Здравейте колеги! Доста време се чудех дали да го показвам изобщо, понеже доста ме беше срам от вида му последните години. В семейството ми е от 30-ти януари в далечната 2004 година(166 000 км), когато бях все още на 15. Голяма радост беше! В началото дори слизах в гаража и я гледах стоях си вътре и така нататък. През 2006-та(ако не се лъжа), за нещастие баща ми претърпя катастрофа с него с около 100 км/ч излиза от пътя на един завой и удря едно малко дърво след това едно голямо челно. Слава Богу той и вуйчо ми(който почина по - късно през 2011.. Лека му пръст...) бяха само с охлузвания. След около 2 седмици обаче Паско вече беше отново в играта и така продължи да бъде работна и семейна кола в едно. В началото на 2007 г. взех книжка и го карахме яко през деня за работен вечер за разходки. През 2008 г. служебен автомобил на Мтел отнема предимство на баща ми и го удря отпред в ляво като засегнат е предния калник предната врата и прага. Бащата беше добре, но го изкарват виновен.. как срещу Мтел как иначе.. Не след дълго Пас отново се връща на пътя и продължава да служи вярно. През 2011 г. претърпява един лек удар отпред в дясно - маска, фар, мигач, гредата под бронята. С годините външния му вид започна да се влошава както и технически.. През март 2013 г. се появи в семейството ни по - малкия му брат - 2000 VW Passat B5 1.9 TDI AVG 4Motion. Месец два след това червения Пас беше с един крак в моргата вече понеже беше в окаяно състояние.. Но един ден в началото на лятото на 2013 г. влезе в сервиза и всичко по окачване що беше за смяна бе сменено - 500 лв. с труда. Два месеца след това, понеже мотора също беше окаян - гореше масло по 1 литър на 1000 км., се взе друг мотор същия заедно със скоростна кутия в доста добро състояние - с добра компресия от един ударен Пасат във Варна общо 320 лв. За няколко дни полека-лека с баща ми го сменихме в гаража ни понеже имаме канал - за пръв път се хващахме с подобно нещо де. Накрая му чухме и гласа, беше наредено всичко и отново беше на пътя. Кутията обаче излезе доста зле - виеше диференциала като тролей и хъркаше яко на втора. Това ме накара да си сваля кутията от стария мотор и да я занеса за ремонт. Всичко излезе 300 лева със смяната като сложих и нов съединител който имах в гаража. Преди няколко месеца мислех да го изоставям понеже си търсих Голф Мк2.. после мислих дълго и размислих - Червената мъгла остава.. просто не ми даде сърце да се разделя.. толкова години толкова преживявания с него и една такава силна привързаност.. Абе много ми се досвидя. И реших да го започвам - жълти пружини H&R си чакат реда в гаража, джантите ги издирвам от 2 месеца.. и все още се търсят държа да са 16-ки. Сигурно пропуснах доста неща още, но общо взето така и до ден днешен.. по километраж 420 000 км.
Ето и малко снимки по хронологичен ред ги пускам:










И тези вече са от тази вечер:




Дано не ми се смеете много и да ме
