Живо и здраво на всички форумци
На кратко за Вентото :
Купих е за "огромната" сума от 800лв. септември 2012 (незнам защо я всех просто), от тогава до сега ми е стъпило на 1800 общо. Сменени са му тампони на заден мост, няколко пъти направи проблем с газовата, маншони и едно вътрешно каре

, закърпих му едни дупки в калниците, откъсна се разпределителя на маслото за спирачките (незнам как се казва)

, като го взех, липсваха парчета от гумите(не от въртене, а от старост

), отначалото му взех 2 М+С за отпред, впоследствие намерих 4 еднакви Континентал почти нови за зимата и точно като се стопи снего, дадох колата на един познат да си свърши работа, та зел че минал с 70 през дупка като кратер и е гръмнала гумата и тои си го е карал така още 3 км, че да не се оцапа като е смени, а да му е сменят в сервиз

. Колата е направо разсипана от лиглиовци

. Прегрявана е до колкото знам не един път и сега е с датчик от жигула, който пуска перката на 63-65 градуса, термостата е изваден, радиаторът беше спукан и го смених само него. Скоростите са сменявани, но и тия са болни нещо, а и са адски странни

2-ра 100км/ч 3-та 120км/ч на бензин докато изключи инжекцията

. Колата парно има колкото за стъклата и плюва дунапрен през духалките

, имала е спортно окачване и като са решили да е продават, саго свалили с флекса , като са отрязали гайката на преден ляв амортесьор барабар с чашката, защото явно този не са успели да го развият

, дъното и праговете са под всякаква критика, отпред има удар, който е поправен през пръсти и нито си лягат калниците с капака нито с фаровете, решетката са и счупени повечето крачета и е виснала напред. Отзад в багажника мокетът е прерязан точно където свършва резервната гума (а такава няма, тоест има, но е от фиат) и е махнат, един господ знае за какво. Тампона на предния ляв амортесьор е заминал и няма накладки отзад ...

Това е краткото описание на колата, която аз съм решил да възродя.
Родена 1992г. с син салин и някакви странни модификаций по него

(облегалките на задните седалки се заключват с ключа на колата

). Моторът е 1.8 абс, когато я всех беше на 228 000+ сега е на 236 444. Като екстри има централно, хидравлика и ненормалник да се занимава с нея

. Лакът по целия таван е изгорял, предния капак е надупчен от градушка защото е сменяван, заради удара спомент по горе, предната броня беше счупена и аз сложих една от голф 3 .
Плановете за колата ми са първо да я приведа в отлично здраве, след това да направя предницата да изглежда перфектно, без никакви луфтове, между ламарините и пласт масите. После обичйното

, решетка без емблема, тази с фейслифта, спортно или койловери, джанта 16-ка 9Ж или 17-ка с по-малко Ж

, боядисване в оригиналният цвят, АБФ мотор с леки засилвания и не на последно много екстри и едно прекрасно рекаро. Това е за сега от мен, за всяко едно поправено(преправено ще се старая да няма) или ново нещо по колата, ще бъде упоменато на момента в темата, следователно, за което не ми е ясно и неразбирам ще се допитам до по-назнайващите тук във Форума, да ми обяснят кое как да го направя







тази снимка е да добиете представа за цвета на салона, че от другите снимкине си личи

заключването на седалките


