Това ще е поредната изтъркана тема!
Изпадна ми едно градушково Поло 6н2 2000г 1000 кубика 50коня за 1000лв.
Колата е с 3 врати ел,пакет и климатик на 180хил/км като 80хил/км са направени в Бг.
Преди 30хил/км е сменен съединителя,бобина,свещи и кабели.
Но ми направи впечетление ,че при потегляне с малко газ има леко претрисане незнам от съеденителя ли е или тампон ,а и след запалването сутринта на студен мотор се чуваше леко цъкане от мотора след 10мин каране колата загря на 90г и цакането остана.
Този двигател читав ли е? Също така подръжката му скъпа ли е?
Идеята ми е да взема колата за жена ми , ще се кара 99% само в София с идеята за LPG
Знам, че въпросите ми са хаотични, но ще се радвам ако има отговори и съвети.
Благодаря предварително!!
Поло 6n2 1.0 MPI
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Поло 6n2 1.0 MPI
Последна промяна от hooligans на Съб 25 окт 2014 20:55, променено общо 2 пъти.
Причина: Местя в Моят Фолксваген по молба на автора!
Причина: Местя в Моят Фолксваген по молба на автора!
Re: Мнение за поло 6n2 1.0 MPI
Ако съединителя отделя горе, значи може би е от него.И при тампони също тресе при потегляне с ниска скорост, но когато е от съединителя е много по-различно.Обираш луфта на съединителя и не тресе ( моят в момента е така, за смяна е ) , а когато имах 2 прецакани тампона на мотора тресеше брутално и тръгвах с много газ. Също така в покой придава вибрации в купето и се криви мотора при ускорение. Дай му газ на място и следи дали се движи много в коша ( дърпаш ръчната и някой гледа ) Успех!
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за поло 6n2 1.0 MPI
Има ли колеги с такова поло, и по точно с 1,0МПИ 50КС??
Някакви мнения !
Някакви мнения !
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re:Поло 6n2 1.0 MPI
Колата е вече при мен,след покупката смених; ангренажан ремък,ролка,водна помпа,пистов ремък,горивен въздушен и маслен филтър с масло мотул 5в40. Цената за тези неща е 218лв, а работата от мен,смених един скъсан маркуч на картерните газове които влиза в дросела и от него беше целия колектор и дросел в масло.Остана да сменя свещите и да прегледам предницата ,че потропва може би и вътрешно каре!
След смяната на горепосочените неща първите ми впечатления след 200км в София са; много маневрен и компактен и също така тромав, няма никаква сила от 1500 да 4500 об/мин ускорява без никаква разлика едва едва!Прави ми впечатление,че на място при подаване на газ реагира с закъснение,което е доста дразнещо при потегляне.Тези дни ще засека разхода и ще залягам по предницата,а по на там и LPG.
Нека модератора премести темата в коша или където трябва.
След смяната на горепосочените неща първите ми впечатления след 200км в София са; много маневрен и компактен и също така тромав, няма никаква сила от 1500 да 4500 об/мин ускорява без никаква разлика едва едва!Прави ми впечатление,че на място при подаване на газ реагира с закъснение,което е доста дразнещо при потегляне.Тези дни ще засека разхода и ще залягам по предницата,а по на там и LPG.
Нека модератора премести темата в коша или където трябва.

- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3970
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 6n2 1.0 MPI
честито, колега! няма как да търсиш динамика от тази кубатура на това купе. безавариен път!
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Поло 6n2 1.0 MPI
честито
не мъчи колицата с LPG, ще я умориш съвсем с този един кубик и ще си изядеш малкия багажник с балони. Ако не я силиш и на бензин няма да те разори.

- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Поло 6n2 1.0 MPI
Със здраве да си я караш колега, да не ти създава грижи и само газ да раздаваш. Вярно слабичък е мотора, но щом ще се кара само в града, то и климатика толкова ще имаш време да го ползваш. От т. А до т.Б колата си е супер.
Ако ти харчи под 10 литра газ, не казвай на никой
Ако ти харчи под 10 литра газ, не казвай на никой

