Поло 6n2 1.0 MPI

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Поло 6n2 1.0 MPI

Мнениеот Sstefaan84 » Нед 07 сеп 2014 22:01


Това ще е поредната изтъркана тема!

Изпадна ми едно градушково Поло 6н2 2000г 1000 кубика 50коня за 1000лв.
Колата е с 3 врати ел,пакет и климатик на 180хил/км като 80хил/км са направени в Бг.
Преди 30хил/км е сменен съединителя,бобина,свещи и кабели.
Но ми направи впечетление ,че при потегляне с малко газ има леко претрисане незнам от съеденителя ли е или тампон ,а и след запалването сутринта на студен мотор се чуваше леко цъкане от мотора след 10мин каране колата загря на 90г и цакането остана.
Този двигател читав ли е? Също така подръжката му скъпа ли е?

Идеята ми е да взема колата за жена ми , ще се кара 99% само в София с идеята за LPG


Знам, че въпросите ми са хаотични, но ще се радвам ако има отговори и съвети.
Благодаря предварително!!

Последна промяна от hooligans на Съб 25 окт 2014 20:55, променено общо 2 пъти.
Причина: Местя в Моят Фолксваген по молба на автора!




Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за поло 6n2 1.0 MPI

Мнениеот Pirogov » Нед 07 сеп 2014 22:30


Ако съединителя отделя горе, значи може би е от него.И при тампони също тресе при потегляне с ниска скорост, но когато е от съединителя е много по-различно.Обираш луфта на съединителя и не тресе ( моят в момента е така, за смяна е ) , а когато имах 2 прецакани тампона на мотора тресеше брутално и тръгвах с много газ. Също така в покой придава вибрации в купето и се криви мотора при ускорение. Дай му газ на място и следи дали се движи много в коша ( дърпаш ръчната и някой гледа ) Успех!


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за поло 6n2 1.0 MPI

Мнениеот Sstefaan84 » Вто 09 сеп 2014 18:15


Има ли колеги с такова поло, и по точно с 1,0МПИ 50КС??
Някакви мнения !


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re:Поло 6n2 1.0 MPI

Мнениеот Sstefaan84 » Чет 09 окт 2014 6:25


Колата е вече при мен,след покупката смених; ангренажан ремък,ролка,водна помпа,пистов ремък,горивен въздушен и маслен филтър с масло мотул 5в40. Цената за тези неща е 218лв, а работата от мен,смених един скъсан маркуч на картерните газове които влиза в дросела и от него беше целия колектор и дросел в масло.Остана да сменя свещите и да прегледам предницата ,че потропва може би и вътрешно каре!
След смяната на горепосочените неща първите ми впечатления след 200км в София са; много маневрен и компактен и също така тромав, няма никаква сила от 1500 да 4500 об/мин ускорява без никаква разлика едва едва!Прави ми впечатление,че на място при подаване на газ реагира с закъснение,което е доста дразнещо при потегляне.Тези дни ще засека разхода и ще залягам по предницата,а по на там и LPG.
Нека модератора премести темата в коша или където трябва. :love.vwclub


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3970
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 6n2 1.0 MPI

Мнениеот joro_kem » Чет 09 окт 2014 18:59


честито, колега! няма как да търсиш динамика от тази кубатура на това купе. безавариен път!


Потребителски аватар
Mihailov78
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1900cc Petrol
Местоположение: Sofia

Re: Поло 6n2 1.0 MPI

Мнениеот Mihailov78 » Чет 09 окт 2014 21:19


честито :beer не мъчи колицата с LPG, ще я умориш съвсем с този един кубик и ще си изядеш малкия багажник с балони. Ако не я силиш и на бензин няма да те разори.


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: Поло 6n2 1.0 MPI

Мнениеот anonym0us » Чет 09 окт 2014 21:34


Със здраве да си я караш колега, да не ти създава грижи и само газ да раздаваш. Вярно слабичък е мотора, но щом ще се кара само в града, то и климатика толкова ще имаш време да го ползваш. От т. А до т.Б колата си е супер.
Ако ти харчи под 10 литра газ, не казвай на никой :twisted


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6n2 1.0 MPI

Мнениеот Pirogov » Съб 11 окт 2014 21:04


какво стана с проблема?


