MK4 1.8T
- vw gti
- Мнения: 137
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 22:12
- Автомобил: golf 2
- Двигател: 2.0 16v
- Местоположение: blagoevgrad
MK4 1.8T
Здравейте колеги след продажбата ми на предишните 2 голфа 2ки на които имах теми тук в форума реших на новата ми кола коя я имам от 1 месец да направя тема .А тя е голф 4 1.8Т АГУ модела на двигателя 99г.е произведена като екстри има пълен ел.пакет климатроник дълбокото рекаро на което му трябва задължително пране 17ки джанти спортно окачване първите снимки които ще кача са от обявата
- Прикачени файлове
-
- 993537_643816975657711_1181971854_n.jpg (13.12 KиБ) Видяна 4938 пъти
-
- 1525343_643816958991046_513623392_n.jpg (13.48 KиБ) Видяна 4940 пъти
- Golf2GTISLIVEN
- Мнения: 435
- Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
- Автомобил: VW GOLF 2
- Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
- Местоположение: Сливен
Re: MK4 1.8T
Честито много безаварийни километри , много добре изглежда четворката някакви планове занапред ?
- vw gti
- Мнения: 137
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 22:12
- Автомобил: golf 2
- Двигател: 2.0 16v
- Местоположение: blagoevgrad
Re: MK4 1.8T
ето снимки вече регистриран скоро предстои да му сложа газов инжекцион щото ще го ползвам за всекидневка .малко е мръсен но времето е такова сега.
- vw gti
- Мнения: 137
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 22:12
- Автомобил: golf 2
- Двигател: 2.0 16v
- Местоположение: blagoevgrad
Re: MK4 1.8T
Golf2GTISLIVEN написа:Честито много безаварийни километри , много добре изглежда четворката някакви планове занапред ?
за сега ще има боуофф клапан газов инжекцион и фланци 15или20мм по натам мисля външно да я правя
- neron4o
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 18 авг 2011 10:42
- Автомобил: Cupra R
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Sofia
Re: MK4 1.8T
Внимавай какъв Бов ще сложиш,че ако си се засилил към "съскащите",ще се вкараш във филм 

- vw gti
- Мнения: 137
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 22:12
- Автомобил: golf 2
- Двигател: 2.0 16v
- Местоположение: blagoevgrad
Re: MK4 1.8T
защо ще се вкарам в филм
- adr3nalinchy
- Мнения: 342
- Регистриран на: Съб 26 мар 2011 10:52
- Автомобил: Volkswagen Golf MK4
- Двигател: AGU
- Местоположение: Tърговище
Re: MK4 1.8T
Защото колега мисля, че бяха два видя едно бутални и дву бутални и единия от двата шашка компютъра на колата.
Не съм напълно сигурен в написаното от мен, нека някой по-запознат ме поправи ако греша.

Не съм напълно сигурен в написаното от мен, нека някой по-запознат ме поправи ако греша.

- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: MK4 1.8T
За 1.8Т моторите задължително се ползва рециркулационен(двубутален) клапан заради дебитомера,с обикновен при изпускане колата угасва 
п.п От клапана на снимката звукът е страхотен

п.п От клапана на снимката звукът е страхотен

- vw gti
- Мнения: 137
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 22:12
- Автомобил: golf 2
- Двигател: 2.0 16v
- Местоположение: blagoevgrad
Re: MK4 1.8T
вече е при мен клапана който ми го подари един колега и мой приятел от Македония
мерси Сашко

- sase07
- Мнения: 0
- Регистриран на: Чет 30 яну 2014 20:23
- Автомобил: GOLF MK4 GTI
- Двигател: 1.8 T
- Контакти:
Re: MK4 1.8T
честитки 

- vw gti
- Мнения: 137
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 22:12
- Автомобил: golf 2
- Двигател: 2.0 16v
- Местоположение: blagoevgrad
Re: MK4 1.8T
здравейте колата и с обикновения филтър се чуваше едно леко кихане, клапана вече е монтиран и колата нито гасне нито грешки дава двигателя си работи както преди, при пробата клапана изпускаше много леко при 5000 оборота причината е много твърда пружина разглобих го срязах пружината 2 намотки монтирах го пак и съскането сега е много добро при 3000 оборота и работата на двигателя е същата
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: MK4 1.8T
vw gti написа:здравейте колата и с обикновения филтър се чуваше едно леко кихане, клапана вече е монтиран и колата нито гасне нито грешки дава двигателя си работи както преди, при пробата клапана изпускаше много леко при 5000 оборота причината е много твърда пружина разглобих го срязах пружината 2 намотки монтирах го пак и съскането сега е много добро при 3000 оборота и работата на двигателя е същата
Колега - ако по съскането определяш за работата на клапана - евала!

П.П. Самото поставяне на този клапан е грешка, да не говорим за рязането на пружината...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта