Здравейте колеги!
От доста години съм регистриран във форума и винаги съм си мислил и аз да си пусна тема за някоя от моите коли, но никога не съм го правил досега.... може би поради липсата на подходящ автомобил...
Та мисля, че дойде и моето време. Нека ви запозная с автомобила.
Произведен е през далечната 89г. с мощен 1.0 45к.с двигател захранван от мощен карбуратор. Попринцип нямах намерение да си купувам каквато и да е кола, но колегата с когото сме заедно на работа ми я предложи на добра цена и предпочетох вместо да я продаде на някое "джипси" да я взема аз :). Колата беше доста занимарена(имаше кал и пръст навсякъде където си помислите), но като купе и салон в прекрасно здраве, без да има никъде изгнило или тежки ръжди.
Стига толкова история, ето го и звяра:
Две скромни снимки, а довечера ще кача още :)
Моето първо "комби" Polo 86c
- kodevracing
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел/Варна
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Моето първо "комби" Polo 86c
Добре е. За какво мислиш да го използваш 

- kodevracing
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел/Варна
Re: Моето първо "комби" Polo 86c
Мислех да го използвам само за градска кола, защото имах Ауди А3 1.8Т което си го карах навсякъде, но ми предложиха хубави пари за него и го продадох и в момента слязах от "коня" и се качих на "магарето" и в момента си ползвам полото като кола за всичко :)
Да продължа с историята на колата... Седмицата след като купих колата се започна с подобренията които бях замислил още когато я купих. Не си представях някакси да карам 1.0 кубика кола, а ми се намираше един излишен 1.6ми двигател от голф 3, който за щастие се оказа досущ същия като на полото... :). Количката вече е с 1.6 75к.с двигател, с реставрирана скоростна кутия. Последваха 4 нови амортесьора с 4 нови спортни пружини, както и почти нова предница и най- важното - ГАЗова уредба.
Мисля че забравих да спомена и за летите джанти - оригинални PIRELLI-та от голф1. С това мисля че проекта ми за в момента приключи. Получи се малка градска, извънградска и "вседеходна" кола. Това последното ще разберете по нататък в темата по снимките, които мисля са достатъчно красноречиви... :)
Малко снимки от освежаването и стоковия вид в който взех колата:
Да продължа с историята на колата... Седмицата след като купих колата се започна с подобренията които бях замислил още когато я купих. Не си представях някакси да карам 1.0 кубика кола, а ми се намираше един излишен 1.6ми двигател от голф 3, който за щастие се оказа досущ същия като на полото... :). Количката вече е с 1.6 75к.с двигател, с реставрирана скоростна кутия. Последваха 4 нови амортесьора с 4 нови спортни пружини, както и почти нова предница и най- важното - ГАЗова уредба.
Мисля че забравих да спомена и за летите джанти - оригинални PIRELLI-та от голф1. С това мисля че проекта ми за в момента приключи. Получи се малка градска, извънградска и "вседеходна" кола. Това последното ще разберете по нататък в темата по снимките, които мисля са достатъчно красноречиви... :)
Малко снимки от освежаването и стоковия вид в който взех колата:
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Моето първо "комби" Polo 86c
Браво. До тук много добре. Обработи си ръждите докато е време. 

- kodevracing
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел/Варна
Re: Моето първо "комби" Polo 86c
И ето го в сегашния му вид
А ето и "вседеходните" му снимки:
- kodevracing
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел/Варна
Re: Моето първо "комби" Polo 86c
И още малко цветущи :)
Стига толкова за днес, по нататък още :)
Стига толкова за днес, по нататък още :)
- Marto_cafeto
- Мнения: 439
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 21:14
- Автомобил: Peugeot 307
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Моето първо "комби" Polo 86c
Готина тема



- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Моето първо "комби" Polo 86c
Доста интересна тема
Следя с интерес 



- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Моето първо "комби" Polo 86c
Супер изглежда колата колега след промените, винаги са ми били слабост тези модели и много им се радвам
. С какви гуми е симатягата, че задните поне от снимките са доста близо до калника? Как е на това купе вече с новия двигател като динамика? 


- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моето първо "комби" Polo 86c
Поздравления. А 1.6 с каквва хранителна система го караш - с моно или с карб от 1.0?
- kodevracing
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Котел/Варна
Re: Моето първо "комби" Polo 86c
Гумите с които го карам в момента са 165/70/14 защото такива ми изпаднаха хубави зимни... мааалко са му големи(високи) инъче на широчина са добре(с много леко преправяне на вътрешния ръб на задните калници). Като динамика е супер... Този мотор му идва идеален, гори малко и върви доста прилично. Лошото е че в момента е с генерацията и колектора от 1.0 и го спъва но занапред ще се измисли нещо, няма да оставим нещата така :).
Колкото до хранителната система, моят любим БАТКО - (брат ми) му присади "мозък" от АБУ-то и вече си е 1.6 моно :) Добре че е брат ми защото по голямата част от нещата по колата са правени от него
.
Единствения проблем който ми остана за зимата е че сложихме външна бензинова помпа, която след като работи една седмица и издаде багажа, и сега ми е много трудно да намеря читава външна помпа която да пасне на малкото място под купето :(
Ето и снимки на БАТКО и на "моно-мозъка" :)
И една интересна снимка отпреди няколко часа на новия бял член на семейството, за който се надявам по нататък да разкажа в друга тема :)
Колкото до хранителната система, моят любим БАТКО - (брат ми) му присади "мозък" от АБУ-то и вече си е 1.6 моно :) Добре че е брат ми защото по голямата част от нещата по колата са правени от него

Единствения проблем който ми остана за зимата е че сложихме външна бензинова помпа, която след като работи една седмица и издаде багажа, и сега ми е много трудно да намеря читава външна помпа която да пасне на малкото място под купето :(
Ето и снимки на БАТКО и на "моно-мозъка" :)
И една интересна снимка отпреди няколко часа на новия бял член на семейството, за който се надявам по нататък да разкажа в друга тема :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта