Така като за начало мотора е 1.8 16 клапана (познатия за всички КР)
Като цяло купих колата евтино и тя имаше куп проблеми.
Нямаше стъпков мотор, беше със скоростна кутия 4Т, инсталацията е преправяна и не се управляваше стъпковия мотор след като го монтирах. Имаше проблеми с WUR- а И не след дълго аз се реших или да сменям мотора с АБФ или да монтирам мегаскуирт.
Знаех че едно момче в града се занимава с мегаскуирт и реших да му се доверя (което беше голяма грешка) Монтира мегата настрой я но аз не бях доволен. Рейката е ръчна изрботка, и той ми беше монтирал 5 баров регулатор на налягането и не беше вързал вакума.... Колата контреше на студено... като цяло трудно палеше и до скоро.
След дълги мъки аз и един мой приятел който има сервиз за Автогазови уредби, започнахме да разплитаме мистерията на моята мега.
Видяхме проблема с регулатора и го коригирахме. Върнахме заводската инсталация на датчика на хол и заводския комутатор, като пуснахме сигнала до и от компютъра по екраниран кабел. И избегнахме смущенията от бобината които имаше колата.
Преди 1 месец успяхме да монтираме и ТПС на заводския дросел отгоре и успях да активирам алгоритъма за празен ход "closed loop idlle speed " Като цяло вече започвам да харесвам мегата. По- късно ще приложа снимки
