
Ето и малко снимки ;)
Колата имаше и леки забележки :
- Дръжките на вратите и пепелниците бяха в лошо състояние, заради гуменият слой който беше започнал да се бели.
- Мръсотия по седалките и вратите.
- Капачката на резервоара не се отваряше с бутона до ръчната.
- Предният капак на двигателя не се затваряше при свободно пускане, а трябваше да го изсиля, за да се затвори.
Така сега снимките на решените проблеми ( с мерак и труд и най-вече четене всичко се постига ) ;)
ПРЕДИ:





СЛЕД:
След сваляне на всички елементи започна и трудната част почистването и лепенето на карбоновото фолио.
1. Елементите ги потопих в лиген с топла вода, добавих обезмаслител и веро.
2. Изтъргах гумата с нож и (може и спакла)
3. Където беше необходимо изшкурих с шкурка (тук не се задълбочих много, да е идеално гладко, защото щях да го лепя с фолио, а не да ги боядисвам ;) )
4. Измиване/Сушене и лепене на карбоновото фолио ( лепенето става с нагряване и с помоща на шпакла или Карта Била


5. Поставяне на елементите
Само да поясня, че задължително трябва да се свали гуменото покритие, за да може да се залепи фолиото, иначе ще се отлепи
ЕТО и РЕЗУЛТАТА:








Това е крайният резултат от фолиото


---- За мръсотията по вратите използвах обезмаслител, този съвет ми го даде един приятел, който работеше на автомивка преди време и ми каза, че с това се маха тая гадост


---- Проблема с капака го реших след като свалих решетката с емблемата и повдигнах самия механизъм малко нагоре, той се държи на два болта и след това намазах с малко грес ;)
---- Другият проблем, който ме подлоди беше КАПАЧКАТА НА РЕЗЕРВОАРА, която не се отваряше с бутона, а трябваше да отида до нея и да подпъхна нещо пласмасово, за да не надраскам боята и да я отворя


Изчетах сумати нещо: че бутона е прецакан (свалих го, проверих го - работи )


- Трябваше да намеря машинката която избутва капачката, но не знаех къде се намира ...

Накрая в някакъв чужд форум намерих къде се намира

Почнах да разглобявам дясната страна на багажника намерих я и си викам е това е развививам я и я оправям

ОБАЧЕ кво да видя Машинката закрепена с два болта ОБАЧЕЕЕ





Намерих един ключ като водопроводен вкъщи напънах я и я развих



При самите проби открих, че самият механизъм при прибиране заяжда и след това не може да мръдне и да избута лостчето, а то капачката.
Свалих я и намерих проблема ;)


Разглобих я на две половини намазах зъбните колела с машинно масло и грес, след което пак заяде.
Забелязах, че има една червена гумена шайба, която се беше скъсала ( тя служи за това: самото лостче да не се прибира до край и да не засяда ;) ) Сложих нови гумички от мека връзка 3бр. за всеки случай ;)
РЕЗУЛТАТ: РЕЗЕРВОАРЪТ СЕ ОТВАРЯ ПЕРФЕКТНО ОТ БУТОНЧЕТО
Ако искате мога да пусна и отделна тема само за механизма на капачката с повече снимки.
ТОВА Е ЗА СЕГА КОЛЕГИ, ГОЛФЧЕТО ЩЕ ИМА ОЩЕ РАЗВИТИЕ, НО ЗА ДВА ДЕНА ТОЛКОВА ;)