Реших и аз да се разпиша в раздела. VW Golf 3, произведен ‘96г. с мотор 2.0 16V, код ABF. Купих я миналата година от автокъща в Плевен. Историята е такава, че не исках кола с която да се състезавам(не че тази е), бях тръгнал за един голф с мотор 2E, но се оказа в много окаяно състояние, напълно несъответстващо на снимките от обявата. Както и да е, реших да поразгледам какво друго има и попаднах на тази, като бях малко предубеден за разхода и вървежа, все пак не исках кола 150 к.с. Предубежденията ми изчезнаха с натискането на педала на газта на излизане от Плевен mhihi.
Ето в това състояние беше като я взех:





Волана беше протрит, тавана увиснал, шофьорската седалка прокъсана на обичайното място, единия халоген без стъкло и още дребни забележки, които не е нужно да изброявам. По принцип колата я взех само за каране, без да пипам нищо по нея, но не съм такъв човек mhihi
Последва обслужване на мотора и цялата предница. Окачването е амортисьори bilstein с пружини eibach. За зимата си взех едни 15“ джанти, които обух със зимни гуми Michelin, и междудругото сложих тесен нож, да не рина сняг по улиците:


Ръцете ме сърбяха и си бях наумил, че ббс-а няма да го карам с корозирали и окислени бордове и с надрана боя. Разглобихме джантите, бордовете бяха полирани за 2 дни и си ги прибрах. Още седмица си играх със средите да ги подготвя за боя и ето резултата:


Покарах на Калояново.



Попрочетох малко за изпълненията на мк3, поговорих си с един виден тройкаджия(той си знае кой е mhihi ) и след оглед на наличния състав(288мм спирачки, генерация, лайстни по праговете, „червена ръчна“, кожен волан с червен шев, километраж и т.н.), установих че колата ми е т.нар „юбилейка“ mhihi . Да ама беше със скоростен лост от VR6. Да си ги нямаме такива, волана беше претапициран супер кадърно, лоста заменен, увисналия таван-черен, барабар с плафона, дръжките и сенниците.


2-3 снимки от ходения насам-натам:



Фаровете светеха добре, но бяха с натрошени щипки и рефлекторите се разхождаха насам-натам от време на време. След безуспешно търсене и още по-безуспешно намиране на здрави двусекционни фарове, успешно си купих Lippstadt, рано или късно всеки опира до тези фарове. mhihi


В последствие монтирах и ГИ, бензина започна много скъп да ми идва mhihi . По интериора мисля зимата да сложа гумени стелки, а по модел от текстилните да си направя нови такива, тъй като не намирам по магазините с точната кройка и с червени кантове. Седалките също няма да са тия. Да, и фланци ще има, но джантите ще останат тези не само заради автентичния вид, а най-вече заради здравината им. С течение на времето разбрах, че някой в Италия се е опитвал да се прави на бояджия, лака по предния капак и тавана се люпи на безобразие, за момента мисля вариант зимата да го поприкрия, а напролет може да я огрее цялата mhihi Хубавото в цялата история е, че по купето няма грам ръжда

