Ще започна от самото начало с историята на моя голф. На 18 години съм и не съм от богато семейство. От малък ми се налага да поработвам и мечтата ми беше golf mk 2 с bbs rs.. :D Ходих на гроздобер в Италия, оставяйки земеделието, с което се занимавам на баща ми, но съдбата някак си не беше с мен и не изкарах цент, мечтата за голф с ббс-ки оттече. Не успях и тук да си намеря работа с непълен работен ден.. всички казваха "Та ти си ученик, като завършиш тогава.." но дочух една оферта за голф 2 за 400 лева (1.8 GX) и избързах като "пърле пред майка си".. Отидох да видя голфа и не беше в никак добро състояние.. Загнил, спукан прозорец, свършил съединител, спирачки.. вътре беше сбиршайн, задна широка броня с винтове, предна тясна, пребоядисан ужасно.. но видях нещо в него, събрах парите взех го.. понеже нямах пари за прехвърляне и го отложих, само през нотариус минах и после в кат се оказа запориран... Примирих се и с това.. Баща ми не знаеше за него, бях го оставил у един приятел и го разкостих отвъре целия.. изхвърлих мокета, седалките, таблото... абе, до ламарина и малко по малко започнах да го стягам с каквото мога.. С течение на времето си взех GT таблото, барчето под скоростите, всички мокети.. изкърпих го, обслужих го, но механичната инжекция ми създаваше проблеми, нагнетателната помпа не беше оригиналната, правеше богата горивна смес и моторчето за празен ход се ебаваше.. Направих го карбуратор сега след 5 месеца стягане го подкарах иииии заприлича малко на кола..