-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 6n2 1.0 MPI
Момчета днес смених свещите и маслото в скоростите.
Свещите са бош платинени 15лв/бр-60лв.
Маслото е мотул 3л-60лв.
При развиването на свещите първата беше цялата в масло и гориво чак лулата беше пална,втора и трета бяха също мокри само четвърта беше суха, мисля че не са били стегнати!По ходовата част прегледах днес и има 2 външни накрайника аут,ляв носач при шарнира крив(но няма никакво дърпане)мисля, че и биалетките ще са за смяна!
Трябва да изчистя пластмасовата кутия която е отзад зад мотора от която излизат картерните газове ,че качва яко масло на горе ,а не духа яко.
Има едно тракане при скорост над 40км/ч, и то е когато караш направо и леко тръгнеш да завиваш на ляво и почва да трака нещо като каре,няма значение на скорост или на свободна,също и когато примерно си с 80км/ч и махнеш крака от газта пак трака по същия начин!
Казах че ще засека разхода та;300км с 25л (пълно-пълно),но първото палне ми го направи бензинджията , а днес аз фулирах и не знам той как е напълнил, дали след първото изключване веднага е спрял или е сипал още, защото при мен изключи на 21л и аз сипах още 4л на пресекулки!
Свещите са бош платинени 15лв/бр-60лв.
Маслото е мотул 3л-60лв.
При развиването на свещите първата беше цялата в масло и гориво чак лулата беше пална,втора и трета бяха също мокри само четвърта беше суха, мисля че не са били стегнати!По ходовата част прегледах днес и има 2 външни накрайника аут,ляв носач при шарнира крив(но няма никакво дърпане)мисля, че и биалетките ще са за смяна!
Трябва да изчистя пластмасовата кутия която е отзад зад мотора от която излизат картерните газове ,че качва яко масло на горе ,а не духа яко.
Има едно тракане при скорост над 40км/ч, и то е когато караш направо и леко тръгнеш да завиваш на ляво и почва да трака нещо като каре,няма значение на скорост или на свободна,също и когато примерно си с 80км/ч и махнеш крака от газта пак трака по същия начин!
Казах че ще засека разхода та;300км с 25л (пълно-пълно),но първото палне ми го направи бензинджията , а днес аз фулирах и не знам той как е напълнил, дали след първото изключване веднага е спрял или е сипал още, защото при мен изключи на 21л и аз сипах още 4л на пресекулки!
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 6n2 1.0 MPI
Проблема с тропането се оказа ляв външен накрайник, вече е сменен и няма тропане!
Остана ляв носач и чистене на кутията за картерната вентилация.
Остана ляв носач и чистене на кутията за картерната вентилация.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 6n2 1.0 MPI
Вече е с сменен носач, шарнир накраиник и 2 тампона+реглж, остана тиа дни да се газифицира при Мишо-газ!
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Поло 6n2 1.0 MPI
Я свали свещ някоя от тия 3те, да видиш сега в какво състояние са 

Re: Поло 6n2 1.0 MPI
Sstefaan84 написа:Момчета днес смених свещите и маслото в скоростите.
Свещите са бош платинени 15лв/бр-60лв.
Маслото е мотул 3л-60лв.
При развиването на свещите първата беше цялата в масло и гориво чак лулата беше пална,втора и трета бяха също мокри само четвърта беше суха, мисля че не са били стегнати!По ходовата част прегледах днес и има 2 външни накрайника аут,ляв носач при шарнира крив(но няма никакво дърпане)мисля, че и биалетките ще са за смяна!
Трябва да изчистя пластмасовата кутия която е отзад зад мотора от която излизат картерните газове ,че качва яко масло на горе ,а не духа яко.
Има едно тракане при скорост над 40км/ч, и то е когато караш направо и леко тръгнеш да завиваш на ляво и почва да трака нещо като каре,няма значение на скорост или на свободна,също и когато примерно си с 80км/ч и махнеш крака от газта пак трака по същия начин!
Казах че ще засека разхода та;300км с 25л (пълно-пълно),но първото палне ми го направи бензинджията , а днес аз фулирах и не знам той как е напълнил, дали след първото изключване веднага е спрял или е сипал още, защото при мен изключи на 21л и аз сипах още 4л на пресекулки!
Заслужаваше ли си да дадеш 1000лв за гроб, който е за пребоядисване, с изпочупено окачване, обслужване на мотор и тнт? Реално, ако трябва да го преведеш във вида, в който трябва да е, ще ти излезе колкото едно читаво такова поло.
Евала за ентусиазма все пак де, хубаво е да реставрираш нещо от смъртта.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 6n2 1.0 MPI
Заслужаваше ли си да дадеш 1000лв за гроб, който е за пребоядисване, с изпочупено окачване, обслужване на мотор и тнт? Реално, ако трябва да го преведеш във вида, в който трябва да е, ще ти излезе колкото едно читаво такова поло.
Евала за ентусиазма все пак де, хубаво е да реставрираш нещо от смъртта.[/quote]
Читаво такова поло е някаде към 3 хилки , и пак ще трябват ремонти.
Вече сме 1.0 MPI/LPG https://www.facebook.com/MisoGazServiz/photos/pcb.808635125863410/808635015863421/?type=1&theater
Евала за ентусиазма все пак де, хубаво е да реставрираш нещо от смъртта.[/quote]
Читаво такова поло е някаде към 3 хилки , и пак ще трябват ремонти.
Вече сме 1.0 MPI/LPG https://www.facebook.com/MisoGazServiz/photos/pcb.808635125863410/808635015863421/?type=1&theater
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта