Здравейте!
Нов съм във общността ,но се радвам ,че форума се оказа толкова посещаван и някак си всички се държат на ниво така,че реших да си направя труда и да се регистрирам най-накрая.
От скоро притежавам голфа от заглавието , милия стоя 5 години пред гаража без никакви грижи и всички се смяха,когато разбраха , че искам да го върна на пътя.
За сега реставрацията я правя изцяло сам и става малко бавно, заради парите и времето (трудна работа да си курсант :Д), но малко по малко се получава.Ще поставя няколко видиа за любителите и за по нататъка се надявам да помагате с отговори на вероятно глупавите ми въпроси :Д
Ютуб:
1 : https://www.youtube.com/watch?v=920kjvkMPZk
2 : https://www.youtube.com/watch?v=sySEv3V4cjI
Утре ще ходя да поработя по него и мога да ви щракна, някоя друга снимка :)
Рядко голфче МК2 Гти 1.8 с дигифиз
Рядко голфче МК2 Гти 1.8 с дигифиз
Последна промяна от SKTashev1 на Съб 31 окт 2015 9:10, променено общо 1 път.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Рядко голфче МК2 Гти 1.8 с дигифиз
Изглежда доста оригинална! Струва си да се приведе във вид!




- kiko06
- Мнения: 59
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 21:00
- Автомобил: golf 1 cabrio
- Двигател:
- Местоположение: Ихтиман
Re: Рядко голфче МК2 Гти 1.8 с дигифиз
Успех колега и добре дошъл! 

- Nasulov
- Мнения: 161
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 13:51
- Автомобил: 1990 Golf PB
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рядко голфче МК2 Гти 1.8 с дигифиз
Хубав екземпляр!Заслужава си да се приведе във вид колега.Успех и ще следя темата с интерес. 

- lusko_vabel
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 17:11
- Автомобил: Vw Passat B5 1.9 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Pleven
- Контакти:
Re: Рядко голфче МК2 Гти 1.8 с дигифиз
Евала!Ти си имал истинско бижу, а който ти се смее му го покажи след като приключиш с реставрацията.Дай малко повече инфо за него, видях, че е с ел. стъкла, видя ми се и хидравлика.Успех само нагоре и следя темата с интерес.



Re: Рядко голфче МК2 Гти 1.8 с дигифиз
Реставрацията върви колеги , влагам почти всичкото си свободно време и пари в количката (за яд на женичката :Д) и се оформя добре . Премахнати са ръждичките по праговете,калниците,ъгълчетата на предните калници до фаровете и под стъклото на багажника (спецялно за това място разбрах ,че им е слабо място така ,че следете си го и вие!) , малко ръждица остана по дружките на предните врати ,но нищо шокиращо , като сменям дръжките ще се погрижа ( ако някой знае лесен начин да се сдобия с 4 дръжки, ще съм благодарен да сподели) . Сменихме нужното по мотора , ремъци, масла,уплътнения и филтри . Мърка , но има леки течове , масло не съм открил още откаде капе , губи малко и вода от масления охладител , но е малък дерт.
Отговри на по горе зададени въпроси :
Има ел.пакета за модела със ел стъкла отпред и отзад . Не съм сигурен дали е екстра , но хидравлика има , нещо хрипе като навивам за сега ,но не съм имал време да погледна даже дали има течност. Иначе мотора е 1.8 ГТИ 8 вала 112к.с. , колата е имаше газ , но преди още да влезе в гаража я махнах ,защото създаваше проблеми още докато вървеше.
Въпроси на ,който бихте могли да ударите едно рамо :)
1.Въпреки ,че съм и налял ,около 20 литра вече , на тъблото R-то не спира да мига , трябва да и налея още или според вас е датчик за смяна , и ако е така ако сте информирани споделете откаде
2.Колата пуши , разбирам студено е , но и след като загрее пуши (от ауспуха става въпрос) в бяло , дали имам проблем с месингите от това ,че е стояла дулго време некарана или може би работи постоянно на обогатена смес :? Приемам сякакви идей и предложения ,защото ми е непонятно това.
3.Нормално ли със нови щанги на скоростната кутия като се понатисне повече скоростния лост в ляво да влиза задна , без да е натиснат надолу (като при бмв) , става и по двата начина , като вкараш първа по рязко и влиза задна.
4.Ако си закупя ново радио ще трябва ли да се преправят кабелите от оригиналното за да се сложи (сигурно е глупав въпрос , но все пак :Д )
5.На ABS-са нормално ли е лампата да свети постоянно ?
Благодаря ви предварително , и се радвам адцки много за позитивните ви отзиви !
В момента съм в сесия и ще мога да кача актуални снимки на колата след седмица , също и тогава ще мога да ви дам точни данни за колата , номер на двигателя и т.н.
За много години на всички и нека 2016 е радостна година ,изпълнена с емоций и късмет колеги ! <3
Съжалявам за просташкия клип , но поне се вижда колата :)
https://www.youtube.com/watch?v=ZljK5xXMNYs
PS:от друг акоунт е в youtube , защото брат ми е го е качвал :Д (какво име му даде само а ? :Д )
Отговри на по горе зададени въпроси :
Има ел.пакета за модела със ел стъкла отпред и отзад . Не съм сигурен дали е екстра , но хидравлика има , нещо хрипе като навивам за сега ,но не съм имал време да погледна даже дали има течност. Иначе мотора е 1.8 ГТИ 8 вала 112к.с. , колата е имаше газ , но преди още да влезе в гаража я махнах ,защото създаваше проблеми още докато вървеше.
Въпроси на ,който бихте могли да ударите едно рамо :)