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6n2 1.0 MPI

Мнениеот Sstefaan84 » Нед 12 окт 2014 19:46


Момчета днес смених свещите и маслото в скоростите.
Свещите са бош платинени 15лв/бр-60лв.
Маслото е мотул 3л-60лв.
При развиването на свещите първата беше цялата в масло и гориво чак лулата беше пална,втора и трета бяха също мокри само четвърта беше суха, мисля че не са били стегнати!По ходовата част прегледах днес и има 2 външни накрайника аут,ляв носач при шарнира крив(но няма никакво дърпане)мисля, че и биалетките ще са за смяна!
Трябва да изчистя пластмасовата кутия която е отзад зад мотора от която излизат картерните газове ,че качва яко масло на горе ,а не духа яко.
Има едно тракане при скорост над 40км/ч, и то е когато караш направо и леко тръгнеш да завиваш на ляво и почва да трака нещо като каре,няма значение на скорост или на свободна,също и когато примерно си с 80км/ч и махнеш крака от газта пак трака по същия начин!
Казах че ще засека разхода та;300км с 25л (пълно-пълно),но първото палне ми го направи бензинджията , а днес аз фулирах и не знам той как е напълнил, дали след първото изключване веднага е спрял или е сипал още, защото при мен изключи на 21л и аз сипах още 4л на пресекулки!


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6n2 1.0 MPI

Мнениеот Sstefaan84 » Съб 25 окт 2014 18:21


Проблема с тропането се оказа ляв външен накрайник, вече е сменен и няма тропане!
Остана ляв носач и чистене на кутията за картерната вентилация.


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6n2 1.0 MPI

Мнениеот Sstefaan84 » Вто 11 ное 2014 22:05


Вече е с сменен носач, шарнир накраиник и 2 тампона+реглж, остана тиа дни да се газифицира при Мишо-газ!


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Поло 6n2 1.0 MPI

Мнениеот vucata » Вто 11 ное 2014 22:44


Я свали свещ някоя от тия 3те, да видиш сега в какво състояние са :th_up


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6n2 1.0 MPI

Мнениеот snuupy93 » Вто 18 ное 2014 11:50


Sstefaan84 написа:Момчета днес смених свещите и маслото в скоростите.
Свещите са бош платинени 15лв/бр-60лв.
Маслото е мотул 3л-60лв.
При развиването на свещите първата беше цялата в масло и гориво чак лулата беше пална,втора и трета бяха също мокри само четвърта беше суха, мисля че не са били стегнати!По ходовата част прегледах днес и има 2 външни накрайника аут,ляв носач при шарнира крив(но няма никакво дърпане)мисля, че и биалетките ще са за смяна!
Трябва да изчистя пластмасовата кутия която е отзад зад мотора от която излизат картерните газове ,че качва яко масло на горе ,а не духа яко.
Има едно тракане при скорост над 40км/ч, и то е когато караш направо и леко тръгнеш да завиваш на ляво и почва да трака нещо като каре,няма значение на скорост или на свободна,също и когато примерно си с 80км/ч и махнеш крака от газта пак трака по същия начин!
Казах че ще засека разхода та;300км с 25л (пълно-пълно),но първото палне ми го направи бензинджията , а днес аз фулирах и не знам той как е напълнил, дали след първото изключване веднага е спрял или е сипал още, защото при мен изключи на 21л и аз сипах още 4л на пресекулки!

Заслужаваше ли си да дадеш 1000лв за гроб, който е за пребоядисване, с изпочупено окачване, обслужване на мотор и тнт? Реално, ако трябва да го преведеш във вида, в който трябва да е, ще ти излезе колкото едно читаво такова поло.
Евала за ентусиазма все пак де, хубаво е да реставрираш нещо от смъртта.


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6n2 1.0 MPI

Мнениеот Sstefaan84 » Вто 18 ное 2014 21:59


Заслужаваше ли си да дадеш 1000лв за гроб, който е за пребоядисване, с изпочупено окачване, обслужване на мотор и тнт? Реално, ако трябва да го преведеш във вида, в който трябва да е, ще ти излезе колкото едно читаво такова поло.
Евала за ентусиазма все пак де, хубаво е да реставрираш нещо от смъртта.[/quote]



Читаво такова поло е някаде към 3 хилки , и пак ще трябват ремонти.
Вече сме 1.0 MPI/LPG https://www.facebook.com/MisoGazServiz/photos/pcb.808635125863410/808635015863421/?type=1&theater


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6n2 1.0 MPI

Мнениеот snuupy93 » Вто 18 ное 2014 22:38


Супер бегачка е станало 1.0 на газ. :mrgreen :screwy



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта