Polo Variant 1,9 sdi 64 hp

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Polo Variant 1,9 sdi 64 hp

Мнениеот cekoman » Пон 30 юни 2014 17:44


Много доволен като изключим,че е от Австрия и има нормалните забележки,правене на задни вежди и др малки раждици!Та по темата;Колата е сигурно на 350-400000,въпреки че пише 163000 на километража!Разход извънграда 4,4 до 110км след това скача на 4,8 !В града не повече от 6 !Върви много за 64 коня,даже без проблем вдига 150 км!От 120 нагоре ускорява много добре,даже не мога да повярвам понеже съм карал и 110 коня а тия 64 се държат много добре!Сменил съм масла,филтри,ремъци,накладки!Частите са на много прилични цени!Наскоро сменях клеморед понеже като дам контакт и не искаше да запали(смяната е малко кофти,защото се сваля волана и се откачва аербега,но за 30 мин работа)и цена 28лв всичко!Единствено по-сериозен проблем имам с предното стъкло,което е сменявано и пропускаше вода,но сега съм сложил силикон и ако пак почне да тече ще го сменя или презалепя!Иначе от колата като цяло съм много доволен,много непретенциозен двигател и ако се сменява всичко навреме ще Ви слуша дълго време!Голям багажник ,отзад е малко тясно ,въпреки че е комби!Четох ,че този двигател е изкарал тест от 1 000 000 км без основен ремонт-много здрав!Проблемен е маховика,който е доста скъп понеже е демпферен 800лв ,но не съм имал проблеми за сега!Яд ме е само,че не си намерих такова поло,от Италия заради ръждиците!




Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: Polo Variant 1,9 sdi 64 hp

Мнениеот anonym0us » Пон 30 юни 2014 18:07


Съветвам те, да намериш време, и да огледаш стабилно и под-а на колата! Също така и праговете, и да прецениш дали си струва да я правиш! Ако питаш какъв е моя отговор, по-добре си я карай така, докато не грохне, после на вторични и следващата! Почне ли да реже флекс-а и заварките да се броят по под-а, считай, че тази кола ще изгние доста по-бързо от сега! Това е лошото на старите коли, или ще правиш мотор, или купе, а в най-лошия случаи и двете :cry


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Polo Variant 1,9 sdi 64 hp

Мнениеот cekoman » Пон 30 юни 2014 18:18


Аз съм я огледал,подът е много добре,праговете са оригиналните-малко огънати тук там съвсем малко ръжда по тях само под предните врати,но я оправих!Правиха ми двете вежди и то мой познат!Знаех,че не работи качествено но ми беше без пари и нормално за 4 месеца пак изби по едната!Както и да е проблемът е следния;след като я купих забелязах,че на много места има едни точици ръжда едвам забележими като от химикал,които трябва много да се загледаш и само на идеално измита кола1Играх си много с тях ръдопреобразувалел вюрт,после с клечка за зъби точковах ,луда работа!Но има много от тях!страх ме е да не станат големи и затова съм решил догодина да я пребоядисам и дано всичко е ок!Харесвам си я колата,двигателя е мн добър и не ми се продава!Пък до тук съм дал 2800 със регистрация и ибслужване,а реално повече от 2000 лв не може да се продаде!


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: Polo Variant 1,9 sdi 64 hp

Мнениеот anonym0us » Пон 30 юни 2014 18:22


Колега, имал съм допир до Астрийки и мога да ти кажа, че тази ръжда няма правене! Осен рязане до здраво и тогава да се закърпи и боядиса! Ако мислиш да китосваш ръждата, по-добре не я пипай! Аз така направих грешката да я правят, и за 1 година ръждяса повече! Най-лесния вариант, е да намериш читаво купе, от блокирала кола, и да преместиш всичко, ще ти излезе по-евтино! Цялостното боядисване не ти мърда 1000 лева! А ако намериш добро купе, да не е гнило, да го намериш за 600 лева, и после 400 лева да ти прехвърлят всичко горе доло е същото, но поне няма да имаш проблем с ръждата близките 10 год. докато караш колата!
А щом праговете са огънати, по-скоро тези лентите, където се вдига на крик, това означава, че са изгнили от вътре! Но сам ще се обедиш, че няма смисъл да наливаш в ръждилник, дано да не се набуташ много, както направих аз!


