
Това беше Тройчо, като го купих.

Висок (даже един съсед, като го купих вика - к'во е т'ва country бе





Това всичкото е на следващата седмица, след като го купих. Ирония. Когато го взех беше сняг, студ и мраз, а една седмица по-късно пек и слънце. Както и да е...

Говорихме си с Тройчо, че нещо не е на ред и трябва да се оправи... Знаехме и двамата, че трябва да слезе възможно най-бързо ниско долу и да му се вземат по-големи обувки...


В бързината си намерихме едни 15-ски, мисля, че са реплика на Борбет, ама вие ще кажете.



В последствие реших, тоест, аз бях решил с купуването му, че тези стопове, които се водят кристални, ще си отидат, защото са отвратителни и...

На тяхно място се настаниха качествено Black Hella и дупето му от първата снимка, заапочна да изглежда така. Това, което виждате не е това, което си мислите... Да започнах да се влюбвам в Тройчо повече, но се сдържам!!!


В последствие... Нещо ми липсваше така на пръв поглед, докато още се стягаме - да го кажем. Та, си намерих на аванта едни вежди за калниците и започна да изглежда така:

Освен това от "Джонката" тунинг (който го знае, знае що за Джонка е



В последствие, решихме, че може да се поглезим, та, тъй като ми изкочиха на "аванта" едни 265 мм вентилирани рязани предни дискове Brembo реших да ги сложа. Не, че има реално много голямо значение, но... Сложих му и "ксенонови" H4 крушки на едносекционните фарове, които взеха, че наистина светнаха бяло... Аз казах всичко, но забравих да кажа най-важното. Сърцето на Тройчо не е много голямо, но е приемливо



Ето малко снимки на Тройчо вече, като е лъснат и измит и за момента изглеждащ ТАКА: