ден си ходех с колата на лекции, докато един ден не попаднах на форума и всичко почна да ми се избистря в главата




Почна се с окачване..... нищо сериозно....FK 60/40 2-ра ръка и манията ми за черни джанти:

После последва откриването на един не безизвестен сервиз в София, а именно Хеед Ауто и запознаването ми с Милен (GAS), от които си закупих комплект фарове и мигачи FK, окачване Apex Sport 60/40 , брутални дискове и накладки ATE, та чак тогава малко се промени визията на колата:


Последва пребоядисване и закупуване на нови джанти и гуми, който впрочем се оказаха, че имат само визия.....нищо повече:

Така колата беше продадена на колега от форума (Garchev), който се оказа супер пич и си гледаше колата доста добре.
Мина се известно време, покарах и други бангии, но това, че си продадох колицата не ми даваше мира.
Та един прекрасен ден се засякохме с колегата Garchev във Фейсбук и той ми сподели, че продава колата.... Това беше музика за моите уши


Купих си я пак, в състояние пре доволно, но и имаше доста работа по нея, за да стане това, което исках.
Нямам снимки от този период, но буквално след няколко месеца, колата изглеждаше така


Така колата се кара доста време, но тези 16-ки му тежаха малко на моторчето, и се наложи да бъдат сменени с доста по-леки 15-ки:



Дойде и лятото на тази година, трябваше да се ходи на море и запалихме джапанките.
Доволен от разхода на колата на отиване (5.2 на 100) реших на връщане да не я жаля толкова и се случи
малко гадна случка....скъсах ремък, за щастие в София. Това са последиците от срещането на буталата с клапаните:


Тогава ме озари една идея....., за която от много отдавна събирам смелост, а именно друг мотор.
Колата на бързо беше разколачена под капака и мотора беше изваден.
Имаше обаче доста колебание какъв да е мотора. Повечето приятели и колеги от форума ме насочваха към 1.8T, G60, ....абе земи си пак същия.....(бащата викаше за теб над 1.1 не ти требва


Покупката на мотора ОК, но кой ще го монтира...... мислех сам, но като прочетох малко по чуждите форуми колко работа е се отказах на момента сам да си я правя.
За късмет намерих точните хора за тази трансплантация, а за още по-голям късмет са ми на 200 метра от блока, в който живея.
За момента колата е в това състояние:


Скоро мисля, че ще режем лентата, и ще споделя с Вас още пикантни истории около автомобила.
За сега е това, дано не съм Ви отегчил с разкази и истории.
По колата има замислени още много неща, за които в последствие ще пиша, а и още са в процес размисли и страсти