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Polo Variant 1,9 sdi 64 hp

Мнениеот cekoman » Пон 30 юни 2014 18:30


патил съм и друг път с ръжда и вече само от Италия!Значи праговете,там дето е огънато ги минах с ръждопреобразувател,после грунд и боди 910 и засега са добре,то и преди нямаше ръжда по тях!Но най-много ме притесняват тези точки,те не са и точно ръжда и все едно жълта точка от химикал,даже като я разстрия с пръст и поизчезва,дано да не станат по-големи до другото лято пък тогава......ще му мисля!Иначе ми е ясно,че ръждата тръгне ли няма спиране!Колата я взех щото беше 1600лв 2000 година,но като сложих регистрация,обслужване и видях,че ги има регистрирани за по 2000лв ми се стъжни,но...си я харесвам пък ако изгние на вторични и после ще търся пак такава но от Италия!


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: Polo Variant 1,9 sdi 64 hp

Мнениеот anonym0us » Пон 30 юни 2014 18:36


Аз не казвам, че колата ти не е хубава, напротив! Австрия и Германия, има доста запазени коли, като технически! Поне аз съм попадал на такива де, нито масло са ми яли нито съм пипал нещо по-мотора! НО ръждата няма смисъл да я правиш. Един път си дал пари за правене, втори път не си струва! И моя съвет е преди да мацаш такива л@йна по колата, първо се търка с четка/шкурка до ламарина и после се китосва и маже с това боди, но това не означава, че оправяш проблема, а го замаскирваш, докато един ден не роди!
Спирам да пиша, че стана чат темата!


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Polo Variant 1,9 sdi 64 hp

Мнениеот cekoman » Пон 30 юни 2014 18:43


Колега аз по праговете не съм търкал с четка,защото нямаше ръжда,а по предната част дето имаше съм лъскал до метал и после вюрт и т.н. а за веждите предполагам,че са правени върху ръжда!Прав си,в това което казваш и мерси за съвета!Живи и здрави пък ламарината си е ламарина:)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Polo Variant 1,9 sdi 64 hp

Мнениеот samo_pechka » Пон 30 юни 2014 20:57


cekoman написа:!Проблемен е маховика,който е доста скъп понеже е демпферен 800лв..

Сигурен ли си колега, че е демферен, щото аз не съм... тя не е ли с "обратния" съединител по подобие на Г3 ААЗ и доста Г2 ? Все си мислех ,че 1,9 чистия дизел на Поло-комби е със коренно различна кутия от хечбека ( там скоростите са малко кекави )


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Polo Variant 1,9 sdi 64 hp

Мнениеот cekoman » Пон 30 юни 2014 22:42


Ами аз не съм сигурен просто така ми казват майстори и познати!Иначе и тук във форума имаше една тема,в която пишеше че е демпферен!Иначе съм сигурен,че не е като на хечбека и скоростите също!А също гледах в он лайн магазини за авточасти и го дават демпференІте са два вида на Лукас и Бош(така излиза от завода) ама кои беше демпферен и кой обикновен съм забравил!


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Polo Variant 1,9 sdi 64 hp

Мнениеот lion_heart002 » Вто 01 юли 2014 0:30


Нито си с демпферен маховик,нито колата ти е 64 коня. Залагам 10 кинта,че колата е с мотор AQM или AGP с 68 коня. Здрави са,аз също имам такова,но седан,язък,че са толкова спънати,но пък са безпроблемни. :th_up


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Polo Variant 1,9 sdi 64 hp

Мнениеот cekoman » Вто 01 юли 2014 20:42


Колега,колата е с мотор AEY 64 коня или 47 киловата!Ти се бъркаш с тези с по-новото табло,именно те са 68 коня!Двата модела се застъпват 2000 година!А моята е 1999,но с първа регистрация 2000 година!А за спънати...зависи какво очакваш от тези конски сили!Аз по-горе бях писал,че 160км ги вдига без проблем!е вярно,е че разхода при тази скорост скача сигурно над 5л ,но пък и 130 си поддържа без проблем!а за нашите красиви пътища и магистрали си е перфектна скорост!А да те попитам,твоята колко харчи извънградско,приблизително!А има и един ЕГР клапан за икономичност и от него ми се бяха позадръстили колекторните тръби!Почистих ги и дебитомера също и колата се промени доста!Бяха се запушили от сажди!Тоя клапан го има и на ТДИ!


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

ЕГР клапан

Мнениеот cekoman » Вто 01 юли 2014 21:01


Моделите Голф,Поло и венто,трета серия-ТДИ и СДИ (може и по новите модели да о имат) имат ЕГР клапан и от него се задръстват със сажди колекторните тръби и дебитомера,а и самият клапан се почиства и може да се затапи!Аз от моята изкарах 400 грама сажди!



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта