



а ето и една снимка на автомобила преди 4 години

доста време не правих никакви промени освен от към аудио системата в колата която се промени няколко пъти първоначално с едно цд марка Sony ето и снимка

после преминах на среден клас Pioneer а именно

и от март месец вече съм с истински висок клас а ето го и него 6 сериа

вече имах качествено Цд и трябваше да се поставят и тонколони на марката поне за мен това е наи доброто всеки си има мнение де


това е завършениа вид а ето така изглеждаха по време на напасването


за предните врати добавих друг модел елипси ето ги и тях


така бяха известно време до намирането на капаци и облицоването на дървениа материал
ето ги готови

за задните врети взех малки 10 сантиметрови колонки ето ги по време и след поставчнето им

за таблото намерих малко по трудно зашото размера е по специален а именно 8см а аз държах на марката но не след дълго излезе оферта и бяха взети и за там колонки ето ги

имах вече доста колонки в колата но само за звук от към басс се започна от една самоделка с два говорителя а те бяха 10ка с марка Thunder и една 12ка с марка BM audio X bass ето и снимки по време на работа по самоделката и след закупуване на профисионална басс каса

ето и една каса с която бях за месец за една 12ка и с говорител BOSS audio

а ето и първата каса с място за 2по 12 инчови говорителчета която застана идеално в багажника



така ето и първият авто усилватил заложих на стар модел но много здрав и качествен за момента

не след дълго изпадна добра оферта за един BM модел vt-12kr 450w rms



след закупуването му вече не ми достигаше мощност и трябваше да подменя усилвателя с по сериозен като ватове взех по евтините но здрави за мен Thunder два броя модели 4110 и 4111 ето ги и тях

исках да имам качествен басс на марката и изпадна оферта за един модел 306dvc с каса ето го и поставен

това е за момента от към аудио на колата а промените започнаха и по вънтния вид имах замисал да купувам амортисиори но реших да е направо едно окачване а именно Weitec ultra gt с зелени прожини 40/40 закупено от колега от форума ето примерна снимка на окачването

имах окачване та намерих и едни 15 ки с гуми 195 /50 марката на джантите е Gotti CUP 7j et 25 та ето и как застанаха и ножа вече бе на 10 санта от земята


изпадна ми и решетка с тесните ребра и надпис Turbo Diesel ето я поставена вече и лико освежена

смятом че това е точната решетка за автомобила понежесъм и с тясна броня
един ден случаино от един голф за скраб изпадна и вотекс барче с часвник ето го как застана при мен


на снимката се вижда и копчето за подгрев на седалките за сега само копче търсят се и седалки с инсталациа

при пътуването ми за националниа събор на пистата в село калояново колата ми отказа да вкл перка явно блокира или изгоря на др ден бе сменена с такава на BOSCH с две степенни и копче за принудително пускане ето и релетата за перката

скоростите на автомобила вече се предавха тотално че реших да мине на едно и нов съединител скоростите са от колегата Петър Томов (alpine) а съединителя е чисто нов комплект на марката ЛУК ето и снимка на старите скорости и съединител


по време на смяната се установи че и централниа тампон отпред на мотора е заминал и се закупи нов оригинален ето снимка на стариа и новиа псотавен


предни няколки дни две сутрни автомобила ми отказа да запали и замерих напрежението на акумолатора на запалено бе едва 12.4волата направи се пълен ремонт на генератора и в момента всичко е 6 подменихме и ремъка с нов ето снимка

Автомобила посети и няколко събора тази година ето стикерите


преди около месец ми изпаднха и лаистни гти с таблеките ето една снимка още не са на колата понеже ще има има леки заигравки с вратите че са се поизприщили с годините ето примерна снимка за кои лаистни говоря


стремя се към вида на колата от следната снимка но с малко разлика

Идеята ми е да се намерят вежди от г60 но да си остане тясната броня и да поставя лаистните с табелките джантите от снимката са намерини 16 ки 7,5 j ако всичко е по план до крач на месеца ще ги претежавам

после ще доиде и момента на фланците и гумите понеже са с междуболтово разтояние 5по 112 а в момента съм на 4по 100 като цяло това са ми вижданията за бъдещето на автомобила предстои ми и обслужване на двигателч основно благодаря за отделеното време колеги ще допулвам темата скоро с нова информациа и снимки
