Колеги днеска ще разкажа за всички тЮнинги които съм правил по Голфа,като посоча и причините породили тия подобрения:
1-во Фаровете:колата беше с невероятна черна HELLA,но последната вечер преди да тръгна за БГ някой ме беше ударил леко,но предния ляв фар беше на земята.Така едноок пътувах до Виена(Австрия) и от там закупих същата HELLA,но "бяла".
2-ро Газовата(Газов инжекцион):всички знаете за кола която се кара около 25 хил.км. годишно това е най-големия тунинг,пък и все се надявах че причината поради която не върви 3-ката се крие в някой мистериозен проблем на бензин който не мога да открия.
3-то Окачването: Един път ходих за риба на една река и пътя минаваше през някакъв планински проход с много и остри завои,е такова мятане няма,лево-десно лево-десно а аз все залепен на левия или десния страничен джам.След като се прибрах последва цялостна смяна на окачването,пружини на Lejofors,амортисьори на Bilstein(газови,двойнодействащи),биалетки,кормилни накрайници,всички възможни тмапони(TRW).Колата стана чук,кара се като картинг

.
4-то Карбоново фолио : Имаше по предния капак и тавана вдлъбнатини от градушка(2-3),а аз имах излишно фолио което седя вкъщи 2-3 години,че така си реших проблема.
5-то Джанти и гуми: Като я купих беше с железни,имах за Audi A3 един комплект(от тия леките),после си викам VW пък джанти на ауди,айде да е като от завода BBS RS 722 чисто нови гуми 205-45-16 Hankook S1 Evo.
6-то Смяна на всички гърнета(от колекторите): Нещо ми пърхаше и така.
7-мото предстои Двигател 2.8 че магарнцето да стане поне катър,за жребец с тоя умрелия шестак не се и надявам,но поне колата да стане за нормално каране.Ето тука колеги може да помогнете със съвети.
И още нещо за хората които се чудят как така ще ходя с такава кола за риба,Гоуфо вече има стаж по язовирите и реките.Февруари след едно снеготопене така се бях ушил на Янтра,кал до праговете но си имам тракшЪн та едвам се измъкнах.Така че tooo late колата вече е рибарска
Ето и 2 по нови снимки:
Голфа на яз Тича

Голфа изкъпан от немска сутришна роса