1.Въпреки ,че съм и налял ,около 20 литра вече , на тъблото R-то не спира да мига , трябва да и налея още или според вас е датчик за смяна , и ако е така ако сте информирани споделете откаде
2.Колата пуши , разбирам студено е , но и след като загрее пуши (от ауспуха става въпрос) в бяло , дали имам проблем с месингите от това ,че е стояла дулго време некарана или може би работи постоянно на обогатена смес :? Приемам сякакви идей и предложения ,защото ми е непонятно това.
3.Нормално ли със нови щанги на скоростната кутия като се понатисне повече скоростния лост в ляво да влиза задна , без да е натиснат надолу (като при бмв) , става и по двата начина , като вкараш първа по рязко и влиза задна.
4.Ако си закупя ново радио ще трябва ли да се преправят кабелите от оригиналното за да се сложи (сигурно е глупав въпрос , но все пак :Д )
5.На ABS-са нормално ли е лампата да свети постоянно ?
Благодаря ви предварително , и се радвам адцки много за позитивните ви отзиви !

За много години на всички и нека 2016 е радостна година ,изпълнена с емоций и късмет колеги ! <3
Съжалявам за просташкия клип , но поне се вижда колата :)
https://www.youtube.com/watch?v=ZljK5xXMNYs
PS:от друг акоунт е в youtube , защото брат ми е го е качвал :Д (какво име му даде само а ? :Д )
- kazakstaneca
- Мнения: 188
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Рядко голфче МК2 Гти 1.8 с дигифиз
Здравей колега, поздравления за голфа, смело напред с реставрацията, очакваме снимков мат'рял.
На първия ти въпрос, според мен трябва да погледнеш поплавъка в резервоара.
По третия въпрос, най-вероятно като свалиш маншона на ск.лост ще забележиш, че пластмасата която е като ограничител за 1ва и задна скорост е строшена или износена, не струва много пари по спомен...

...новата

Възможно е самия чоп на скоростния лост да е изяден, съответно става по нисък и от там ограничителя да не го спира за 1ва скорост. Другия вариант е, ябълката която седи в основата на скоростния лост да е износена, отново става по-нисък лоста и се разминава с 1вата. Доста е изнервящо като цяло, трябваше да хващам лоста и леко да го повдигам като включвам 1ва, за да няма изненади за колата зад теб по светофарите

На първия ти въпрос, според мен трябва да погледнеш поплавъка в резервоара.
По третия въпрос, най-вероятно като свалиш маншона на ск.лост ще забележиш, че пластмасата която е като ограничител за 1ва и задна скорост е строшена или износена, не струва много пари по спомен...

...новата

Възможно е самия чоп на скоростния лост да е изяден, съответно става по нисък и от там ограничителя да не го спира за 1ва скорост. Другия вариант е, ябълката която седи в основата на скоростния лост да е износена, отново става по-нисък лоста и се разминава с 1вата. Доста е изнервящо като цяло, трябваше да хващам лоста и леко да го повдигам като включвам 1ва, за да няма изненади за колата зад теб по светофарите

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта