НАЧАЛОТО:
Преди 2 години събрах пари за кола и се почна търсенето. Нямах някакви претенции. Най-общо не исках да е френска и не исках да е... Голф, заради "пернишката слава". След няколко дни лутане и в последният възможен ден, именно представител на тази порода ми хареса.

1,6 с двигател АЕЕ 1997г., с климатик (в последствие разбрах, че не е заводски), ABS, предни ел. стъкла и допълнително поставени халогени. Жабар без грам ръжда и джанти OZ, какво повече може да искаш от него

Срам-несрам купих го (оказах се прав де още търпя бъзици от време на време

ДРАЗГИТЕ:
Всичко хубаво до тук. Ама лошото беше че това "тук" беше до края на първия месец. Тогава се почна голямата каръщина, поне според мен. Точно на 30-тия ден пустинякът спря да пали. След малко паника

Последва кривене на желязна джанта- не сериозно ама си се стреснах.
През това време ми гепиха няколко чистачки...викам си карай...
Следващото не е много за коментиране...бордюр...50км/ч...кофти гума

Тогава почнах малко да кипвам ама викам ще мине.
Е не мина...Още няколко чистачки...Една сутрин мигач заедно с фасунката и блендата. В същия ден отидох до Оутлета на Царското... на паркинг вътрешен... пластмасовата решетка на броняна...
Почна съединителя да буксува- смени се
Лампата на маслото започна да свети на празен ход...смяна на масло...свети...смяна на маслена помпа...свети...добавка - не свети...
Започна да си пали когато иска и отидох при уж познат, а трябваше да питам първо тук. Сменена капачка, палец и датчик на Хол. Е оказа се, че е бобината.
Следваща изцепка...вали дъжд реших да сменя чистачките изпуснах рамото и... сещате се...+ от ситуацията- новият джам има сенник

Блокира ABS и едното колело не спираше, беше голям фън една седица докато разбера защо на всяко спиране свирят гуми и трака ABS-a
(така като се замисля колкото тя ми е направи толкова и аз на нея)
НОВО НАЧАЛО:
След кофти периода, през който мислих и да я махам, колата се закрепи и спря да ме ядосва. Помирихме се общо взето


Преминахме в режим бензин-каране и до сега всичко е добре

ГОЛФ С ГОЛФЪР:
Еми почна се

Нямам много средства и всичко е бюджетно и гледам сам да го правя.
Първо исках да си оправя музиката. В задните врати имам някакви евтини LG-та от техно... и радио JVC, а отпред бях с временни говорители от каквото изпадне

И по коледа имаше подаръци


Не съм фен на автомобилните говорители и си взех нормални - по един нискочестотен в предна врата и по един за средни и високи в таблото. От резултата съм повече от доволен. Металните рингове са от колегата Petrolhead ,

От резултата съм повече от доволен.
След това се вгледах във фаровете. Единия пропускаше вода, другият беше със счупени щипки.


За тях вече досаждах на доста колеги на лични за това няма да ги споменавам всичките.
Да кажа само, че са с ксенон и габарит на мястото на дългите.
И за сега до тук

Със зимните гуменки на паркинга на Феста.








Жабарска му работа


Преди началото на пролетта беше на ортопед да му пооправим кокалите. Нови задни амортисьори, тампони заден мост, тампони предни, носач и накрайник в следствие на онази случка с джантата. Всичко друго според майсторите отпред е здраво въпреки факта, че на тази кола се почна редовното ми каране ... един вид учих се на нея

За напред искам джантите да оправя, но не съм харесал цвят...същия, друг.. още не е ясно.
И да позатъмня малко задните прозорци с нещо доближаващо се до фабрично, но финанси...събираме, но бавно

Поздрави
Йордан Гергов