Колата изглежда така, към датата на придобиване, че и цели седем дни след това.
Уникално много ме дразнеше, как задните джанти седят хлътнали в калниците, и веднага поправих грешката на испанците, като набих фланци по 1,5 сантиметра. Това веднага подобри визията, снимки тези дни. Така върви колата към момента, жълтата лампа на дупките е тракшън контрола, тирове ме запушиха иначе щях да я пробвам и на top speed.
http://vbox7.com/play:10f039deb1
Сега съм намислил да забода един челен кулер, за лятото. Понеже за кулера разполагам с място - точно никакво мисля да е 600/140/60 вход изход 51 мм. Благодаря на колега от друг форум за насоките

П.П. Не, че ще се примиря с това, но до 180 коня може да се извадят от този мотор сравнително безболезнено.